3 points og videre

12 år 4 måneder siden #25 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne 3 points og videre

BBB skrev:

interfigo skrev: M_linding, jeg er lidt interesseret i at vide hvorfor du giver Diego Lopez 2? :)

Er det ikke mere kontroversielt, at Benzema fik en højere karakter end Dí María?

Jo det må man nok sige, det havde jeg ikke lagt mærke til O_o

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #26 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne 3 points og videre

interfigo skrev: M_linding, jeg er lidt interesseret i at vide hvorfor du giver Diego Lopez 2? :)

Enten en fejl eller et nyt lavpunkt for Casillas-tilhængerne.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JimmyBroe, andreashn

12 år 4 måneder siden #27 af Dios
Besvaret af Dios på emne 3 points og videre

Siempre Madrid skrev:

Skal vi nu ikke lige droppe med at generalisere på den måde ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MMM

12 år 4 måneder siden #28 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne 3 points og videre

Sebberg skrev: Puha. Jeg er ikke i tvivl om, at mit følgende indlæg vil skabe lidt harme hos folket. Dette skal dog ikke, holde mig tilbage.

Jeg tænker på Ronaldo og hans skud. Og allerede der forventer i selvfølgelig en symfoni af rosende ord, men i bliver desværre skuffet. Hvad ville der ikke ske, hvis Ronaldo blev en smule mere effektiv på de skud, som han har lige uden for feltet.

Det er lidt synderligt at nævne dette, da vi kommer fra en kamp i dag, hvor han netop scorer et mål på denne måde. Jeg tæller dog op til 4 situationer alene i anden halvleg, hvor han kommer til et skud, ca. hvor feltet slutter. Alle rammer målet, men bliver snuppet af keeperen.

Det er ikke nyt for os, at Barcelona fans nævner Ronaldos skud statistikker, hvor han forsøger sig på mål langt mere end alle sine konkurrenter. Jeg har altid fejet dette væk, og jeg mener heller ikke at det gør noget ved hans statistik, men det får mig til at tænke på, om det egentligt er lidt skidt, at han ikke sparker flere bolde væk.

For lad os være ærlige. Muligvis har han et par langskud i en kamp, men han har fandme også mange lige fra feltet, hvor et hårdt skud i en af siderne nemt kan resultere i et mål. Prøver han for meget? Jeg husker en tid, hvor Messi scorede på 1 ud af 2, han fik i samme position. I stedet for et hestespark som Ronaldo udfører, blev de maskeret lagt ved fjerneste stolpe.

Husk! Jeg kritiserer ikke Ronaldo, for jeg mener, at han er verdens bedste. Det eneste jeg spørger folket om er, om man kunne forvente sig mere af Ronaldos effektivitet?

Helt klart enig, Hans sparketeknik er overvurderet og har faldet i niveau siden ankomsten fra Utd. Forstår virkelig ikke hvorfor manden bliver ved med at få lov til at tage frispark når man har en Bale.

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #29 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne 3 points og videre

JesperA skrev: Er jeg den eneste der sad og krummede tæer over 9erens kommentator? Det er tydeligvis uforsætligt at Pepe rammer Duda, der var ingen onde intentioner i den aktion

Hvor ved du dog det fra? Jeg formoder ikke, at du har indsigt i Pepes tankemønstre i den situation. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Pepe med fuldt overlæg ramte Duda. Pepe tog på ingen måde nogen former for foranstaltninger for at undgå det. Det var en ligeværdig duel, men ud fra tv-billederne gav Pepe ikke mange bidrag til at skåne modstanderen i situationen. Helt i tråd med hans spillespil.

JesperA skrev: Derudover synes jeg hans generelle niveau og indsigt var meget lavt

Hvad mener du iøvrigt med kommentatorens generelle niveau og indsigt? Indsigt i Real Madrid? Eller Malaga, måske fodbold i det hele taget?
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved 10-Tallet.

12 år 4 måneder siden #30 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne 3 points og videre

Han havde ikke meget at lave, men formåede at irritere mig 2-3 gange med elendige igangsættelser, i perioder hvor vi havde brug for det modsatte. Desuden var der, igen, to episoder hvor han ikke får kommunikeret klart med forsvaret, og derfor får lavet usikre indgreb. Ikke at det var katastrofalt, men ret synligt når Malaga ellers dårligt nok havde et skud på mål;)

Jeg kunne også godt have givet 3 - Men så igen: jeg kunne ikke rigtig se hvad der skulle trække ham op(?). Har jeg overset noget?
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved M_linding.

12 år 4 måneder siden #31 af BBB
Besvaret af BBB på emne 3 points og videre

Siempre Madrid skrev:

Og Benzema-tilhængerne (eller Dí María-modstanderne)? ;-)
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, MMM

12 år 4 måneder siden #32 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne 3 points og videre

interfigo skrev:

BBB skrev:

Er det ikke mere kontroversielt, at Benzema fik en højere karakter end Dí María?

Jo det må man nok sige, det havde jeg ikke lagt mærke til O_o

Omkring di Maria:

Hvis jeg kun ser på hvad han gjorde med bolde - altså helt isoleret set - så ville han nok få 3 eller 4. Jeg lagde godt mærke til hans flugter og solo-tur;)

Men vores midtbane fejlede kollektivt i dag, og fik slet ikke kontrolleret kampen godt nok. Det lignede i perioder, at vi havde fået en mand vist ud. Derfor kigger jeg også på midtbanen som helhed, og hvad spillerne gjorde uden bolden. Og ud fra det, har jeg givet et kollektivt smæk til midtbanespillerne... Alonso får dog 4, da han spillede en fantastisk defensiv kamp.

Det er altså langt vigtigere, at den enkelte midtbanespiller fungerer som en del af en organisme med de andre midtbanespillere og gør de andre bedre, end om den enkelte midtbanespiller laver 1-2-3 fine soloaktioner i løbet af kampen. Det mener jeg i hvert fald.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM

12 år 4 måneder siden #33 af interfigo
Besvaret af interfigo på emne 3 points og videre

M_linding skrev:

Han havde ikke meget at lave, men formåede at irritere mig 2-3 gange med elendige igangsættelser, i perioder hvor vi havde brug for det modsatte. Desuden var der, igen, to episoder hvor han ikke får kommunikeret klart med forsvaret, og derfor får lavet usikre indgreb. Ikke at det var katastrofalt, men ret synligt når Malaga ellers dårligt nok havde et skud på mål;)

Jeg kunne også godt have givet 3 - Men så igen: jeg kunne ikke rigtig se hvad der skulle trække ham op(?). Har jeg overset noget?

Ok. Jeg er med på det du siger, du har ret i at han ikke havde nogle verdensklasse redninger, jeg synes dog bedømmelsen 'skuffende præstation' er lidt for hård. Jeg synes hans præstation var fin. Jeg synes også at flertallet af hans udspark ramte plet, men der var rigtigt nok også nogen som ikke gjorde.

Mht. Di Maria er jeg også med nu. Vi har bare bedømt ud fra forskellige grundlag. Jeg har bedømt ud fra hvad han præsterede. Man skal også huske på at han helt sikkert havde det gule kort i tankerne og derfor ikke tacklede igennem, og det gør det bare endnu sværere at skabe stabilitet.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 4 måneder siden #34 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne 3 points og videre

interfigo skrev:

M_linding skrev:

Ok. Jeg er med på det du siger, du har ret i at han ikke havde nogle verdensklasse redninger, jeg synes dog bedømmelsen 'skuffende præstation' er lidt for hård. Jeg synes hans præstation var fin. Jeg synes også at flertallet af hans udspark ramte plet, men der var rigtigt nok også nogen som ikke gjorde.

Mht. Di Maria er jeg også med nu. Vi har bare bedømt ud fra forskellige grundlag. Jeg har bedømt ud fra hvad han præsterede. Man skal også huske på at han helt sikkert havde det gule kort i tankerne og derfor ikke tacklede igennem, og det gør det bare endnu sværere at skabe stabilitet.

Jeg kan godt se hvorfor du gav ham 2, jeg gav ham selv 3 da jeg ikke synes at han overall stod ok. Han havde ikke meget at lave, så han bliver en del svære at bedømme.
kan dog godt huske at han havde et elendig udspark da vi havde mulighed for en kontra, det var i en periode hvor vi var ret under pres, så det var bare en situation hvor det havde været rigtig rart med en bedre igangsætning, da man så kunne havde fået ro på, stedet for at aflevere bolden til modstanderen, så de kunne få en ny mulighed. jeg så også en enkelt miskommunikation med forsvaret. All-in-all synes jeg dog ikke at han skulle have 2 for det, men synes heller ikke at det var et stort 3 tal han fik.

synes do at det er rigtig som M-linding skriver om at midtbanen fejlede lidt kollektivt. Men jeg er så uenig i at Di Maria spillede godt, han stoppede mange angreb, og løb ret effektivt defensivt. Han havde dog hans fantastiske flugter-indlæg, men udover denne perle gik meget galt, bla. et håbløst indlæg på et tidspunkt hvor der var nogle andre gode spil muligheder. Jeg synes også at backsne fejlede lidt i dag, som ikke gjorde midtbanens arbejde lettere. Xabi spillede godt, og Modric spillede hverken godt eller dårligt, men sådan lidt middel, tror muligvis bare han er lidt træt og skal bruge en enkelt kamps pause, måske mod Schalke?

• Fedtegreven
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #35 af Fedtegreven
Besvaret af Fedtegreven på emne 3 points og videre

JesperA skrev: Er jeg den eneste der sad og krummede tæer over 9erens kommentator? Det er tydeligvis uforsætligt at Pepe rammer Duda, der var ingen onde intentioner i den aktion. Derudover synes jeg hans generelle niveau og indsigt var meget lavt.

Jeg er ganske enig. Jeg mener også, at det var et hændeligt uheld, og kommentatoren på forhånd bare havde stemplet Pepe som en voldsmand.

Jeg er samtidig enig med dem, der forholder sig kritisk over for Ronaldos spark på mål. Jeg sad flere gange, og blev småsur på ham, fordi han igen og igen blev ved med at placere dem lige ved siden af Caballero. Hvorfor ikke bare placere dem yderligt?

Alt i alt en skidt præstation, hvor kun Pepe og Alonso lyste op. Pepe er, for mig, verdens pt. bedste forsvarer. Vigtigheden af denne sejr kan ikke understreges nok. Det er kampe som denne, man skal vinde for at blive mester.

12 år 4 måneder siden #36 af Realex
Besvaret af Realex på emne 3 points og videre

Er jeg den eneste der sad og krummede tæer over 9erens kommentator? Det er tydeligvis uforsætligt at Pepe rammer Duda, der var ingen onde intentioner i den aktion. Derudover synes jeg hans generelle niveau og indsigt var meget lavt.

Man kan vel ret beset ikke bebrejde nogle mennesker, for at sætte tvivl om Pepe's intentioner? Det var en fair tackling, men benet bliver i den grad også svinget afsted efterfølgende. Om det var bevidst eller ej ved kun Pepe,.

Jeg lagde ikke mærke til om John Bisgaard havde en mindre god dag på jobbet, men der må ikke herske tvivl om, at manden er yderst kompetent, og at han er lægger meget tid i sin forberedelse!

Leveret af Kunena Forum