3 points og videre

12 år 4 måneder siden #37 af NDR
Besvaret af NDR på emne 3 points og videre
Hvor er Ronaldo dog svingende,her mod Malaga nærmest pinligt....gang på gang latterlige afslutninger som viser hvor febrilsk man er efter at score, godt det lykkes en enkelt gang.
Absolut den værste kamp og ringeste indsats i 2014. Jeg håber at Benzema snart bliver klar, og så ville jeg faktisk gerne se en start med Benzema, Jese, Bale og Di Maria.
Nogle vil mene at det ville være vanvittigt at spille uden Ronaldo, men de 3 kampe vi havde uden ham i La Liga gik fantastisk godt, men det er jo nok tabu at komme ind på.
Isco forfærdelig, men jeg ved at han kan komme op igen, men det kræver at han får spilletid i kampe midtvejs hvor sejren er sikker, så på med ham noget før i fremtiden, så vi får det unge talent op igen på toppen...vi har brug for ham, og der er en fremtid i ham, vi ikke må smide væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #38 af Dios
Besvaret af Dios på emne 3 points og videre
Åh hvor bliver jeg dog kvalmende syg af og læse indlæg herinde nogle gange. Det var måske ikke de samme brugere, men taklingen på Varane skulle give rødt, men Pepé er uskyldigheden selv. Amen altså!

Det er begge 2 grimme taklinger, men ingen af dem til rødt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 4 måneder siden #39 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne 3 points og videre

Dios skrev: Åh hvor bliver jeg dog kvalmende syg af og læse indlæg herinde nogle gange. Det var måske ikke de samme brugere, men taklingen på Varane skulle give rødt, men Pepé er uskyldigheden selv. Amen altså!

Jeg var lige ved at give dig et "tak", da jeg opdagede at din logik fejler...:)

Der er stor stor forskel på et hændeligt i uheld i en 50-50-situation, og en regulær tackling. Også selvom de begge resulterer i knopper på et knæ... Sådan er fodboldloven bare;)

Pepe var muligvis en tand for voldsom, men mere var der vist ikke i den. Tacklingen på Varane var altså en anden sag, da den er unødig voldsom og mistimet.

Jeg er dog enig i, at ingen af situationerne behøves at blive straffet med rødt.

12 år 4 måneder siden #40 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne 3 points og videre

NDR skrev: Hvor er Ronaldo dog svingende,her mod Malaga nærmest pinligt....gang på gang latterlige afslutninger som viser hvor febrilsk man er efter at score, godt det lykkes en enkelt gang.
Absolut den værste kamp og ringeste indsats i 2014. Jeg håber at Benzema snart bliver klar, og så ville jeg faktisk gerne se en start med Benzema, Jese, Bale og Di Maria.
Nogle vil mene at det ville være vanvittigt at spille uden Ronaldo, men de 3 kampe vi havde uden ham i La Liga gik fantastisk godt, men det er jo nok tabu at komme ind på.
Isco forfærdelig, men jeg ved at han kan komme op igen, men det kræver at han får spilletid i kampe midtvejs hvor sejren er sikker, så på med ham noget før i fremtiden, så vi får det unge talent op igen på toppen...vi har brug for ham, og der er en fremtid i ham, vi ikke må smide væk.

Lige siden Ronaldo modtog ballon d'or i januar, har han spillet langt under det niveau der gjorde om ham til verdens bedste.

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #41 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne 3 points og videre

Fedtegreven skrev:

JesperA skrev: Er jeg den eneste der sad og krummede tæer over 9erens kommentator? Det er tydeligvis uforsætligt at Pepe rammer Duda, der var ingen onde intentioner i den aktion. Derudover synes jeg hans generelle niveau og indsigt var meget lavt.

Jeg er ganske enig. Jeg mener også, at det var et hændeligt uheld, og kommentatoren på forhånd bare havde stemplet Pepe som en voldsmand.

Sjovt, for han sad ellers og roste ham til skyerne lige inden situationen og roste ham for at have lagt det voldsomme spil på hylden.

12 år 4 måneder siden #42 af Dios
Besvaret af Dios på emne 3 points og videre

M_linding skrev:

Dios skrev: Åh hvor bliver jeg dog kvalmende syg af og læse indlæg herinde nogle gange. Det var måske ikke de samme brugere, men taklingen på Varane skulle give rødt, men Pepé er uskyldigheden selv. Amen altså!

Jeg var lige ved at give dig et "tak", da jeg opdagede at din logik fejler...:)

Der er stor stor forskel på et hændeligt i uheld i en 50-50-situation, og en regulær tackling. Også selvom de begge resulterer i knopper på et knæ... Sådan er fodboldloven bare;)

Pepe var muligvis en tand for voldsom, men mere var der vist ikke i den. Tacklingen på Varane var altså en anden sag, da den er unødig voldsom og mistimet.

Jeg er dog enig i, at ingen af situationerne behøves at blive straffet med rødt.

Giv mig som det tak, tak :P :D

Der var nu intet uheld i det Pepé foretog sig. Det er langtfra første gang har har ført sit strakte ben ind i en sådan duel. En tand for voldsom? prøv og se den igen. Det er jo total unødvendigt at han overhovedet skal "takle" på den måde, og det resultere dog også i en total mis-timet takling.
Jeg syntes ikke den er til rødt, men sjov er den ikke.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum