90 minutter og så videre til kvartfinalen
- realmadsen
-
Emne forfatter
- Ekspert bruger
-
- Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
"Bolden er rund", "alt kan ske i fodbold" og "intet er slut før den fede dame har sunget". Selv ikke de største fodboldklicheer kan lave om på, at der aftenens ottendedelsfinale-returopgør reelt er tale om 90 minutter, der skal trilles af klokken før Real Madrid har kvalificeret sig videre til årets Champions League kvartfinaler. End ikke den mest optimistiske kongeblå tyske fan tror vel helt oprigtigt på, at Schalke 04 har noget at stille op i aften på Bernabeu. Dertil var klasse- og ikke mindst målforskellen alt for stor i det første opgør. Og selvom Carlo Ancelotti fornuftigt har valgt at spare flere nøglespillere, med henblik på de kommende måneders særdeles vigtige opgør i alle tre turneringer, så er det stadig, hvad man på jysk vil kalde en jævnt stabil start-11'er, Real Madrid stiller op med i aften.
Som det er blevet for vane er Casillas på kassen i alle kampe, der ikke rimer på La Liga og derudover forventes det, at der også er nye startere på begge backpositioner idet Nacho og Coentrão indtager henholdsvis højre og venstreudgaven. På midtbanen er Illarramendi igen taget til nåde efter sit Batman-karneval-stunt og helt i front er der lidt påtrængt spilletid til Alvaro Morata, men også Jesé får muligheden for at vise sine angrebstalenter fra start. Ej heller at forglemme så starter Cristiano Ronaldo naturligvis også inde og mon ikke portugiseren er opsat på at udbygge sin topscorerføring fra de nuværende 11 imponerende mål.
Gæsterne fra Gelsenkirchen stiller op uden flere nøglespillere, blandt andet den, fra første opgør, knap så heldige Santana, der oftere sås vride ansigtet for at finde en grimasse der kunne passe end egentlig at udføre sine defensive pligter. Derudover må træner Jens Keller også se bort fra Farfán, der er ude med en knæskade. Helt i front kan Bernabeus publikum se frem til at hilse på en tidligere madridista, idet Klaas-Jan Huntelaar er med fra start. Derudover forventes det, at det tyske stortalent Julian Draxler og den lettere tatoverede kreatør Kevin-Prince Boateng også stiller til start.
Der er russisk dommer, Sergei Karasev, til aftenens opgør og der fløjtes op til sædvanlig Champions League-tid kl. 20.45. Kampen vises på Tv3sport1.
Forventende holdopstillinger:
Real Madrid: Casillas – Nacho – Varane – Sergio Ramos – Fabio Coentrão – Modric – Illarramendi – Isco – Jesé – Cristiano Ronaldo – Alvaro Morata
Schalke 04: Fährmann – Höwedes – Matip – Papadopoulos – Fuchs – Boateng – Neustädter – Obasi – Meyer – Draxler – Huntelaar
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nogen der har henvisninger til pålidelige kilder der siger enten det ene eller det andet?
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
R7CR7GB11 skrev: Jeg synes eller jeg har set Jens Keller citéret for at sige at han ville spare bl.a. Huntelaar og Boateng? :-)
Nogen der har henvisninger til pålidelige kilder der siger enten det ene eller det andet?
Jeg har læst det samme. Schalke´s træner har sagt han vil spare Huntelaar og Boateng. Tror jeg læste det på bold.dk eller onside.dk.
Det skulle gerne være en overkommelig sejr igen iaften, da udover han spare de to stjerne har de 8 skader.
Den ender nok 3-0
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Florentino Pérez
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
AlanSahinovic skrev: Hvis den forventede holdopstilling holder så forstår jeg simpelthen ikke hvorfor Modric ikke får et hvil, også kan Casemiro spille i stedet for ham.
Jeg tænkte præcist det samme, især fordi Modric er en vores vigtigste spillere, og jeg synes han har set lidt træt ud de sidste 2 kampe. Så virkelig gerne at han fik et hvil, så han ka sprudle i de næste yderst vigtige kampe.
Desude vil jeg gerne se Casemiro få mere end 10 min. For bedre at ku vurdere om han er en fremtids mand eller ej, og bedre mulighed kommer der vel ikke?
Desuden er jeg sikker på, at profilerne kun vil spille på 75 %.
Jeg har hørt mange folk sige at Casemiro ikke har niveauet til Real Madrid, men jeg kan ærgerligt talt ikke huske sidst han fik spilletid? Jo han har fået 10-15 min, men synes simpelthen ikke det er nok. Jeg kan ikke vurdere om han har niveauet til Real Madrid ud fra det jeg har set, som ikke har været meget.
Florentino Pérez
AlanSahinovic skrev: Men er det ikke bedre at Casemiro som nok vil give 100% får en hel kamp i stedet for en Modric der spiller 75%?
Jeg har hørt mange folk sige at Casemiro ikke har niveauet til Real Madrid, men jeg kan ærgerligt talt ikke huske sidst han fik spilletid? Jo han har fået 10-15 min, men synes simpelthen ikke det er nok. Jeg kan ikke vurdere om han har niveauet til Real Madrid ud fra det jeg har set, som ikke har været meget.
Modric på 75% er stadig langt bedre end Casemiro :)
Jeg syntes også Casemiro skal ind i stedet for Modric, men jeg kan godt se logikken i og have ham startende inde, og give ham første halvleg, for lige at se tingene ad, som M_linding påpeger.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg håber på det bedste underholdning i aften, men det ville på ingen måde komme bag på mig, hvis det bliver en kamp fyldt med fejl fra vores side af.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
AlanSahinovic skrev: Men er det ikke bedre at Casemiro som nok vil give 100% får en hel kamp i stedet for en Modric der spiller 75%?
Modric på 75% er stadig langt bedre end Casemiro :)
Jeg syntes også Casemiro skal ind i stedet for Modric, men jeg kan godt se logikken i og have ham startende inde, og give ham første halvleg, for lige at se tingene ad, som M_linding påpeger.
Jeg havde godt set den komme med at en Modric på 75% stadig er langt bedre end Casemiro, og ud fra hvad Modric har vist må jeg give dig ret. Men synes stadig ikke at Casemiro har fået en ordentlig chance endnu, som jeg havde forventet at han fik idag.
Florentino Pérez