Nem pligtsejr i Pamplona
raul7=kongen skrev:
FigoJensen skrev: Vi er sikkert videre. Dejligt. En rolig dag på kontoret må man sige.
Jeg hæfter mig lidt ved kampreferatet og at skribentens tilsyneladende personlige mening om Coentrao kommer lidt for meget frem i forhold til min smag. Med fortællinger omkring det evige fejlkøb og at han aldrig bør optræde for Real Madrid igen, synes jeg nu nok, at det er at skyde lidt over mål. Jeg har aldrig været specielt stor fan af Coentrao. Men han er ikke en dårlig fodboldspiller, og han har trods alt spillet gode kampe for Real. Så jeg synes han fortjener nogen kredit. Efter to måneders fravær, så synes jeg faktisk han spiller en ret god kamp i dag. Han har god timing i sine indgreb i det meste af kampen. Vi kan så helt sikkert godt blive enige om, at hans udvisning er torske dum og der var i hvert fald ikke megen timing i den tackling eller hvad man nu kan betragte det som. Hvis han kunne havde undladt det, så havde det været en rigtig god præstation af ham i følge min mening. Jeg synes dog stadig ikke det berettiger de hårde ord fra skribenten. Jeg kan da trods alt også sagtens nævne et navn som Arbeloa, der da mindst laver lige så mange torske dumme frispark og også har sine udvisning med jævne mellemrum, og jeg husker da sjovt nok ikke, at han får de samme svinere med fra vejen fra Madridista teamet.
Udover det, så synes jeg Di Maria, Isco og Xabi spiller en rigtig dårlig kamp i dag. Sjuskede afleveringer fra Alonso og forkerte beslutninger gang på gang af Isco/Di Maria. Jeg håber ikke det er ved at blive en vane for dem, men Isco og Di Maria har været for svingende den sidste tid. Jeg synes så bestemt heller ikke, at Di Maria hører til på midtbanen. Det fungerer ikke.
Arbeloa-debatten ser jeg ingen grund til at kommentere på.
Coentrao var endnu engang en katastrofe i går, han holder ikke den defensive linje, er uden timing offensivt og får to torskedumme kort på dumme tidspunkter. Han ville væk i sommerpausen og har i over et år aldrig vist, hvorfor man skal beholde ham.
Ja, det er en subjektiv holdning, men dem forbeholder vi os retten til at have, så længe referatet ellers er fyldestgørelsen og hvad er ovjektivitet egentlig?
Objektivitet er i hvert fald ikke: "En dumhed, som forhåbentlig blot understreger for enhver, at portugiseren aldrig bør optræde i Madrid-trøjen igen" ;) - det lyder lidt som om vi alle er af den holdning, at Coentrao skal hades som pesten. Er mere enig med FigoJensen.
Jeg har heller aldrig været kæmpe Coentrao-fan, men jeg mener han er en rigtig dygtig venstre back. Selvfølgelig har man altid savnet Marcelo når han har været ude, men jeg er da stadig af den holdning, at Coentrao lavede færre defensive brølere (i sin periode som fast starter) end Marcelo gør (inden sin skade i hvert fald). Desuden er han ikke uden evner i det offensive, og jeg tror egentlig han ville være fast starter i rigtig mange store klubber. Synes han spillede nogle glimrende kampe mod de store hold osv. I hvert fald: Synes tonen angiver at manden KUN har givet os problemer, og har været én lang skandale i klubben. Det mener jeg simpelthen ikke er rigtigt, omend jeg er enig i at han har været her i hvert fald et halvt år for længe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Jeg kan ærlig talt ikke huske Coentraos seneste godkendte indsats, jeg husker ham mest for sin elendige indsats, da han kostede os CL-semifinalen mod Bayern og i går brillerer han endnu engang med tåbeligheder, som blot understregede, at han på ingen måde har niveau til Madrid. Slet ikke til den løn og anseelse han kræver.
raul7=kongen skrev: Som nævnt, vi vil altid have subjektive stikpiller, kan man ikke lide dem, så er Madridista.dk ikke mediet, så man man søge objektive steder....
Jeg kan ærlig talt ikke huske Coentraos seneste godkendte indsats, jeg husker ham mest for sin elendige indsats, da han kostede os CL-semifinalen mod Bayern og i går brillerer han endnu engang med tåbeligheder, som blot understregede, at han på ingen måde har niveau til Madrid. Slet ikke til den løn og anseelse han kræver.
Synes i hvertfald så længe man ikke kommer med en holdning som bare er stærkt imod andres eller er meget fornærmende er det fint.
Synes det er fint med en kommentar til Coentrao, som de fleste alligevel er imod og som aldrig længere kommer med noget positivt.