Real Madrid i kommende budkrig om Paul Pogba?

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #25 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Real Madrid i kommende budkrig om Paul Pogba?

baggins skrev: Jeg er realist på dette område. Jeg drømmer på andre tidspunkter…
Ancelotti er forelsket i Di Maria som midtbanespiller og det kommer ikke til at ændre sig - også selvom jeg er uenig. Derfor kan vi ikke beskrive ham som noget andet i øjeblikket. Jeg tror ikke vi kommer til at sælge Di Maria til sommer selvom jeg ønsker det. og derfor ville det i øjeblikket være tåbeligt at hente endnu en midtbanespiller. Derudover har vi en ung spiller i Jose Rodrigez, som snart skal rykkes op i førsteholdstruppen, da han bliver for god til Castilla.

Vi er begge uenige i, at Di Maria er en central midtbanespiller, men samtidig må man også sige, at der ikke er noget alternativ lige nu. Isco er simpelthen ikke i god nok form. Jeg håber - og tror - at Ancelotti ikke er vild med situationen. Han skal selvfølgelig udtrykke tillid til Di Maria til medierne, men lur mig om ikke der arbejdes hårdt bag kulissen på at finde en forstærkning til midtbanen til sommer. Jose Rodriguez er en klar kandidat til at blive solgt med tilbagekøbsklausul. Det er meget få spillere, der tager springet direkte ind i truppen.

Med andre ord, så både tror og håber jeg, at man i øjeblikket prøver at finde en midtbanespiller til sommer. Rygterne om Gündogan og Pogba har efterhånden været der et stykke tid, så mon ikke der er noget bag dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #26 af Mathiaska

RasmusKring skrev: En sammenligning med Zidane er absurd!

Jeg kan ikke lade være med at være imponeret over Pogbas fysik og teknik, men de mentale aspekter i hans spil mangler altså meget, før man kan begynde at snakke om en verdensklassespiller eller sammenligne ham med Zidane. Jeg kunne dog godt tænke mig at se, hvad Pogba kunne blive til i Real Madrid med vejledning fra selvsamme legendariske franskmand.

Hvad er det for nogle mentale aspekter han mangler?

12 år 5 måneder siden #27 af madrid2000
Hvis vi ikke havde spildt penge på Elendigmendi og istedet var gået efter Pogba, så havde vi været meget bedre stillet. Elendigmendig kan hverken drible, lave afgørende afleveringer eller score mål. Han bliver overløbet og er langsom. Han har mig bekendt endnu ikke lavet en eneste assist eller afgørende aflevering i sin RM tid. Jeg ved gud fandme ikke, hvad folk der købte ham så i ham. Han er heller ikke 19-20, men næsten 24 år. Næsten 40 mio euro for en der ligner super liga spiller på sine bedste dage. Intet attraktiv over hans spillestil. Det bedste han kan præstere er, at spille side manden. Nøj, hvor er han ringe. Han er værre end Graversen.

Iøvrigt spiller han kun på grund af hans kæmpe pris og fordi Khedira er skadet. Nøj han har ikke vist en skid indtil videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: RasmusKring

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #28 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Real Madrid i kommende budkrig om Paul Pogba?

Mathiaska skrev:

RasmusKring skrev: En sammenligning med Zidane er absurd!

Jeg kan ikke lade være med at være imponeret over Pogbas fysik og teknik, men de mentale aspekter i hans spil mangler altså meget, før man kan begynde at snakke om en verdensklassespiller eller sammenligne ham med Zidane. Jeg kunne dog godt tænke mig at se, hvad Pogba kunne blive til i Real Madrid med vejledning fra selvsamme legendariske franskmand.

Hvad er det for nogle mentale aspekter han mangler?

I de kampe, jeg har set, har han ikke altid taget de rigtige beslutninger. Han er ikke så god til at slippe bolden. Han er for lang tid om at tage beslutninger og vælger indimellem at drible for meget. Han blik for afleveringer er ikke helt, hvor det skal være. Kort sagt er han ikke nogen dygtig kombinationsspiller. Forstå mig ret, han er ikke elendig til det, men han er nød til at forbedre sig på det område, hvis han vil bevæge sig op blandt de allerbedste.

Er du uenig?

12 år 5 måneder siden #29 af Pelle

madrid2000 skrev: Hvis vi ikke havde spildt penge på Elendigmendi og istedet var gået efter Pogba, så havde vi været meget bedre stillet. Elendigmendig kan hverken drible, lave afgørende afleveringer eller score mål. Han bliver overløbet og er langsom. Han har mig bekendt endnu ikke lavet en eneste assist eller afgørende aflevering i sin RM tid. Jeg ved gud fandme ikke, hvad folk der købte ham så i ham. Han er heller ikke 19-20, men næsten 24 år. Næsten 40 mio euro for en der ligner super liga spiller på sine bedste dage. Intet attraktiv over hans spillestil. Det bedste han kan præstere er, at spille side manden. Nøj, hvor er han ringe. Han er værre end Graversen.

Iøvrigt spiller han kun på grund af hans kæmpe pris og fordi Khedira er skadet. Nøj han har ikke vist en skid indtil videre.

Slap nu af. Det er Illaras første sæson. Kig på Modric' første sæson? Synes du han var pengene værd? Og se ham så nu. Han har - sammen med Pepe - været vores bedste spiller i år og et par måneder før dette.
Der har siddet nogle fodboldkyndige derude, og er blevet så imponeret over Illara, at de har ment, han kan være en afgørende faktor i Madrid-trøjen. Jeg gætter på - og det her er et helt vildt gæt - at de har langt mere forstand på både fodbold og hvad der skal til i Real Madrid end nogen af os herinde, så der er nok en god grund til det. Lad ham nu få tid. Fast spilletid. Tillid. Så kommer det stille og roligt. Jeg synes man har set ham glimte i perioder, og jeg er ikke i tvivl om, at han nok skal komme efter det.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding, Real Madrid, JimmyBroe

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #30 af Storken
Besvaret af Storken på emne Real Madrid i kommende budkrig om Paul Pogba?

madrid2000 skrev: Elendigmendig kan hverken drible, lave afgørende afleveringer eller score mål. Han bliver overløbet og er langsom. Han har mig bekendt endnu ikke lavet en eneste assist eller afgørende aflevering i sin RM tid. Jeg ved gud fandme ikke, hvad folk der købte ham så i ham. Han er heller ikke 19-20, men næsten 24 år. Næsten 40 mio euro for en der ligner super liga spiller på sine bedste dage. Intet attraktiv over hans spillestil. Det bedste han kan præstere er, at spille side manden. Nøj, hvor er han ringe.

“We will not miss Makélelé. His technique is average, he lacks the speed and skill to take the ball past opponents, and ninety percent of his distribution either goes backwards or sideways. He wasn't a header of the ball and he rarely passed the ball more than three metres. Younger players will arrive who will cause Makélelé to be forgotten."
- Florentino Perez efter at have solgt Makélélé.

12 år 5 måneder siden #31 af M_linding
Siempre

Kan vi ikke snart smide folk ud, som bruger udtrykket "Elendigmendi" el.l.?

Ja det er måske lige i overkanten, men udtrykket er simpelthen så langt ude ulækkert, barnligt og direkte dumt - Og nu er "joken" efterhånden ved at være mere end tyndslidt...

Det ville i øvrigt fremme den generelle kvalitet herinde, hvis netop disse personer fik en pause;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 5 måneder siden #32 af Siempre Madrid

M_linding skrev: Siempre

Kan vi ikke snart smide folk ud, som bruger udtrykket "Elendigmendi" el.l.?

Ja det er måske lige i overkanten, men udtrykket er simpelthen så langt ude ulækkert, barnligt og direkte dumt - Og nu er "joken" efterhånden ved at være mere end tyndslidt...

Det ville i øvrigt fremme den generelle kvalitet herinde, hvis netop disse personer fik en pause;)

Det var bestemt en overvejelse værd, men det ville også tvinge os til at være konsekvente og gøre det samme over for brugere, som skriver bøsselona/uefalona, dværgen osv. og så er spørgsmålet om man i mangfoldighedens tvivlsomme navn ikke blot skal prøve "at læse forbi" tåberne. De dør som regel af sig selv, hvis man ikke giver dem opmærksomhed.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 5 måneder siden #33 af Siempre fiel

Storken skrev:

madrid2000 skrev: Elendigmendig kan hverken drible, lave afgørende afleveringer eller score mål. Han bliver overløbet og er langsom. Han har mig bekendt endnu ikke lavet en eneste assist eller afgørende aflevering i sin RM tid. Jeg ved gud fandme ikke, hvad folk der købte ham så i ham. Han er heller ikke 19-20, men næsten 24 år. Næsten 40 mio euro for en der ligner super liga spiller på sine bedste dage. Intet attraktiv over hans spillestil. Det bedste han kan præstere er, at spille side manden. Nøj, hvor er han ringe.

“We will not miss Makélelé. His technique is average, he lacks the speed and skill to take the ball past opponents, and ninety percent of his distribution either goes backwards or sideways. He wasn't a header of the ball and he rarely passed the ball more than three metres. Younger players will arrive who will cause Makélelé to be forgotten."

Betyder det at Illarra er ligeså god som Makelele?? Mig bekendt ka man sagtens ha de samme karakteristika uden på nogen måde at ha samme niveau. Forskellen på Pogba og Illarra er seriøst så stor at det ik engang er sjovt at tænke på. Pogba er flere år yngre end Illarra og alleredelængder foran Illarra. Men som jeg før har beskrevet, så blir Illarra desværre meget svær at slippe af med, hvis han ik slå igennem - hvilket jeg desværre tvivler stort på athan gør. Prisen på ham har simpelthen været så høj at et salg vil give at stort økonomisk og prestigemæssigt tab.

Iøvrigt er det så uendelig morsomt når folk trækker "Der har siddet nogle fodboldkyndige derude, og er blevet så imponeret over Illara, at de har ment, han kan være en afgørende faktor i Madrid-trøjen. Jeg gætter på - og det her er et helt vildt gæt - at de har langt mere forstand på både fodbold og hvad der skal til i Real Madrid end nogen af os herinde"-kortet. Seriøst - dét argument tilsidesætter jo samtlige andre argumenter i en sådan diskussion. Da de her fodboldkundige folk lejede Faubert, købte Gravesen, Ognenovic, Altintop, Heinze, Drenthe, Kaka, P. Leon, F. Conceicao, Gago og uendeligt mange flere - jeg behøver vel derfor ik understrege at blor fordi en stor fodboldklub henter en spiller er det overhovedet ikke på nogen måde garanti for at det er den rette spiller eller for at han slår igennem eller for at spilleren nogensinde blir til noget som helst. Så ka vi ik bare blive enige om at "når han er blevet købt, så må han være bedre end hva vi ser, for dem der har købt ham er så meget klogere end os"-kortet er noget af det mest intetsigende at hive - det hjælper hverken fra eller til i nogen som helst diskussion og er iøvrigt ik noget som helst værd.

12 år 5 måneder siden #34 af Siempre Madrid
Det er ganske rigtigt lidt komisk, men det er også en lillebitte smule komisk, at man tror at Illarra blev købt direkte til startopstillingen på grund af den høje pris. Trods sin alder på 24 år, så er han altså købt til fremtiden. Naturligvis med den forventning, at han allerede nu kan bidrage med noget, hvilket jeg trods alt mener at han kan, selv om vi ikke har set hans fulde potentiale endnu.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 5 måneder siden #35 af Pelle

Siempre fiel skrev:

Storken skrev:

