Nem pligtsejr i Pamplona

12 år 6 måneder siden #13 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Nem pligtsejr i Pamplona
The Legend
Forstår at du er frustreret over Di Maria, men jeg må erklære mig delvis uenig i din kritik af ham. Har tidligere skrevet at han smider for mange bolde væk. Men som han spillede i starten af sæsonen, har jeg svært ved at finde mange i Europa der er bedre som højre kant. Han kan drible, sparke, assistere, score og ikke mindst, så arbejder han hårdt. Desuden synes jeg det er dejligt at have spillere der kan vinde fodboldkampe i truppen. Men jeg er også lidt pjattet med ham, og han gør det tiltider svært at holde af ham. Ikke midtmidt endnu, kanten synes at passe bedst.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved 2:18.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #14 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Nem pligtsejr i Pamplona

The Legend skrev: Det er da taget lige ud fra kampens kommentator det der. Hvorfor skulle Casillas prøve at samle den bold? Hvorfor tage chancer i overtiden? Han kunne risikere at ramme ind i enten med- eller modspilleren, der er tæt på bolden, og derved miste den eller komme til skade. Det er rutinen han viser, hvilket er fremragende at se. Hvilken nem bold er det, som han ikke griber?

Jeg vil nu også mene, at han kunne have samlet den bold op, hvis han ville. Det samme med en bold tidligere i kampen.
Men det ændrer ikke på karakteren eller bedømmelsen af ham for mig, om han sparker til den eller samler den op lige i den situation. Han gjorde hvad han fandt rigtigt, og det er jo kun ganske fint. Kampen var vundet, og det havde absolut ingen betydning. Synes dog ikke han blev testet ret meget i dag, så jeg ville måske give ham et stort 3-tal i stedet for et 4-tal. Men han kunne såmænd godt være kampens spiller. Holdet var meget lige og på det jævne de sidste 2/3 dele af banen. Så kampens spiller ligger mellem Ramos, Pepe eller Casillas, hvis jeg skulle vælge.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #15 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Nem pligtsejr i Pamplona

Steen skrev: Nok fordi at han ikke ville tage en chance, og det skrev jeg også i indlægget,'' selvom at han havde tid til at gå ned og samle bolden op''. Han kunne sagtens samle den op.

Hvilken nem bold er det, som han ikke griber?

Et af deres hjørnespark i slutningen af kampen, det endte med et nyt hjørnespark til dem. Den burde han også have grebet.

Ja, du skriver, at det nok var fordi, at han ikke ville tage en chance, men du mener jo, at han skulle tage chancen. Og hvorfor mener du så det?

Husker ikke lige situationen med hjørnesparket.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #16 af The Legend

2:18 skrev: The Legend
Forstår at du er frustreret over Di Maria, men jeg må erklære mig delvis uenig i din kritik af ham. Har tidligere skrevet at han smider for mange bolde væk. Men som han spillede i starten af sæsonen, har jeg svært ved at finde mange i Europa der er bedre som højre kant. Han kan drible, sparke, assistere, score og ikke mindst, så arbejder han hårdt. Men jeg er også lidt pjattet med ham, men han gør det svært at holde af ham. Men bedst på kanten

Jeg er helt klart enig i, at han var fremragende i starten af sæsonen, men det er ikke i starten af sæsonen mere, og Di Maria er ofte mere en modstander, end han er en medspiller. Alt det som du skriver, at han kan, det mener jeg også, at Jese kan, han kan det dog ikke helt på samme niveau som Di Maria i begyndelsen af sæsonen. Men han er meget yngre, og han har potentiale til at blive en del bedre end Di Maria, vil jeg mene. Og Di Maria er ikke tæt på startopstilling på højre kant, da Bale er langt foran, og Jese vel også er ved at være foran. Jeg tænker i hvert fald, at der er en god chance for, at Jese starter inde i næste kamp, da man valgte at give fuldtid til Isco, Di Maria og Illarramendi.

12 år 6 måneder siden #17 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Nem pligtsejr i Pamplona
Puha Di Maria på midtbanen i en 4-3-3... Jeg er ikke en fan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 6 måneder siden #18 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Nem pligtsejr i Pamplona

The Legend skrev:

Forstår at du er frustreret over Di Maria, men jeg må erklære mig delvis uenig i din kritik af ham. Har tidligere skrevet at han smider for mange bolde væk. Men som han spillede i starten af sæsonen, har jeg svært ved at finde mange i Europa der er bedre som højre kant. Han kan drible, sparke, assistere, score og ikke mindst, så arbejder han hårdt. Men jeg er også lidt pjattet med ham, men han gør det svært at holde af ham. Men bedst på kanten

Jeg er helt klart enig i, at han var fremragende i starten af sæsonen, men det er ikke i starten af sæsonen mere, og Di Maria er ofte mere en modstander, end han er en medspiller. Alt det som du skriver, at han kan, det mener jeg også, at Jese kan, han kan det dog ikke helt på samme niveau som Di Maria i begyndelsen af sæsonen. Men han er meget yngre, og han har potentiale til at blive en del bedre end Di Maria, vil jeg mene. Og Di Maria er ikke tæt på startopstilling på højre kant, da Bale er langt foran, og Jese vel også er ved at være foran. Jeg tænker i hvert fald, at der er en god chance for, at Jese starter inde i næste kamp, da man valgte at give fuldtid til Isco, Di Maria og Illarramendi.

