3 points og videre

12 år 4 måneder siden #13 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne 3 points og videre
Kampens detalje: Jyske reklame på de elektroniske reklamebannere på stadion ! :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #14 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne 3 points og videre
Kampens detalje. Alonso plus en flot flot dommerpræstation

Kampens minus. Iscos manglende selvtillid og Marcelos sløje niveau

Synes ikke det var så skidt, kampen kunne være afgjort tidligere. Jeg synes det var problematisk at evnen til at spille ud af det første pres i dele af kampen ikke virkede tilstede, det blev for hektisk og ikke automatiseret. Desuden virker det også som om at når man spiller med Bale, Ronaldo og Isco giver man køb på den defensive struktur, men det er ok for mig.

Helt ærligt, de havde jo ikke alverden..
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved 2:18.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #15 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne 3 points og videre
Generelt dårlig kamp af hele holdet. Det er i mine øjne unfair at udpege enkelte spillere til at underpræstere. De gik ned som hold. Men 3 sløje point tæller også. Vi skal dog finde et helt andet gear i næste weekend, men det kan vi uden tvivl også!

12 år 4 måneder siden #16 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne 3 points og videre
Puha. Jeg er ikke i tvivl om, at mit følgende indlæg vil skabe lidt harme hos folket. Dette skal dog ikke, holde mig tilbage.

Jeg tænker på Ronaldo og hans skud. Og allerede der forventer i selvfølgelig en symfoni af rosende ord, men i bliver desværre skuffet. Hvad ville der ikke ske, hvis Ronaldo blev en smule mere effektiv på de skud, som han har lige uden for feltet.

Det er lidt synderligt at nævne dette, da vi kommer fra en kamp i dag, hvor han netop scorer et mål på denne måde. Jeg tæller dog op til 4 situationer alene i anden halvleg, hvor han kommer til et skud, ca. hvor feltet slutter. Alle rammer målet, men bliver snuppet af keeperen.

Det er ikke nyt for os, at Barcelona fans nævner Ronaldos skud statistikker, hvor han forsøger sig på mål langt mere end alle sine konkurrenter. Jeg har altid fejet dette væk, og jeg mener heller ikke at det gør noget ved hans statistik, men det får mig til at tænke på, om det egentligt er lidt skidt, at han ikke sparker flere bolde væk.

For lad os være ærlige. Muligvis har han et par langskud i en kamp, men han har fandme også mange lige fra feltet, hvor et hårdt skud i en af siderne nemt kan resultere i et mål. Prøver han for meget? Jeg husker en tid, hvor Messi scorede på 1 ud af 2, han fik i samme position. I stedet for et hestespark som Ronaldo udfører, blev de maskeret lagt ved fjerneste stolpe.

Husk! Jeg kritiserer ikke Ronaldo, for jeg mener, at han er verdens bedste. Det eneste jeg spørger folket om er, om man kunne forvente sig mere af Ronaldos effektivitet?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #17 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne 3 points og videre

Sebberg skrev: Puha. Jeg er ikke i tvivl om, at mit følgende indlæg vil skabe lidt harme hos folket. Dette skal dog ikke, holde mig tilbage.

Jeg tænker på Ronaldo og hans skud. Og allerede der forventer i selvfølgelig en symfoni af rosende ord, men i bliver desværre skuffet. Hvad ville der ikke ske, hvis Ronaldo blev en smule mere effektiv på de skud, som han har lige uden for feltet.

Det er lidt synderligt at nævne dette, da vi kommer fra en kamp i dag, hvor han netop scorer et mål på denne måde. Jeg tæller dog op til 4 situationer alene i anden halvleg, hvor han kommer til et skud, ca. hvor feltet slutter. Alle rammer målet, men bliver snuppet af keeperen.

Det er ikke nyt for os, at Barcelona fans nævner Ronaldos skud statistikker, hvor han forsøger sig på mål langt mere end alle sine konkurrenter. Jeg har altid fejet dette væk, og jeg mener heller ikke at det gør noget ved hans statistik, men det får mig til at tænke på, om det egentligt er lidt skidt, at han ikke sparker flere bolde væk.

For lad os være ærlige. Muligvis har han et par langskud i en kamp, men han har fandme også mange lige fra feltet, hvor et hårdt skud i en af siderne nemt kan resultere i et mål. Prøver han for meget? Jeg husker en tid, hvor Messi scorede på 1 ud af 2, han fik i samme position. I stedet for et hestespark som Ronaldo udfører, blev de maskeret lagt ved fjerneste stolpe.

Husk! Jeg kritiserer ikke Ronaldo, for jeg mener, at han er verdens bedste. Det eneste jeg spørger folket om er, om man kunne forvente sig mere af Ronaldos effektivitet?

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg har det fint med, at han sparker løs, for han skal nok lave 1-3 mål hver kamp, men nogle gange synes jeg, at han tager de forkerte beslutninger. F.eks. er der på et tidspunkt i 2. halvleg, hvor han får bolden lidt i luften, bruger en berøring og skyder på kassen, hvor han i stedet kunne tage den ned, komme op i fart og så ville Bale blive fuldkommen fri.

Der er nogle tidspunkter, hvor jeg ville ønske, at han afleverede lidt tidligere inde i feltet eller brugte sin fantastiske sparketeknik til at smide bolde over i det lange, som du også nævner.

12 år 4 måneder siden #18 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne 3 points og videre
Jeg tror bare generelt at Ronaldo godt kan lide og hamre dem ind, hvor Messi foretrækker at føle dem ind. Så tror aldrig det kommer til at ændre sig, selvom det andet måske er lidt mere effektivt.

Jeg kan personligt godt lide at Ronaldo forsøger sig meget, men nogle gange bliver det bare et forsøg for meget også bliver jeg rigtigt irriteret når der står en spiller eller to og venter på bolden som er i bedre position.

Florentino Pérez

12 år 4 måneder siden #19 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne 3 points og videre

Sebberg skrev: Puha. Jeg er ikke i tvivl om, at mit følgende indlæg vil skabe lidt harme hos folket. Dette skal dog ikke, holde mig tilbage.

Så længe Real Madrid vinder, Ronaldo afgør kampene, vi er verdens mest scorende hold og Ronaldo scorer 55 mål pr. sæson, så gør det mig ikke det store, at han rammer forkert hist og der. Hvem ved, måske er det hans trang til altid at score, der gør ham til topscorer i La Liga og I Champions League - men det er selvfølgelig bare et skud i tågen ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 4 måneder siden #20 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne 3 points og videre

Kigger man over hele sæsonen, så har Ronaldo forresten lavet 15 assist, hvilket kun er en færre end Di Maria, på Real Madrids interne assistliste

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 4 måneder siden #21 af Dios
Besvaret af Dios på emne 3 points og videre

Real Madrid skrev:

Så længe Real Madrid vinder, Ronaldo afgør kampene, vi er verdens mest scorende hold og Ronaldo scorer 55 mål pr. sæson, så gør det mig ikke det store, at han rammer forkert hist og der. Hvem ved, måske er det hans trang til altid at score, der gør ham til topscorer i La Liga og I Champions League - men det er selvfølgelig bare et skud i tågen ;-)

Det er jo bare så firkantet sat op som overhovedet muligt. Havde Malaga udlignet igår, så kan man jo ikke bruge Ronaldo's forgående mål som undskyldning, eller at han i næste weekend måske afgøre kampen. Jeg er helt med på det er hans spil, men som jeg også skrev i hans bedømmelse, så er hans situationsfornemmelse helt skudt ved siden af, når han skal vurdere om han skal trykke af eller spille chancen større, og netop det sidste gør, at Ronaldo mangler det sidste i mine øjne.
2 gange igår kunne han have spillet Bale helt fri, men vælger at trykke af med 2 ufarlige skud. Nogle gange lykkedes det og andre gange ikke, og det kendetegner Ronaldo, men for satan da hvor ville Real Madrid scorer flere mål, hvis han lige overvejer situationen og spiller chancen større.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 4 måneder siden #22 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne 3 points og videre
3 seconder inden Cristiano scorede sit mål tænkte jeg at han traf den forkerte beslutning da Isco blev helt fri bagved ham. 3 sec. Senere blev jeg klogere.. :)

12 år 4 måneder siden #23 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne 3 points og videre
M_linding, jeg er lidt interesseret i at vide hvorfor du giver Diego Lopez 2? :)

12 år 4 måneder siden #24 af BBB
Besvaret af BBB på emne 3 points og videre

interfigo skrev: M_linding, jeg er lidt interesseret i at vide hvorfor du giver Diego Lopez 2? :)

Er det ikke mere kontroversielt, at Benzema fik en højere karakter end Dí María?
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

Leveret af Kunena Forum