Guillem Balague: Morata til Arsenal

12 år 5 måneder siden #25 af asp3200
Hernandez er da glimrende teknisk?

Men ellers lyder Mandžukić eller Dzeko som en mulighed, giver noget hovedspil til Madrid ligningen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 5 måneder siden #26 af Dios

asp3200 skrev: Hernandez er da glimrende teknisk?

Men ellers lyder Mandžukić eller Dzeko som en mulighed, giver noget hovedspil til Madrid ligningen.

Hernandez minder om Higuain fra top til tå, men bare meget dårligere i alle spillets facetter!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 5 måneder siden #27 af asp3200

Dios skrev:

asp3200 skrev: Hernandez er da glimrende teknisk?

Hernandez minder om Higuain fra top til tå, men bare meget dårligere i alle spillets facetter!

Ahhh der strammer du den sku:), alle er bedre end Mr 100% higuain.. Haha

12 år 5 måneder siden #28 af raul7=kongen
Er det kun mig, der endnu har til gode at se et angribernavn som rigtig er sjovt?

Jaja, Pato, Dzeko, Rodrigo og hvad de ellers hedder er okay, men når alt kommer til alt har de i den grad alle deres mangler. Jeg ville egentlig gerne selv komme med et sjovt bud, men jeg synes godt nok markedet er tyndt og mangler spillere, som for alvor passer på profilen.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

12 år 5 måneder siden #29 af ZizouMo

raul7=kongen skrev: Er det kun mig, der endnu har til gode at se et angribernavn som rigtig er sjovt?

Jaja, Pato, Dzeko, Rodrigo og hvad de ellers hedder er okay, men når alt kommer til alt har de i den grad alle deres mangler. Jeg ville egentlig gerne selv komme med et sjovt bud, men jeg synes godt nok markedet er tyndt og mangler spillere, som for alvor passer på profilen.

Helt enig.

For mig at se, så mener jeg at Real IKKE skal ud og købe en spiller de skal konkurrere med Benzema, men mere en spiller der skal fungere som backup. Tanken med at have Morata har været fin (et ungt talent fra egen akademi). Morata har bare ikke de kvaliteter til at gå ind og afgør en kamp.

Jeg synes Real skal kigge efter en type ala Adebayor. En spiller som man kan smide ind de sidste 20 minutter af en kamp, der kan volde modstanderen problemer via sin højde og fysik. Derfor kan jeg ikke se Rodrigo, Hernandez eller Pato for mig. Dzeko ville være en god match, men spørgsmålet er om han er tilfreds med at sidde på bænken det meste af tiden og agere backup for Benz.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 5 måneder siden #30 af ZizouMo

raul7=kongen skrev: Er det kun mig, der endnu har til gode at se et angribernavn som rigtig er sjovt?

Slet...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved ZizouMo.

12 år 4 måneder siden #31 af nono
Real Madrid skal i min optik ikke opsøge en ny Higuain / Benzema problematik, men i stedet udnytte nuværende situation til at køre en morgendagens stjerne ind på holdet, stødt og roligt.

Hvis tilliden til Morata ikke er der, bør man derfor se sig efter et nyt 18-19 årig stjernefrø som kan stå klar i kulissen.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #32 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Guillem Balague: Morata til Arsenal

ZizouMo skrev: Jeg synes Real skal kigge efter en type ala Adebayor. En spiller som man kan smide ind de sidste 20 minutter af en kamp, der kan volde modstanderen problemer via sin højde og fysik. Derfor kan jeg ikke se Rodrigo, Hernandez eller Pato for mig. Dzeko ville være en god match, men spørgsmålet er om han er tilfreds med at sidde på bænken det meste af tiden og agere backup for Benz.

Enig med ovenstående, Adebayor var et spændende alternativ - "ærgerligt", at han er slået igennem i Tottenham, ellers havde han været en fin sommer-signing..
Mandzukic søger måske nye græsgange til sommer, da Lewandowski ankommer.. Rooney havde været et spændende bekendtskab, men det kommer nok ikke til at ske med den nye kontrakt i mente, desværre..
Nu kender jeg desværre ikke meget til Stefan Kiessling - ville det være en spiller, som kunne gøre en forskel og samtidigt ville sidde på bænken?

12 år 4 måneder siden #33 af nono
Jeg kunne godt være lidt lun på Reus, omend han ikke er en boks-spiller
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved nono.

Leveret af Kunena Forum