Betyder det at Illarra er ligeså god som Makelele?? Mig bekendt ka man sagtens ha de samme karakteristika uden på nogen måde at ha samme niveau. Forskellen på Pogba og Illarra er seriøst så stor at det ik engang er sjovt at tænke på. Pogba er flere år yngre end Illarra og alleredelængder foran Illarra. Men som jeg før har beskrevet, så blir Illarra desværre meget svær at slippe af med, hvis han ik slå igennem - hvilket jeg desværre tvivler stort på athan gør. Prisen på ham har simpelthen været så høj at et salg vil give at stort økonomisk og prestigemæssigt tab.

Iøvrigt er det så uendelig morsomt når folk trækker "Der har siddet nogle fodboldkyndige derude, og er blevet så imponeret over Illara, at de har ment, han kan være en afgørende faktor i Madrid-trøjen. Jeg gætter på - og det her er et helt vildt gæt - at de har langt mere forstand på både fodbold og hvad der skal til i Real Madrid end nogen af os herinde"-kortet. Seriøst - dét argument tilsidesætter jo samtlige andre argumenter i en sådan diskussion. Da de her fodboldkundige folk lejede Faubert, købte Gravesen, Ognenovic, Altintop, Heinze, Drenthe, Kaka, P. Leon, F. Conceicao, Gago og uendeligt mange flere - jeg behøver vel derfor ik understrege at blor fordi en stor fodboldklub henter en spiller er det overhovedet ikke på nogen måde garanti for at det er den rette spiller eller for at han slår igennem eller for at spilleren nogensinde blir til noget som helst. Så ka vi ik bare blive enige om at "når han er blevet købt, så må han være bedre end hva vi ser, for dem der har købt ham er så meget klogere end os"-kortet er noget af det mest intetsigende at hive - det hjælper hverken fra eller til i nogen som helst diskussion og er iøvrigt ik noget som helst værd.

Det er muligt, men jeg tror alligevel på at de ved mere om, hvad der skal til i Real Madrid end dig, når du sidder søndag aften og råber foran tv'et og efterfølgende debatterer lidt på et forum. Lad være med at kloge dig overfor nogle, som er inde i klubben og ved, hvad der egentlig sker! Man køber jo ikke en fodboldspiller fordi man synes han har et flot navn?! De må jo have set noget i Sociedad, som de brød sig om!

Men tak for din bidragen omkring, at mit indlæg ikke er noget værd. Folk der siger "du er forkert på den og derfor tæller din mening ikke", er måske tæt på det mest ubrugelige bras, man kan komme op med. Du modargumenterer jo på ingen måde - du pointerer bare at jeg er forkert på den. Til grin!
Jeg holder dog fast i min mening. Jeg tror på Illara og er sikker på han nok skal slå igennem.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #36 af falle
Asier blev aldrig købt til at gå direkte i startopstillingen. Blot fordi hans prisskilt lød på $40 mil., så betyder det ikke nødvendigvis en garanteret plads i Ancelottis foretrukne 11, men det skader jo ikke at investere i fremtiden - eller hvad?

Da Modric blev købt, blev han stærkt kritiseret for det ene andet, og hvis jeg husker ret, så troede en del at han bare var en ung og uafprøvet gut, men det viste sig at han var 27 år. Idag - ét år senere - er Modric måske Real Madrids bedste, men helt sikkert mest formstærke mand. Det siger vel lidt om tilvænningen og det store pres som ligger i at præstere for Real Madrid fra start, og det siger måske samtidigt også meget om trænerstaben og deres evner til at få det bedste ud af spillere på ganske kort tid.

Asier er 24 år og stadig i rivende udvikling, men det glemmer folk åbenbart. Jeg kan desværre ikke spå fremtiden og sige at han helt sikkert slår igennem, men hvis folk kan sammenligne ham med spillere, som fejlede fra dag 1, så kan jeg ligeså let sammenligne ham med grimme ællinger.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved falle.

Leveret af Kunena Forum