Finalen var 22 meter væk

12 år 4 måneder siden #25 af Siempre Madrid
Gode gamle Oscar bliver aldrig en skam for madridista.dk, han bestemmer selv hvor længe han vil være med.

det samme gør sig gældende for de øvrige i teamet. Gammelfar er meget glad for dem alle som en.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #26 af Siempre Madrid
Og så føler jeg mig da iøvrigt kaldet til at citere en tidligere amerikansk præsident, som sagde noget i retning af:

Spørg ikke hvad Madridista.dk kan gøre for dig, men spørg hvad du kan gøre for Madridista.dk!

Med andre ord: Hvis du går med en overbevisning om, at du er lige så god eller bedre end de nuværende skribenter - og tør bevise det - så tøv ikke med at give dig til kende, men gør det kun hvis du mener det alvorligt.

Vi kan altid bruge en seriøs skribent mere. Aflønningen er ikke voldsom, men lidt goder har vi dog.

12 år 4 måneder siden #27 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Finalen var 22 meter væk

Holm90 skrev: En skam for Madridista.dk, at denne skribent skal bedømme kampen så inkompetent gang på gang.
Redaktionen er ellers fyldt med dygtige folk.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #28 af Storken
Besvaret af Storken på emne Finalen var 22 meter væk

Siempre Madrid skrev: Med andre ord: Hvis du går med en overbevisning om, at du er lige så god eller bedre end de nuværende skribenter - og tør bevise det - så tøv ikke med at give dig til kende, men gør det kun hvis du mener det alvorligt.

Vi kan altid bruge en seriøs skribent mere. Aflønningen er ikke voldsom, men lidt goder har vi dog.

Er der noget krav om tilhørsforhold? ;-)

12 år 4 måneder siden #29 af BBB
Besvaret af BBB på emne Finalen var 22 meter væk

Storken skrev:

Siempre Madrid skrev: Med andre ord: Hvis du går med en overbevisning om, at du er lige så god eller bedre end de nuværende skribenter - og tør bevise det - så tøv ikke med at give dig til kende, men gør det kun hvis du mener det alvorligt.

Er der noget krav om tilhørsforhold? ;-)

Det kunne være interessant. En Barca-fan som skribent. Personen vil blive lynched efter hvert pointtab, uanset hvordan spillet på banen var.

12 år 4 måneder siden #30 af Siempre Madrid
Tanken er både interessant og spændende. Samtidig er den også helt i Real Madrids ånd, idet man altid har haft catalanere til at arbejde for sig.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, JimmyBroe, Pelle

• Ramses
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #31 af Ramses
Besvaret af Ramses på emne Finalen var 22 meter væk
Genialt skrevet Siempre!!! :)

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #32 af Storken
Besvaret af Storken på emne Finalen var 22 meter væk

Siempre Madrid skrev: Tanken er både interessant og spændende. Samtidig er den også helt i Real Madrids ånd, idet man altid har haft catalanere til at arbejde for sig.

Skal jeg bare lægge ud med en 'Madridista Mener'?

:-)

• smølf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #33 af smølf
Besvaret af smølf på emne Finalen var 22 meter væk

Holm90 skrev: En skam for Madridista.dk, at denne skribent skal bedømme kampen så inkompetent gang på gang.

Jeg har tidligere selv været kritisk over for den pågældende skribent, dog har jeg svært ved at følge kritikken i dette tilfælde. Kampen var overdrevet kedelig og det er jo svært at gøre den mere spændende i et referat..

Måske er jeg ikke enig i spiller vurderinger men det er jo trods alt subjektive meninger om hvordan spillerne performer. Jeg synes egentlig referatet var fint..

12 år 4 måneder siden #34 af Siempre Madrid
Allerførst synes jeg, at du skal sende mig en mail, hvor du skriver lidt om dine grunde til at bevæge dig ind i "fjendeland" og om dine tanker om dine bidrag til siden, for vi er bestemt ikke afvisende over for, at du kan bidrage med en masse, men det skal fortsat være med fokus på, at Madridista.dk er en side af Madridistas til Madridistas.

12 år 4 måneder siden #35 af Holm90
Besvaret af Holm90 på emne Finalen var 22 meter væk

Daniel skrev:

Det begynder simpelthen at blive for søgt. Dario leverer et fremragende stykke arbejde for madridista.dk, ikke kun det I kan se, men ligeledes i baglokalerne, hvor der tit kommer fine inputs til forbedringer og lignende!

Hvordan kan du i øvrigt mene, at Dario bedømmer kampen inkompetent..... du er med på, hvad et referat er, ikke? Han formidler det på sin måde og kan man ikke lide duften i bageriet, har man alle muligheder for at læse sine Real Madrid-nyheder på eksempelvis indkast.dk opkast.dk og andre intetsigende nyhedssider.

Ligeledes klæder det ikke sitet at skrive grimt om andre lignende sider. For så vidt jeg ved, Daniel, arbejder du også på Madridista.dk?

Som du nok kan se, er det blot de her bedømmelser af kampens spiller/badebold jeg finder ret inkompetente. Referatet læser jeg aldrig før jeg har set hvem der har skrevet det. Jeg nyder oftest at læse dem, på trods af jeg har set kampene. Men jeg læser dem dog ikke når "Dario" har skrevet dem. Fred være med det. Personen gør vel sit arbejde bedre end jeg selv kunne have gjort det. Men jeg tror jeg har brugt siden i knap 10 år[?] eller sådan noget, og han er den eneste der har fået mig til at ryste på hovedet.

Én mening ud af mange madridista.dk besøgende. Så lad det nu ligge.

12 år 4 måneder siden #36 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Finalen var 22 meter væk
www.marca.com/2014/02/14/en/football/spa...ball/1392381756.html

Atletico Madrid er blevet tildelt en bøde på 600€ efter at Ronaldo blev ramt af lighteren. Satme ikke nogen stor bøde, straffen burde jo være langt, langt højere!

Leveret af Kunena Forum