Intens pointdeling i El Derbi

12 år 4 måneder siden #25 af Kassow-Rossing
Dobbelpost

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #26 af Kassow-Rossing

Kassow-Rossing skrev:

Siempre fiel skrev: Men dét du åbenbart ka udlede af at Lopez står, det er at Diego Lopez, som ik ku komme på holdet i Sevilla (og dér ved trænerne vel også hva de gør eller??), han pludselig er blevet bedre en Iker Casillas.

Det tog dig noget tid, men så fangede du den også til sidst :) Du kan ikke sidde bag din skærm og gætte på at vores gamle helt er en bedre keeper end Lopez, fordi det ved du intet om. Det gør Mourinho og Carlo Ancelotti til gengæld. De har begge valgt Lopez over Casillas og stop med at komme med dårlige undskyldninger. Slutteligt: Jeg ville også ønske at Casillas stod i samtlige af vores kampe undtagen pokalen, men jeg får heller ikke min vilje.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

12 år 4 måneder siden #27 af Siempre fiel

Kassow-Rossing skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Siempre fiel skrev: Men dét du åbenbart ka udlede af at Lopez står, det er at Diego Lopez, som ik ku komme på holdet i Sevilla (og dér ved trænerne vel også hva de gør eller??), han pludselig er blevet bedre en Iker Casillas.

Det tog dig noget tid, men så fangede du den også til sidst :) Du kan ikke sidde bag din skærm og gætte på at vores gamle helt er en bedre keeper end Lopez, fordi det ved du intet om. Det gør Mourinho og Carlo Ancelotti til gengæld. De har begge valgt Lopez over Casillas og stop med at komme med dårlige undskyldninger. Slutteligt: Jeg ville også ønske at Casillas stod i samtlige af vores kampe undtagen pokalen, men jeg får heller ikke min vilje.

1) Jeg går ud fra at du mener du ville ønske Lopez stod samtlige kampe og ik Casillas.

2) GÆTTER jeg på at Casillas er en bedre keeper - så det tæller åbenbart ik at se Casillas spille 15 kampe i CdR og CL.

3) Dårlige undskyldninger - du snakker som du har forstand til!

4) Og du slutter dig også til listen af hoveder der bruger det mest elendige argument overhovedet på et debatforum "fordi træneren vælger ham, så er det per definition rigtigt"! Nå ja, goddaw du - og hermed slutter al debat om samtlige valg samtlige trænere verden over nogensinde har taget - for hvilken træner sku ik kende sine spillere bedre end os uvidende fjolser der "sidder her bag skærmen" og intet ved. Luk forummet - Kassow har gennemskuet at trænerne ved hva de gør og dermed ka al debat om valg og køb og salg af spillere høre op - for træneres valg er ikke til debat. Jøsses - god dag til dig Kassow - lad os lade være med at spilde hinandens tid på at debattere videre for dét ka jeg til gengæld hurtigt gennemskue at livet er for kort til.

12 år 4 måneder siden #28 af Siempre Madrid

Siempre fiel skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Kassow-Rossing skrev:

1) Jeg går ud fra at du mener du ville ønske Lopez stod samtlige kampe og ik Casillas.

2) GÆTTER jeg på at Casillas er en bedre keeper - så det tæller åbenbart ik at se Casillas spille 15 kampe i CdR og CL.

4) Og du slutter dig også til listen af hoveder der bruger det mest elendige argument overhovedet på et debatforum "fordi træneren vælger ham, så er det per definition rigtigt"! Nå ja, goddaw du - og hermed slutter al debat om samtlige valg samtlige trænere verden over nogensinde har taget - for hvilken træner sku ik kende sine spillere bedre end os uvidende fjolser der "sidder her bag skærmen" og intet ved. Luk forummet - Kassow har gennemskuet at trænerne ved hva de gør og dermed ka al debat om valg og køb og salg af spillere høre op - for træneres valg er ikke til debat. Jøsses - god dag til dig Kassow - lad os lade være med at spilde hinandens tid på at debattere videre for dét ka jeg til gengæld hurtigt gennemskue at livet er for kort til.

Naturligvis kan en træner sagtens tage fejl, men det virker ikke som om, at der blandt Casillas-tilhængerne er sympati for, at to trænere også kan have ret.

Fair nok, at Mourinho er en stor portugisisk idiot, som havde en personlig kamp med Iker Casillas kørende. Det er et argument, som sagtens kan være rigtigt, men når Mourinhos afløser vælger samme løsning, så siger min logik mig altså, at der har været et eller andet, som har berettiget til bænkepladsen.

Og så vil jeg da sige, at Iker Casillas bestemt gør det så godt lige nu, at han naturligvis sagtens kunne være førstemålmand, men her er han oppe mod førstemålmandens lod (som han selv har haft glæde af i mange år), nemlig at det er en post, som er utroligt svær at erobre. og personligt føler jeg mig altså ikke specielt bekymret over at have Diego López på mål, selv om han havde en rigtig dårlig dag i søndags.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 4 måneder siden #29 af M_linding
Jeg synes at der er nogen, som fejlfortolker Ancelotti's ageren i forhold til målmandsposten.

Han valgte blot den målmand, som var i bedst form i sommers. "Desværre" har Lopez kun været tæt på at spille sig af, men har lige manglet det sidste (hvis man må sige det på den måde).

Lopez har haft mange middelmådige kampe, og han har bevist igennem mange år, at han blot er en god målmand - men ikke verdensklasse. Se evt. Gabi's mål igen, og overvej hvor ringe det er, at den kan gå ind... Bolden sidder 1,5 meter fra stolpen, og bliver sendt afsted 40 meter udefra:

Vi skal så også lige huske, at Lopez faktisk ikke er førstemålmand - sådan een har vi nemlig ikke. Det er jo trods alt Iker som skal stå CDR-finalen, og det samme vil gøre sig gældende med en evt. CL-finale..;) Det er en meget underlig situation, som jeg ikke har set før. Det vidner måske om, at Ancelotti er for diplomatisk i denne situation, og simpelthen er bange for at vælge. Men hvis Iker fortsætter sit spil, så tror jeg at Ancelotti gør ham til førstemålmand igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, andreashn, Siempre fiel

12 år 4 måneder siden #30 af Siempre Madrid

M_linding skrev: Han valgte blot den målmand, som var i bedst form i sommers. "Desværre" har Lopez kun været tæt på at spille sig af, men har lige manglet det sidste (hvis man må sige det på den måde).

Hvis ovenstående står til troende, hvad skal vi så have de brokkerier for? Så er Diego López jo netop den rette målmand.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 4 måneder siden #31 af Siempre fiel

Siempre Madrid skrev:

Siempre fiel skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Naturligvis kan en træner sagtens tage fejl, men det virker ikke som om, at der blandt Casillas-tilhængerne er sympati for, at to trænere også kan have ret.

Fair nok, at Mourinho er en stor portugisisk idiot, som havde en personlig kamp med Iker Casillas kørende. Det er et argument, som sagtens kan være rigtigt, men når Mourinhos afløser vælger samme løsning, så siger min logik mig altså, at der har været et eller andet, som har berettiget til bænkepladsen.

Og så vil jeg da sige, at Iker Casillas bestemt gør det så godt lige nu, at han naturligvis sagtens kunne være førstemålmand, men her er han oppe mod førstemålmandens lod (som han selv har haft glæde af i mange år), nemlig at det er en post, som er utroligt svær at erobre. og personligt føler jeg mig altså ikke specielt bekymret over at have Diego López på mål, selv om han havde en rigtig dårlig dag i søndags.

Jamen jeg erkender blankt at jeg ikke forstår noget som helst af at Casillas blev fravalgt af Ancelotti - og fatter egentlig slet ik den løsning med at bruge to forskellige keepere på den måde han gør. Men jeg går da ud fra at Ancelotti vælger Lopez fordi han mener han er bedre - jeg mener dog her at han tager fejl (hvis en træner altså kan det ;-) ) og jeg synes endda det er ret tydeligt at Iker er bedst (hvilket jeg synes er så rigeligt bevist igennem deres respektive karrierer OG det niveau de begge har vist i denne sæson).

Det ska dog siges at selv om jeg synes Iker er en klart bedre keeper, så er det langt fra sådan at jeg anser Diego Lopez for værende skidt - tværtimod har jeg altid beundret Lopez og mener stadig han er en fremragende keeper. Men imo er han stadig en klasse under de bedste 8-10 keepere i verden (som Iker klart tilhører imo), hvilket igen er bevist ved at Lopez aldrig har stået for en top 15 klub i Europa, havde problemer med at få spilletid i Sevilla til fordel for en 53-årig Palop, aldrig har været inde i landsholdsvarmen (efter Valdes og et tågehorn som Reina) og nu har kikset fælt i de to største kampe i indeværende sæson. Så der har altså været andre trænere der heller ik har set Diego Lopez som den nye Jesus - og han er ik i den spanske landsholdstrup nu selv om han i over et år har stået fast for Real Madrid - så Vicente Del Bosque ved åbenbart ligeså lidt om fodbold som os uvidende fjolser her bag skærmen ;-)

Jeg vil ik sige jeg er decideret bekymret over at Lopez står - i de fleste kampe står han uden at lave fejl og indimellem, som i hans flotte forår, så står han rigtig godt. Det ændrer bare ik en tøddel ved at jeg ville vælge Iker fremfor Lopez og føle mig i bedre hænder i en afgørende kamp mod Barca. Og her ska det siges at det altså betyder 1000 gange mere for mig at slå Barca end om keeperen hedder Casillas eller Lopez - jeg vil fanme bare ha vi vinder, så jeg har intet skjult motiv til min holdning andet end at Real Madrid vinder fodboldkampe og i sidste ende trofæer. Hvis jeg følte Lopez var en bedre løsning i de bestræbelser, så ville jeg bestemt hellere se Lopez mellem stængerne - også i CL!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, rezamadridista, Jaken, andreashn, MMM

12 år 4 måneder siden #32 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Intens pointdeling i El Derbi

Siempre Madrid skrev:

M_linding skrev: Han valgte blot den målmand, som var i bedst form i sommers. "Desværre" har Lopez kun været tæt på at spille sig af, men har lige manglet det sidste (hvis man må sige det på den måde).

Hvis ovenstående står til troende, hvad skal vi så have de brokkerier for? Så er Diego López jo netop den rette målmand.

Var den rette..

Det er 7-8 måneder siden, at Ancelotti tog sin beslutning, hvor Lopez nok var i bedst form. I dag synes jeg at Casillas har overhalet ham på det punkt.

Hvis jeg skal give de to målmand karakterer for indeværende sæson fra 1 til 10, så ville Lopez få 6 og Casillas 8. De har begge været en sikker sidste skanse, hvor forskellen har været, at Casillas har haft flere clean sheets, klasseredninger i ny og næ og 0 drops.

Casillas:
17 kampe
13 clean sheets
5 mål lukket ind

Lopez:
27 kampe
10 clean sheets
27 mål lukket ind

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, andreashn

Leveret af Kunena Forum