Jese er i mine øjne et stykke fra at have di Marias kamp afgørende egenskaber. Måske er det mig der ikke kan se det fulde potentielle i Jese. Men bale komplikationerne, betyder selvfølgelig at di Maria ryger ind og ud af holdet og det hjælper ikke altid på selvtilliden og den mentale komfort. Summa sumarum, han måtte gerne være en del af min trup

12 år 6 måneder siden #19 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Nem pligtsejr i Pamplona

2:18 skrev:

The Legend skrev:

Jese er i mine øjne et stykke fra at have di Marias kamp afgørende egenskaber. Måske er det mig der ikke kan se det fulde potentielle i Jese. Men bale komplikationerne, betyder selvfølgelig at di Maria ryger ind og ud af holdet og det hjælper ikke altid på selvtilliden og den mentale komfort. Summa sumarum, han måtte gerne være en del af min trup

Det er nok bare dig der ikke kan se det fulde potentiale i Jesé. Spørger du mig, så har Jesé gjort det bedre end Bale og Di maria på det seneste.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #20 af The Legend

2:18 skrev:

The Legend skrev:

Det er vist bare dig, der ikke kan se Jeses fulde potentiale. Vi er vist delvist enige omkring Di Maria. Vi er enige om, at han spillede godt i starten, men uenige i om han skal spille nu eller sælges.

• Mou94
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #21 af Mou94
Besvaret af Mou94 på emne Nem pligtsejr i Pamplona
Kan vi ikke godt please få Iker på mål igen. Ellers vinder vi hverken La Decima eller ligaen...

12 år 6 måneder siden #22 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Nem pligtsejr i Pamplona

Mou94 skrev: Kan vi ikke godt please få Iker på mål igen. Ellers vinder vi hverken La Decima eller ligaen...

Hvorfor, hvis jeg da må være så fræk at spørge om en lidt mere uddybende forklaring?

..... det ser vel sagtens OK ud, hvad angår eventuel titelhøst i indeværende sæson!?
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 6 måneder siden #23 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Nem pligtsejr i Pamplona

FigoJensen skrev: Vi er sikkert videre. Dejligt. En rolig dag på kontoret må man sige.

Jeg hæfter mig lidt ved kampreferatet og at skribentens tilsyneladende personlige mening om Coentrao kommer lidt for meget frem i forhold til min smag. Med fortællinger omkring det evige fejlkøb og at han aldrig bør optræde for Real Madrid igen, synes jeg nu nok, at det er at skyde lidt over mål. Jeg har aldrig været specielt stor fan af Coentrao. Men han er ikke en dårlig fodboldspiller, og han har trods alt spillet gode kampe for Real. Så jeg synes han fortjener nogen kredit. Efter to måneders fravær, så synes jeg faktisk han spiller en ret god kamp i dag. Han har god timing i sine indgreb i det meste af kampen. Vi kan så helt sikkert godt blive enige om, at hans udvisning er torske dum og der var i hvert fald ikke megen timing i den tackling eller hvad man nu kan betragte det som. Hvis han kunne havde undladt det, så havde det været en rigtig god præstation af ham i følge min mening. Jeg synes dog stadig ikke det berettiger de hårde ord fra skribenten. Jeg kan da trods alt også sagtens nævne et navn som Arbeloa, der da mindst laver lige så mange torske dumme frispark og også har sine udvisning med jævne mellemrum, og jeg husker da sjovt nok ikke, at han får de samme svinere med fra vejen fra Madridista teamet.

Udover det, så synes jeg Di Maria, Isco og Xabi spiller en rigtig dårlig kamp i dag. Sjuskede afleveringer fra Alonso og forkerte beslutninger gang på gang af Isco/Di Maria. Jeg håber ikke det er ved at blive en vane for dem, men Isco og Di Maria har været for svingende den sidste tid. Jeg synes så bestemt heller ikke, at Di Maria hører til på midtbanen. Det fungerer ikke.

Arbeloa-debatten ser jeg ingen grund til at kommentere på.

Coentrao var endnu engang en katastrofe i går, han holder ikke den defensive linje, er uden timing offensivt og får to torskedumme kort på dumme tidspunkter. Han ville væk i sommerpausen og har i over et år aldrig vist, hvorfor man skal beholde ham.

Ja, det er en subjektiv holdning, men dem forbeholder vi os retten til at have, så længe referatet ellers er fyldestgørelsen og hvad er ovjektivitet egentlig?

12 år 6 måneder siden #24 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Nem pligtsejr i Pamplona
Hvad kampens spiller angår, så var den svær, der var ingen som stak klart ud. Men sjovt at vi nu også kan få kritik for at rose Iker ;)

Leveret af Kunena Forum