Guillem Balague: Morata til Arsenal

12 år 5 måneder siden #13 af Dios

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Det er godt nok en fantastisk deal for Morata, hvis det er sandt. I mine øjne ville han havne på bænken i Getafe! Jeg har godt nok ikke meget tilovers for hans talent, eller mangel på samme. Jeg håber dog det bedste for ham, men der er stor garanti for han flopper i Arsenal, da min søn på 2 år har bedre teknik end ham.

Hvem flopper ikke i Arsenal?

Wenger ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #14 af asp3200
Af sted med ham og så lige en klausul i rygsækken.

Så kan vi købe Javier Hernandez som benzema backup. Brokker sig ikke over tid på bænken. Skarp og billig + ung :)
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved asp3200.
Følgende bruger(e) sagde tak: jazzateer

12 år 5 måneder siden #15 af Real Madrid

Jesé has talent like crazy, and he's not even 21 yet. I have trained some players that were like him at his age, such as Pato," said Ancelotti.

Jeg håber, Pato bliver hans erstatning. Han brillerede under Ancelotti i Milan tiden, og udover det var Ancelotti, der købte ham til klubben, så havde de et utrolig godt forhold. Derudover prøvede Ancelotti igen i Paris at få Pato til klubben, dog uden held.

Pato har haft modgang de seneste par år, men er trods alt stadigvæk kun 24 år. En Pato i topform, er skræddersyet til Real Madrid, hurtig, målfarlig og besidder utrolig teknik. Og hvis nogen kan få hans kariere på rette kurs, så er det Mr. Ancelotti himself.

Han vil med garanti acceptere at være 2.valg, da det i sig selv, vil være en utrolig chance for ham at få. Derudover, så er han en joker forstået på den måde, at Real Madrid nok ikke vil blive påvirket synderligt, hvis han ikke slår igennem - som situationen er med Morata nu - men hvis han slår igennem, og kommer tilbage på hans gamle niveau, så tror jeg, han vil blive en publikumsfavorit på Bernabeu.

Jeg vil skyde på, han kan hentes for 80-90 millioner, hvilket nok er samme beløb Arsenal køber Morata for.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi, Kassow-Rossing, Dios, JimmyBroe, andreashn

12 år 5 måneder siden #16 af Elkrimi
Fandme et godt forslag!

Pato tilbage i topform med genvunden selvtillid, det ville være en gevinst for ethvert mandskab.

100-150 mio for Pato, så kan Morata fint tage til Arsenal (med tilbagekøbsoption).
Indkøb af Moreno fra Sevilla og ud med Coentrao.
Og Khedira tilbage til at udfordre Di Maria, samt Jose R. som backup central (spillende på Castilla og farvel til Casemiro).

Så ser det sgu heller ikke skidt i den kommende sæson :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe

12 år 5 måneder siden #17 af Real Madrid

Elkrimi skrev: Fandme et godt forslag!

Pato tilbage i topform med genvunden selvtillid, det ville være en gevinst for ethvert mandskab.

100-150 mio for Pato, så kan Morata fint tage til Arsenal (med tilbagekøbsoption).
Indkøb af Moreno fra Sevilla og ud med Coentrao.
Og Khedira tilbage til at udfordre Di Maria, samt Jose R. som backup central (spillende på Castilla og farvel til Casemiro).

Så ser det sgu heller ikke skidt i den kommende sæson :)

Fuldstændig enig, omend prisen på Pato - tror jeg - er en tand for høj taget hans nuværende situation i betragtning :-)
Moreno (eller Bernat) ville også være et utrolig spændende bud, og selvom jeg selv har forslået det, så er det måske lige et år for tidligt med Jose R, som vi heller ikke behøver pt:

Cm: Alonso, Illarra
Hcm: Modric, Khedira
Vcm: Di Maria, Isco

Sommer transfer 2014:

Ind: Casilla, Moreno/Bernat, Pato
Ud: Casillas/Lopez (subjektivt valg Lopez), Coentrao, Casemiro, Morata

Trup:

Mm: Casillas, Casilla, Jesus
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Pepe, Varane
Vcb: Ramos, Nacho
Vb: Marcelo, Moreno
Cm: Alonso, Illarra
Hcm: Modric, Khedira
Vcm: Di Maria, Isco
Hw: Bale, Jesé
Vw: Ronaldo
Ang: Benzema, Pato

Se dét er en vaske ægte drømmetrup!

Ps. så håber jeg sommerens store signing bliver Isco, som vi så det med Modric sidste sommer ;-)

Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 5 måneder siden #18 af Siempre Madrid
Pato!?

Nej, nu må I kraftstejleme.................. ;-)

Ham ville jeg ikke røre ved med så meget som en ildtang........og kom nu lidt: Fordi en træner tidligere har haft succes med en spiller, er det ikke ensbetydende med, at han får det adskillige år senere. Jeg kan simpelthen ikke se, hvor I får den logik fra!?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

12 år 5 måneder siden #19 af Real Madrid

Siempre Madrid skrev: Pato!?

Nej, nu må I kraftstejleme.................. ;-)

Ham ville jeg ikke røre ved med så meget som en ildtang........og kom nu lidt: Fordi en træner tidligere har haft succes med en spiller, er det ikke ensbetydende med, at han får det adskillige år senere. Jeg kan simpelthen ikke se, hvor I får den logik fra!?

Ved du mener Morata skal have en 3 års chance, men hvis/når han skifter til sommer, hvem ser du gerne hentes?

12 år 5 måneder siden #20 af Elkrimi
Siempre, du ved godt hvor stort et "talent" Pato er, ikk?

Hvis dit argument havde været, at han er "prone to injury", så havde det været noget andet ;)
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2012...njury-nightmare-why-

For mig er der ingen sentimentalværdi i Pato, men kun det faktum at han er er uhyre komplet spiller, hvilket vores forreste angriber SKAL være for ikke at ligne en idiot i samspillet med BC.
Pato er lynende hurtig, driblestærk, pasningsstærk, har et fantastisk spark, MEN er også for meget skadet... Og derfor kommer han nok aldrig til klubben. Profil-mæssigt er dog nok noget af det mest ideelle.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Elkrimi.

12 år 5 måneder siden #21 af Siempre Madrid

Elkrimi skrev: Siempre, du ved godt hvor stort et "talent" Pato er, ikk?

Hvis dit argument havde været, at han er "prone to injury", så havde det været noget andet ;)
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2012...njury-nightmare-why-

For mig er der ingen sentimentalværdi i Pato, men kun det faktum at han er er uhyre komplet spiller, hvilket vores forreste angriber SKAL være for ikke at ligne en idiot i samspillet med BC.
Pato er lynende hurtig, driblestærk, pasningsstærk, har et fantastisk spark, MEN er også for meget skadet... Og derfor kommer han nok aldrig til klubben. Profil-mæssigt er dog nok noget af det mest ideelle.

Jeg ved, hvor stort et talent, at han VAR.

Jeg mener ikke, at Pato i sin nuværende form og i den form, han har haft i de seneste 2-3 år, har noget som helst at tilbyde Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

12 år 5 måneder siden #22 af baggins
Pato passer i profilen som front angriber for klubben. Han er dog gået meget tilbage i sin udvikling og kommer aldrig tilbage til topniveau. Javi Hernandez der også er blevet nævnt er en god goalgetter, men han kan simpelthen ikke indgå i det mindste opspil.
En spiller vi kunne hente, der ikke har noget i mod at sidde på bænken, er Rodrigo. Ham må vi også have en tilbagekøbs-klausul på, hvilket gør ham relativ billig. Ellers kunne man også hente en spiller som Mandžukić (helst, og hvis han bliver træt af en bænkplads i Bayern. han ville også kunne udfordre Benzema til det yderste), Dzeko (ikke stor fan, men en ok spiller), Soldado (ved godt han ikke har slået til i det engelske, men han ville stadig være en god backup). Disse spillere kunne være gode at have, da man dermed kunne ændre taktikken fuldstændig, med lange og høje bolde ind i feltet.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 5 måneder siden #23 af Dios
Mine favoritter er stadig Rodrigo, Soldado og Aspas. Jeg nævnte Aspas før han røg til Liverpool, men ligesom dengang, så er hans eneste minus i mine øjne, at han er for spinkel og for nem at opdække rent fysisik. Rodrigo bliver nok for dyr, da mange klubber er ude efter ham inkls. City.
Jeg håber stadig på Soldado til sommer. Han er en yderst kompetent erstatning for Benzema når han skal have et hvil eller 2.

Fælles for dem alle er, at de alle 3 er rigtig gode afsluttere, men det mest attraktive for mig er de alle er gode med bolden. Specielt Aspas, men jeg håber dog på Soldado vender snuden hjemad.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 5 måneder siden #24 af DarioGomez
Køb nu bare Dzeko! ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum