Guillem Balague: Morata til Arsenal

• gustav
  • gustav's profilbillede Emne forfatter
  • Junior bruger
  • Junior bruger
  • "Soy madridista de corazón, blanco hasta la muerte"
12 år 5 måneder siden #1 af gustav

Den velansete spanske journalist Guillem Balague har skabt en del postyr på de sociale medier, efter han i går aftes i Sky Sports fodboldprogram "Revista de La Liga" påstod, at Real Madrids talentfulde angriber Alvaro Morata er nået til enighed med Arsenal om et skifte til London denne sommer.

Han understregede, at der ikke er nogen aftale klubberne imellem, og at det kun drejer sig om Moratas personlige betingelser.

På de sociale medier spredte der sig hurtigt et rygte om, at handlen var godkendt af Real Madrid, og Guillem Balague måtte derfor til tasterne på Twitter for at cementere disse rygter:

"Morata has agreed to join Arsenal IF, I repeat IF, I insist IF, clubs agree fee. He will push for Madrid to accept Arsenal's offer."

Morata var rygtet på en lejeaftale til Arsenal i januars transfervindue, men Carlo Ancelotti valgte at beholde den spanske U21-spiller i den spanske hovedstad. Indtil videre er det kun blevet til én start i La Liga i denne sæson, idet Ancelotti har foretrukket Benzema og Jesé.

"Playing for Real Madrid is like touching the sky" - Juanito

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• gustav
  • gustav's profilbillede Emne forfatter
  • Junior bruger
  • Junior bruger
  • "Soy madridista de corazón, blanco hasta la muerte"
12 år 5 måneder siden #2 af gustav
Hvis rygterne passer, skal Real Madrid så sælge til sommer, eller skal man beholde Morata i klubben og satse på hans talent?

"Playing for Real Madrid is like touching the sky" - Juanito

12 år 5 måneder siden #3 af Mathiaska
Real Madrid sælger ham selvfølgelig ikke uden tilbagekøbsklausul, så i mine øjne er det okay. Det kunne jo være at han på bænken i Arsenal kan udvikle sig mere..... -.-

Personligt er jeg dog vild med Morata og ønsker ham alt det bedste - hvilket ikke er at sidde på bænken. Omvendt vil jeg til hver en tid hellere se Jesé på banen, selvom de ikke umiddelbart spiller samme position.

12 år 5 måneder siden #4 af Dios
Det er godt nok en fantastisk deal for Morata, hvis det er sandt. I mine øjne ville han havne på bænken i Getafe! Jeg har godt nok ikke meget tilovers for hans talent, eller mangel på samme. Jeg håber dog det bedste for ham, men der er stor garanti for han flopper i Arsenal, da min søn på 2 år har bedre teknik end ham.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Raul7-2880

12 år 5 måneder siden #5 af Siempre Madrid

Dios skrev: Det er godt nok en fantastisk deal for Morata, hvis det er sandt. I mine øjne ville han havne på bænken i Getafe! Jeg har godt nok ikke meget tilovers for hans talent, eller mangel på samme. Jeg håber dog det bedste for ham, men der er stor garanti for han flopper i Arsenal, da min søn på 2 år har bedre teknik end ham.

Hvem flopper ikke i Arsenal?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 5 måneder siden #6 af Raul7-2880
Behold dog Bendtner!

• kongmadrid
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #7 af kongmadrid
Besvaret af kongmadrid på emne Guillem Balague: Morata til Arsenal
fuldstændig enig, den dreng er så uduelig med bolden, men stadigvæk er at finde på holdkortet er skræmende... sælges uden en tilbagekøbsklausul punktum:)

12 år 5 måneder siden #8 af Realmadrid94
Tja, Morata bombede jo løs på filial-holdene, så jeg tror stadig på ham. Desuden - store angribere er først ''rigtig'' gode omkring de 25-26 år. Jeg snakker ikke om alle, men en tendens, jeg synes at se blandt mange af de store spillere. En af disse som sidder i hovedet på mig, er bl.a. Drogba. :)
Dog er jeg enig I at hans boldkontrol kan chokere mig, helt enormt meget til tider!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, BBB

12 år 5 måneder siden #9 af Sahinovic
Lang tid siden jeg har set en spiller i Real Madrid der var så dårlig med bolden, ingen fremtid for ham i Real Madrid, så væk med ham.

Florentino Pérez

12 år 5 måneder siden #10 af Damholt
Helt fint med mig, hvis vi sælger. Selvom jeg altid gerne ser, at vores egne spillere får chancen og slår igennem på førsteholdet, så mener jeg ganske enkelt ikke, at Morata har talentet til for alvor at blive kampafgørende. Hvis vi sælger ham med en fornuftig tilbagekøbsklausul og han pludselig blomstrer op, så tager jeg naturligvis mine ord i mig igen. Som det ser ud nu, så er jeg dog frisk på at inkassere nogle millioner til sommer.

12 år 5 måneder siden #11 af CRSeven
Jeg synes godt nok folk er hurtige til at konkludere herinde.. For 4-5 måneder siden skulle Morata starte istedet for Benzema, og nu kan det ikke gå hurtigt nok med at få ham væk.
Som udgangspunkt synes jeg han er OK, han bringer noget som Reals anden angriber ikke gør, noget fart og vilje. Hans teknik er måske ikke den bedste, men knægten får ingen regulær spilletid, hvilket i mine øjne er en væsentlig faktor i udviklingen for ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Pelle

12 år 5 måneder siden #12 af BBB

CRSeven skrev: Som udgangspunkt synes jeg han er OK, han bringer noget som Reals anden angriber ikke gør

Så langt så enig.

CRSeven skrev: ... noget fart og vilje.

Fart?

Han er ringe, men han bringer et alternativ, og det skulle være grunden til at beholde ham. Jeg vil dog gerne have en ældre reserveangriber, som ikke først skal lære faget. Send ham væk i et par år, og så kan vi evaluere bagefter. Barca har vist, at man godt kan få Arsenal langt ned i pris, hvis en spiller blomstrer op, så det er vel ikke det værste sted at sende ham hen?

Leveret af Kunena Forum