Finalen var 22 meter væk
mortenj skrev: www.marca.com/2014/02/14/en/football/spa...ball/1392381756.html
Atletico Madrid er blevet tildelt en bøde på 600€ efter at Ronaldo blev ramt af lighteren. Satme ikke nogen stor bøde, straffen burde jo være langt, langt højere!
Hvad skal klubben kunne gøre mod den slags? Det er en anelse voldsomt at give kollektiv afstraffelse, for en idiot (nu) uden lighter.
At der ikke er stukket en bøde ud i den tunge ende, for hele Marcelo'sagen er mig dog en gåde...
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Atletico Madrid er blevet tildelt en bøde på 600€ efter at Ronaldo blev ramt af lighteren. Satme ikke nogen stor bøde, straffen burde jo være langt, langt højere!
Det ville jeg kunne betale med min SU...
JimmyBroe skrev:
Hvad skal klubben kunne gøre mod den slags? Det er en anelse voldsomt at give kollektiv afstraffelse, for en idiot (nu) uden lighter.
At der ikke er stukket en bøde ud i den tunge ende, for hele Marcelo'sagen er mig dog en gåde...
Nu hvor det er en bøde der er tale om, så skal den jo bare være langt, langt større end sølle 600€?
Nævner lige beløbet igen: 600€. Hvad sker der?!