Gareth Bale igang med at omvende skeptikere
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mange rynkede alvorligt på næsen, da Gareth Bale i sommer blev hentet i Tottenham for 91 millioner €, men waliseren er langsomt ved at spille sig ind i hjertet på selv den største skeptiker.
I weekendens kamp mod Valladolid blev det til et perfekt hattrick og et oplæg til Karim Benzema og dermed er Gareth Bale foreløbig oppe på 7 scoringer og 6 assists i denne sæson i Liga BBVA. Og det er efter blot 632 spilleminutter.
Samtidig ser man efterhånden, at han er tæt på at være 100% fit for fight og klar til at yde en stor arbejds-indsats for Real Madrid og roserne kommer nu også fra assistent-træner Zinedine Zidane, som mener at Gareth Bale vil få større betydning i Real Madrid end han selv havde i sin tid:
- Jeg er bekymret, for det ser ud til at han bliver en bedre spiller end mig i Real Madrid (siger Zidane og griner, red.). Jeg var sikker på, at han ville blive en spiller, som ville hjælpe os meget. Han er en stor spiller, både teknisk og fysisk, med mange mål og med stor evne til at lægge op til sine holdkammerater.
Det er omkring en måned siden, at den kulørte presse fremførte historier om, at Gareth Bale stod foran en større operation og at han måske ville være færdig på topplan.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg håber at han allerede i denne sæson kan komme op på samme niveau som han havde i sidste sæson for Spurs. Det bliver vildt!
Bale er endnu klogere på banen end jeg havde indtrykket af, og så er han en fantastisk personlighed at få til klubben. Det kunne godt ligne et røverkøb - Sammenlignet med andre transfers;)
- Raúl 7
- Gæst
-
asp3200 skrev: Sjovt så stille alle herinde som whinede om Bale efter købet er blevet. Men sådan var det jo også med modric.
Meget modent.
Florentino Pérez
Men som jeg sagde dengang, så ville jeg være mere end glad, hvis Bale slog igennem, og har har kun ønsket ham succes i Real Madrid, men jeg vil stadig tro det er holdets enorme fremgang, som har gjort det så nemt for Bale. Ingen tvivl om han er verdensklasse, men det vidste vi jo på forhånd.
Som folk ka forstå så er jeg rigtig begejstret for situationen lige nu :) Nu skal vi bare have Isco igang igen, så kører det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
Til gengæld er jeg nu lidt bange for, at Isco bliver sorteper, når puslespillet skal gå op, men ellers begynder det at ligne en sjældent formfuldendt Real Madrid-enhed.
De største spørgsmål er nu på henholdsvis målmands- og central forsvarspost. Der skal endegyldigt findes en førstemålmand, der står i de to vigtigste turneringer. Jeg er lidt ligeglad om det er Iker eller Lopez, men der skal bare ro om den position.
Og så skal midterforsvaret i topform og helst med Varane tilbage og Ramos i topform (det er han ikke lige nu).
Kan vi holde niveauet og øge det lidt, kan vi måske nærme os Bayerns niveau lidt. For mig at se er det stadig absolut stærkeste hold i Europa lige nu.
Fernando M. skrev: [....]
Kan vi holde niveauet og øge det lidt, kan vi måske nærme os Bayerns niveau lidt. For mig at se er det stadig absolut stærkeste hold i Europa lige nu.
Som jeg ser det, er en af de vigtigste ting for Bayern deres genpres (udover 11 verdensklasse spillere i startopstillingen selvfølgelig). NØJ det er de gode til. Modstanderne får sjældent tid på bolden, og slet ikke på modstanderens egen halvdel.
Hvis vi fortsat kan udvikle vores presspil, så begynder det virkelig at ligne et top-topniveau!
On topic: Bale er klasse. Han har potentiale til at nå Ronaldos niveau.
Mathiaska skrev:
Fernando M. skrev: [....]
Som jeg ser det, er en af de vigtigste ting for Bayern deres genpres (udover 11 verdensklasse spillere i startopstillingen selvfølgelig). NØJ det er de gode til. Modstanderne får sjældent tid på bolden, og slet ikke på modstanderens egen halvdel.
Hvis vi fortsat kan udvikle vores presspil, så begynder det virkelig at ligne et top-topniveau!
On topic: Bale er klasse. Han har potentiale til at nå Ronaldos niveau.
Bayern spiller jo total-fodbold. Alle angriber, men alle skal så sandelig også forsvare! Der har vi nogen der halter på vores hold, men er sikker på at en spiller som Ronaldo (som måske ikke er så flink til at tage løbene tilbage), i de store kampe, vil tage løbene hjem. Ellers så skaber han vel oftest balance i regnskabet, når han score alle de mål han gør - MEN mod Bayern og andre verdensklasse hold, skal der bare lidt mere til end at have en god offensiv. Så defensiven skal forbedres, ikke nødvendigvis presspillet (i min optik).
Raúl 7 skrev:
asp3200 skrev: Sjovt så stille alle herinde som whinede om Bale efter købet er blevet. Men sådan var det jo også med modric.
Meget modent.
Men korrekt.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
asp3200 skrev:
Raúl 7 skrev:
Meget modent.
Men korrekt.
Hæv niveauet - asp3200, det er ikke første gang du er ude med 'bedrevidende' onliners. De hører ikke til i en saglig debat.