Real Madrid i kommende budkrig om Paul Pogba?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge den italienske sportsavis La Gazzetta dello Sport er PSG, Chelsea og Real Madrid på vej ud i en budkrig om Paul Pogbas eftertragtede underskrift til sommer.
Det er ingen hemmelighed, at alle tre klubber er meget interesserede i franskmanden, og de skulle ifølge rygter alle have haft snøren ude efter ham i sommerens transfervindue. Nyeste drejning i denne historie skulle ifølge den normalt velinformerede avis være, at PSG tidligere i dag har henvendt sig til Juventus og afgivet et officielt bud på 70 millioner € (ca. 523 millioner kr) for et sommerskifte.
Paul Pogba er i en alder af blot 20 år blevet en af de bærende kræfter hos Juventus og det franske landshold, og det har gjort ham til et af de hotteste navne i fodboldverden. Det er Pogbas stjerneagent, Mino Raiola, der bla. har Zlatan Ibrahimovic i stalden, godt klar over, og han har for nyligt udtalt, at prisen for Pogbas underskrift er 100 millioner €. I denne sæson har Pogba spillet 29 kampe for Juventus og scoret 7 mål.
På trods af det store bud fra den franske hovedstadsklub håber man eftersigende fra Juventus' side på en kommende budkrig mellem PSG, Chelsea og Real Madrid, der kan presse prisen yderligere i vejret. Serie As førerhold skulle derfor ifølge La Gazzetta dello Sport have afvist franskmændene.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Med det sagt, så mangler vi vel et indkøb, eftersom Alonso efterhånden er oppe i alderen.
Vil også benytte chancen for lige at nævne, at Modric nok er verdens bedste fodboldspiller lige nu. Gad vide om han kan holde niveauet og forhåbentlig komme på årets hold? :)
Realmadrid94 skrev: Hold da op. Med al respekt for Pogba, så er 100 millioner euro(!) for en 20-årig spiller, som trods alt ''kun'' er en stjernespiller i Italien, som er en voldsomt dårlig liga, på niveau med La Liga, så er det et sats der vil noget. :)
Med det sagt, så mangler vi vel et indkøb, eftersom Alonso efterhånden er oppe i alderen.
Vil også benytte chancen for lige at nævne, at Modric nok er verdens bedste fodboldspiller lige nu. Gad vide om han kan holde niveauet og forhåbentlig komme på årets hold? :)
Sagde du lige, at Seria A og La Liga er på samme niveau?
Du skal til at se noget mere La Liga, min dreng;)... Muligivs også noget mere europæisk fodbold, hvor styrkeforholdene bliver testet lidt af.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Den eneste midtbane spiller, som jeg virkelig gerne så i klubben er Javi Martinez, som også er begyndt at blive rygtet lidt til klubben igen.
www.football-espana.net/39856/javi-martinez-linked-madrid-move
Fantastisk midtbane det kunne være:
Martinez
Modric Isco
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Den eneste midtbane spiller, som jeg virkelig gerne så i klubben er Javi Martinez, som også er begyndt at blive rygtet lidt til klubben igen.
Martinez
Modric Isco
Guardiola har udtalt, at Martinez tidligst forlader Bayern, når Guardiola ikke længere bestemmer.
Han minder mig på mange måder om Balotelli, som jeg heller ikke er specielt imponeret af.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Der skal divideres med mere end 2 før det er interessant ;-)
On topic:
Dygtig spiller uden tvivl. Enig med Dios i, at han bliver overvurderet. Prisen er latterlig høj og behovet er der slet ikke for os. Vi har investeret i to af de største midtbane talenter spanien har for 6 mdr. siden. Lad os give dem chancen først. Derudover har vi Modric, som vel er en af de bedste i verden lige nu. Alonso har vi til '16, Khedira er tilbage senest om 6 mdr. og det bliver svære og svære at fornægte di Maria's gode form som midtbanemand. Jeg ser ikke lige hvor han mangler henne?
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Real Madrid skrev: Den eneste midtbane spiller, som jeg virkelig gerne så i klubben er Javi Martinez, som også er begyndt at blive rygtet lidt til klubben igen.
Martinez
Modric Isco
Guardiola har udtalt, at Martinez tidligst forlader Bayern, når Guardiola ikke længere bestemmer.
Sikker på Guardiola kan finde et andet fint job til sommer i så fald ;-)
Det sagt, så skal han vel også sige det. Lad os nu se!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Hvad med Verratti, asp3200?;-) Har du helt glemt din sommerflirt?
Nej da, glemmer ham aldrig ;), men lige forlænget kontrakten desværre. Havde ellers håbet Ancelotti havde overtalt ham og droppet llarra, men sådan skulle det ikke være. Ser Verratti som fremtidens defensive stjerne på midtbanen.
Gundogan er jo rygtet til Madrid og har kontrakt udløb + han er top 5 i min bog på midtbanen.