90 minutter og så videre til kvartfinalen

12 år 4 måneder siden #37 af Bangow
Men lige nu er han på hospitalet for at blive scannet for, hvad der formentlig er en korsbåndsskade.. Pokkers! Lad os håbe på det bedste!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #38 af M_linding

Bangow skrev: Men lige nu er han på hospitalet for at blive scannet for, hvad der formentlig er en korsbåndsskade.. Pokkers! Lad os håbe på det bedste!

Det ville undre mig, hvis der var noget som blev revet over... Det lignede mere et slag.

Men det kan måske give Jesé tid, til at booste den musikalske del af karrieren:)

(Jeg burde ikke engang joke med det...)

12 år 4 måneder siden #39 af andreashn
Jeg synes det er lidt "sjovt", at det er mange af Real Madrids spillere der er igang med at gro et skæg.

Isco har fået er lidt komisk gedeskæg, og Carvajal har fået fuldskæg...

¡Hala Madrid!

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #40 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne 90 minutter og så videre til kvartfinalen

M_linding skrev:

Bangow skrev: Men lige nu er han på hospitalet for at blive scannet for, hvad der formentlig er en korsbåndsskade.. Pokkers! Lad os håbe på det bedste!

Det ville undre mig, hvis der var noget som blev revet over... Det lignede mere et slag.

Men det kan måske give Jesé tid, til at booste den musikalske del af karrieren:)

Det lignede desværre rigtig meget en korsbåndsskade. Den slags kan man typisk også gå på efter nogle minutter. Men lad os for alt i verden håbe, at det ikke er tilfældet!

12 år 4 måneder siden #41 af madrid2000
Det er også rimeligt irriterende at barbere sig hele tiden.

Synd med Jese.

12 år 4 måneder siden #42 af Dios
El_Juan skrev:

1) Hvorfor skulle Carletto sætte Cristiano Ronaldo på bænken? Manden er toptrimmet, toptunet og sulten. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Cristiano nok selv skal sige til, hvis han har brug for et hvil. I øvrigt har han mig bekendt næsten lige haft en mere eller mindre ufrivillig pause. Det må være mere end nok til ham! ;-)

Hmm... hvis Ronaldo kan forudse hvad der sker i en kamp, så er det godt gået vil jeg sige. Det eneste Storken mener, som jeg ser det er, at det er tåbeligt og gamble med Ronaldo. Om han selv vil, eller har kroppen til det, så ændre det ikke på det faktum, at risikoen for at han bliver skadet i en så ligegyldig kamp er langt større end han sidder på bænken og hygger sig.

Det er en del af gamet, men risikoen er bare ikke det værd, hvis du spørger mig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #43 af Storken
Besvaret af Storken på emne 90 minutter og så videre til kvartfinalen

M_linding skrev:

:-)

• Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #44 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne 90 minutter og så videre til kvartfinalen
Sindssyg forbandelse.. Varane -> Khedira -> Jesé.

Man når lige at glæde sig over at Varane ser ud til at være tilbage for alvor og så sker det her.. Kan fodboldguden dog ikke vise nåde over for vores ungdom :(
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved AvatarEyes.

12 år 4 måneder siden #45 af El_Juan

Dios skrev: El_Juan skrev:

1) Hvorfor skulle Carletto sætte Cristiano Ronaldo på bænken? Manden er toptrimmet, toptunet og sulten. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Cristiano nok selv skal sige til, hvis han har brug for et hvil. I øvrigt har han mig bekendt næsten lige haft en mere eller mindre ufrivillig pause. Det må være mere end nok til ham! ;-)

Hmm... hvis Ronaldo kan forudse hvad der sker i en kamp, så er det godt gået vil jeg sige. Det eneste Storken mener, som jeg ser det er, at det er tåbeligt og gamble med Ronaldo. Om han selv vil, eller har kroppen til det, så ændre det ikke på det faktum, at risikoen for at han bliver skadet i en så ligegyldig kamp er langt større end han sidder på bænken og hygger sig.

Det er en del af gamet, men risikoen er bare ikke det værd, hvis du spørger mig.

Som en anden bruger skrev. Han kan lige så godt gå hen og blive skadet til træning på torsdag. Det er en mærkelig retorik. Så kan man lige så godt pakke ham ind i vat og bomuld, lade ham spille hver anden kamp og tage ham ud så snart kampene er lukket. Hvis man følger Storkens logik, så skal Ronaldo - groft sagt - slet ikke spille fodbold. Hvis det er frygtbaseret og med konstant risikobetoning, hvorfor så overhovedet gøre det?

Det er i øvrigt mangel på indsigt omkring Ronaldo, at udtale sådan. Jeg tror de fleste Madridistas og fodboldelskere ved, at han så vidt muligt gerne vil spille alle kampe fra start til slut, hvis han kan komme afsted med det. For at hjælpe holdet og score. Endvidere tror jeg, at de fleste Madridistas og fodboldelskere er klar over, at han er topprofessionel og han har styr på tingene ned til mindste detalje. Han stoler så meget på sig selv og sin fysik, så hvorfor skulle Carletto ikke ligeledes stole på ham og stole på, at han ville melde ud, hvis han trængte til et hvil.

Carletto og Cristiano vurderede én ting. Og de fik - 'ret'.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, El Rojo

12 år 4 måneder siden #46 af M_linding
Efter at have set Jesé's uheld igen, er jeg blevet totalt pessimistisk...

Jeg bliver lykkelig, hvis det kun drejer sig om 3-4 måneders pause.

12 år 4 måneder siden #47 af rezamadridista
Hvor uheldig kan man være?!? Hvor jeg dog kommer til at savne ham...

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved rezamadridista.

12 år 4 måneder siden #48 af ZizouMo

rezamadridista skrev: Hvor uheldig kan man være?!? Hvor jeg dog kommer til at savne ham...

Jesé er blevet scannet og er ude af spil indtil minimum september.

Kilde: Hans agent

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved ZizouMo.

Leveret af Kunena Forum