Usynlig indsats på en grå onsdag

12 år 7 måneder siden #13 af M_linding

elle44 skrev: Jeg synes ikke det er fair at bedømme talenterne på sådan en kamp, intensiteten er simpelthen bare ikke hvor den plejer at være. Og jeg kan da ikke huske hvornår talenterne har gjort et dårligt indhop i de lidt mere intense kampe

Og derudover bør man nævne, at Carvajal var den eneste spiller på banen, som indgår i den ideelle startopstilling - Hvilket alt andet lige må indikere, at vi igår så 11 spillere som ikke er sammenspillet.

Jeg synes faktisk også, at Jesé forsøgte ganske fint, at sætte lidt gang i sagerne. Og Morata kan vel aldrig komme til sin magt, når modstandere har 11 mand i eget felt - det er lidt af en mandsopdækning!

Har folk aldrig set pokalfodbold før? Det er altså bare en anden disciplin end normal topfodbold, og de små hold kan tit lykkes med at gøre kampene uskønne.

Kampen i går = Prof indsats, og ingen kræfter brugt. Lur mig om der ikke bliver brug for den ekstra energi på lørdag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #14 af JimmyBroe

M_linding skrev:

elle44 skrev: Jeg synes ikke det er fair at bedømme talenterne på sådan en kamp, intensiteten er simpelthen bare ikke hvor den plejer at være. Og jeg kan da ikke huske hvornår talenterne har gjort et dårligt indhop i de lidt mere intense kampe

Og derudover bør man nævne, at Carvajal var den eneste spiller på banen, som indgår i den ideelle startopstilling - Hvilket alt andet lige må indikere, at vi igår så 11 spillere som ikke er sammenspillet.

Jeg synes faktisk også, at Jesé forsøgte ganske fint, at sætte lidt gang i sagerne. Og Morata kan vel aldrig komme til sin magt, når modstandere har 11 mand i eget felt - det er lidt af en mandsopdækning!

Har folk aldrig set pokalfodbold før? Det er altså bare en anden disciplin end normal topfodbold, og de små hold kan tit lykkes med at gøre kampene uskønne.

Kampen i går = Prof indsats, og ingen kræfter brugt. Lur mig om der ikke bliver brug for den ekstra energi på lørdag.

Arh, mener nu nok at Isco også er blandt de 11 ideelle startere efterhånden. Men ellers er jeg helt enig. Der skal ikke snakkes om salg efter indsatsen igår, der er grundlaget simpelthen for tyndt:) Jeg bliver sindsyg over at nogen af jer råber om salg af en spiller hver gang han ikke har levet op til forventningerne, over en måned eller to. Sådan fungerer det altså ikke. Helt enig i at flere af spillerne kunne ha' "shinet" mere, men derfra og så til et salg... Puha.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid

12 år 7 måneder siden #15 af asp3200
Man kan sige meget om Morata's indsats i går, men tæmme en bold har han ikke lært:)

Sad og lagde mærke til hvor dårlig hans teknik egentlig er, næsten hver gang han modtog bolden lå den enten en meter eller to væk fra ham eller så hoppede den op i luften. Han kæmper så for sagen og jagter bolden må jeg indrømme.

Eneste som imponerer mig gang på gang af de såkaldte B-spillere er Nacho. Man ligger ikke mærke til ham og han leverer varen hver gang.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #16 af rezamadridista
Godt nok var jeg stor fortaler af Morata før sæsonen startede, men hold dog op hvor har han dog skuffet. Og det har intet at gøre med intensiteten af kampen osv. Han er simpelthen alt for dårlig teknisk og passer ikke ind i Ancelottis system.
Man kunne også se den klasseforskel mellem ham og Benzema, hvor Benzema er laaaaaangt bedre med bolden end Morata.

Jeg kunne forstille mig at Morata ville få succes i den Real Madrid vi så under Mourinho, men ikke i de næste tre sæsoner desværre :(

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved rezamadridista.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #17 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Usynlig indsats på en grå onsdag

JimmyBroe skrev:

M_linding skrev:

Arh, mener nu nok at Isco også er blandt de 11 ideelle startere efterhånden. Men ellers er jeg helt enig. Der skal ikke snakkes om salg efter indsatsen igår, der er grundlaget simpelthen for tyndt:) Jeg bliver sindsyg over at nogen af jer råber om salg af en spiller hver gang han ikke har levet op til forventningerne, over en måned eller to. Sådan fungerer det altså ikke. Helt enig i at flere af spillerne kunne ha' "shinet" mere, men derfra og så til et salg... Puha.

