Referat: Gruppevinder efter dag-og-nat-kamp
- Raúl 7
- Gæst
-
Har jeg overset noget? :) Jeg er blot forundret.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
og her vil en Morata ende i del slåskampe.
Her er det bedre med Jesé, der qua sin enorme hurtighed og sit drive med bolden kan bringe sig selv i løbedueller fremfor fysiske slagsmål.
Umiddelbart tænker jeg, at det skal ses i den sammenhæng.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Her er det bedre med Jesé, der qua sin enorme hurtighed og sit drive med bolden kan bringe sig selv i løbedueller fremfor fysiske slagsmål.
Arh ifølge Jan Mølby, så skal Jesé holde sig centralt, da han ikke har hurtigheden til kanterne? Say what haha :D Han havde ellers genvundet lidt respekt tilbage efter Real Madrid-Liverpool kampene, men så kommer han med dette. Komplet idiot altså.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: DarioGomez skrev:
Arh ifølge Jan Mølby, så skal Jesé holde sig centralt, da han ikke har hurtigheden til kanterne? Say what haha :D Han havde ellers genvundet lidt respekt tilbage efter Real Madrid-Liverpool kampene, men så kommer han med dette. Komplet idiot altså.
Sørgeligt at sætte en kommentater på der tydeligt ikke kender holdene eller spansk fodbold. Jeg oplever det gang på gang på arbejde når der diskuteres fodbold. De fleste ser kun CL- kampe, og derfor er det umuligt at snakke Madrid, Barca og Atletico mv. med dem. Får lyst til eksplodere hver gang at en person der ingen liga kampe ser skal gøre sig 100% klog på holdene i Spanien uden at se nogle kampe overhovedet.
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
Det eneste man kan kritisere Morten Bruun for er hans stemme - og det er trods alt urimeligt. Det kan vel sidestilles med hudfarve over ting, man vanskeligt kan gøre noget ved.
- Orange You Glad
- Gæst
-
Fernando M. skrev: Fuldstændig enig. Det er en skændsel at høre Mølby kommentere spanske hold, især Real Madrid. Man krummer tæer på fuld tid.
Det er nemlig et problem at anvende en inkompetent kommentator, fordi de seere, der heller ikke selv ser så meget fodbold, tager det for gode varer, og så spredes hurtigt en bred opfattelse af, at Jesé bare er et semiringe talent, der (åbenbart) er langsom og ikke kan finde ud af at spille på kanten.
Morten Bruun burde klone sig selv, så han kunne dække nogle flere fodboldkampe.
Kan ikke huske hans navn, men han kommentere for Kanal 9 og han er den eneste kommentator som jeg ikke græmmes ved. Må finde hans navn.
- Orange You Glad
- Gæst
-
asp3200 skrev: Nå for satan. Så er jeg den eneste som synes Morten Brrun er en klaphat.
Kan ikke huske hans navn, men han kommentere for Kanal 9 og han er den eneste kommentator som jeg ikke græmmes ved. Må finde hans navn.
Mon ikke du mener Niels Christian Frederiksen? Han er da i hvert fald nogenlunde fornuftig at høre på. Det er efter min mening bare ret kedeligt kun at have én kommentator på, når man ved, hvor godt det kan fungere med to kommentatorer. Det er sgu lidt en dræber at høre én mand sidde og tale med sig selv.
- Stickylemonjuice
-
- Junior bruger
-
asp3200 skrev: Er ikke sikker, mener han er tit med i en to mands gruppe. Ikke kun spanske kampe han kommenterer.
Hmm Ja altså hvis det er ham fra C9 så er han nu altid solo. Hvilken er en skam, for han gør det ganske godt. Men jeg har ikke noget imod Morten Bruun. Jeg syntes han gør det ganske godt.
Iøvrigt er jeg helt enig med Jan Mølby. Han er direkte kedelig, og hans viden på spansk fodbold er jo til at grine over.
\o/
- Raúl 7
- Gæst
-
Morten Bruun er klasse.