Hvordan kan I bare ignorere spillernes præstationer pga. manglende intenitet?!

Det er da lige præcis derfor, at de bør få røvfuld for de her to kampe. Når man får chancen for Real Madrid, så skal man i det mindste vise, at man brænder for det! Jeg kan leve med spillere, der har en dårlig kamp, men hvis de samtidig ikke ligner nogen, der gider spille, så bliver jeg sku' harm!

12 år 7 måneder siden #18 af JimmyBroe

RasmusKring skrev:

JimmyBroe skrev:

M_linding skrev:

Hvordan kan I bare ignorere spillernes præstationer pga. manglende intenitet?!

Det er da lige præcis derfor, at de bør få røvfuld for de her to kampe. Når man får chancen for Real Madrid, så skal man i det mindste vise, at man brænder for det! Jeg kan leve med spillere, der har en dårlig kamp, men hvis de samtidig ikke ligner nogen, der gider spille, så bliver jeg sku' harm!

Intensitet?:)

Jeg ignorerer det skam ikke, som jeg skriver i en anden tråd, er jeg langt fra tilfreds. Men derfra og så til et salg! -se det er latterligt. Det var blot det jeg pointerede:)

Jeg er her stadig XOXO

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #19 af RasmusKring
Nej, okay. Du skriver det selvfølgelig heller ikke eksplicit. Jeg kunne bare fornemme en konsensus om, at de her kampe var nogenlunde i orden.

Jeg beklager, hvis jeg trådt dig eller nogen andre over tæerne. Jeg er bare så skuffet over "b-kæden"s præstationer i de her to kampe.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved RasmusKring.

12 år 7 måneder siden #20 af JimmyBroe

RasmusKring skrev: Nej, okay. Du skriver det selvfølgelig heller ikke eksplicit. Jeg kunne bare fornemme en konsensus om, at de her kampe var nogenlunde i orden.

Jeg beklager, hvis jeg trådt dig eller nogen andre over tæerne. Jeg er bare så skuffet over "b-kæden"s præstationer i de her to kampe.

Det er helt okay:) Jeg føler også træng til at råbe og skrige efter spillerne, når de trods alt ikke leverer bedre, mod et 3 div. hold.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: RasmusKring

12 år 7 måneder siden #21 af M_linding
Hvis Ancelotti vil se Jesé og Morata præstere i en intensiv kamp hvor de bliver testet af, skal han ikke udskifte samtlige spillere fra startelveren. De skal derimod spille sammen med de store drenge, og jeg har da før set både Jesé og Morata gøre det rigtig godt, i kampe af langt højere kvalitet.

Hvis Ronaldo og Bale havde startet inde igår, tror jeg også at vi havde siddet og brokket os over, at de ikke havde underholdt os specielt meget... Og uanset hvordan man vender og drejer den, så lavede Jesé og Morata hver en assist;)

Når det så er sagt, så skal Morata simpelthen have bedre styr på de førstegangsberøringer!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #22 af DarioGomez
Men M_Linding, det er jo hele kimen med Morata.

En ting er, at han er mandsopdækket og har svære betingelser ift. at indgå i spillet, men hans største problem er jo, at manden ikke kunne tæmme en bold, selv hvis den var flad, havde håndtag og blev kastet i en blød bue til ham.
Han er simpelthen for ringe til at tage bolden til dig, og det er min største anke mod ham.

I går var i min optik ikke en enlig svale, men snarere en klar tendens omkring Álvaro....

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #23 af RasmusKring
Men burde det ikke kun gå ud over kvaliteten og sammenspillet?

For mig at se, så er det et alvorligt problem, når vores reserver går ind til kampen med mindre gejst og intensitet end starterne. De burde tværtimod være opsat på at vise noget, når de får chancen.

Vi er helt enige om, at det ikke er fair at vurdere spillernes niveau ud fra de her kampe, men jeg sætter i højere grad spørgsmålstegn ved deres indstilling.

12 år 7 måneder siden #24 af M_linding
DarioG

Men det kan der jo trods alt arbejdes med (måske, i hvert fald). Morata har andre kvaliteter, som man ikke på samme måde kan lære: Eksempelvis hans evne til at komme frem til chancer.

Rasmuskring

Indstillingen? Hvad var der galt med den?

Jeg så ikke nogen spillere, som ikke var koncentrerede og havde styr på kampen igår. Der var totalt styr på begivenhederne, og alle virkede fokuserede.

Hvis du savnede underholdning, så er det Ancelotti du skal bebrejde - muligvis også modstanderen, som gjorde det ganske udmærket.

Leveret af Kunena Forum