90 minutter og så videre til kvartfinalen
El_Juan skrev: Det er i øvrigt mangel på indsigt omkring Ronaldo, at udtale sådan. Jeg tror de fleste Madridistas og fodboldelskere ved, at han så vidt muligt gerne vil spille alle kampe fra start til slut, hvis han kan komme afsted med det. For at hjælpe holdet og score.
Spot on. Jeg tror ikke Cristiano giver lov til at man sætter ham på bænken. Manden er så ærgerrig, han vil have hvert enkelt minut han kan få til at lave flere kasser. Jeg er helt nede med, at Ronaldo i de senere år har vist en fantastisk personlighed uden for banen, men folk der køber "jeg går ikke op i rekorderne"-retorikken forstår jeg simpelthen ikke - han er ikke så ydmyg, han tænker ikke kun på holdet. Cris vil være med hver gang og han vil score flere mål, det er det han lever for, som jeg ser det.
Episoden hvor han sparker bolden på stolpen i dag, efter han netop har banket Moratas ripost på overliggeren, er vel meget rammende for Cristianos person. Holdet er foran 3-1, 9-2 sammenlagt, han har lavet to mål på dagen, 13 i syv Champions League-kampe, og så slår han ud med armene som om hele verdens elendighed ramler ned over lige netop ham, fordi han rammer træværket to gange i streg. Han ligner en, der slet ikke kan forstå hvor uheldig man kan være, jeg synes det var en fantastisk situation. Set fra et logisk synspunkt virker det underligt ikke at spare ham, for alle er vel friskere oven på seks fridage end fire fridage, men vores portugiser er afhængig af sit drug. Jo flere mål han har scoret inden Él Clasico, jo flere mål vil han have og jeg tror han er TRÆNGENDE på søndag!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som en anden bruger skrev. Han kan lige så godt gå hen og blive skadet til træning på torsdag. Det er en mærkelig retorik. Så kan man lige så godt pakke ham ind i vat og bomuld, lade ham spille hver anden kamp og tage ham ud så snart kampene er lukket. Hvis man følger Storkens logik, så skal Ronaldo - groft sagt - slet ikke spille fodbold. Hvis det er frygtbaseret og med konstant risikobetoning, hvorfor så overhovedet gøre det?
Det er i øvrigt mangel på indsigt omkring Ronaldo, at udtale sådan. Jeg tror de fleste Madridistas og fodboldelskere ved, at han så vidt muligt gerne vil spille alle kampe fra start til slut, hvis han kan komme afsted med det. For at hjælpe holdet og score. Endvidere tror jeg, at de fleste Madridistas og fodboldelskere er klar over, at han er topprofessionel og han har styr på tingene ned til mindste detalje. Han stoler så meget på sig selv og sin fysik, så hvorfor skulle Carletto ikke ligeledes stole på ham og stole på, at han ville melde ud, hvis han trængte til et hvil.
Carletto og Cristiano vurderede én ting. Og de fik - 'ret'.
Jeg ved ikke om du ikke er i stand til at forstå hvad der bliver skrevet? jeg prøver da igen så! Det handler jo netop ikke om, at Ronaldo trænger til et hvil! det handler om at der er en unødvendig risiko for at Ronaldo kan få en skade, og skaden til Jesé kunne ligeså godt tilfalde Ronaldo, og selvom det er et stort hvis det hele, så er det i mine øjne en utrolig unødvendig og dum risiko at tage.
Vi står overfor en kamp på søndag som vil ha stor indflydelse på mesterskabet, og vinder vi den, så er der kun 2 svære udebanekampe tilbage, og med 2 hårde kampe i kvartfinalerne, så er det vigtigt spillerne bliver skånet så meget som muligt, så de ikke får dumme skader i en så vigtig periode.
Om Ronaldo vil det eller ej, så er det Ancelotti der bestemmer, og der kunne jeg godt savne man lige siger til Ronaldo, at der er noget langt vigtigere på spil end hans personlige rekorder, som jo overstråler alt.
Igen, så handler det ikke om, at Ronaldo kun bliver bedre af og spille, men om at Schalke spillerne måske i frustration begår et dumt frispark på ham, som koster et par uger. Andet er der faktisk ikke i det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Holdet kommer til at mangle hans speed og gå-på-mod, men lad os håbe at Isco nu for alvor griber sin chance.
Og Isco er vel reelt den eneste som kan supplere BBC. Alternativt kunne Di Maria rykkes frem og Illarra ind på midtbanen. Der er muligheder hvis vi støder ind i en skade, men det er ikke endvidere robust med kun 2 kvalificerede reserver til midtbanen og angrebet!
Helt vanvittig spændende periode vi går i mode, med udekamp mod Sevilla, hjemmkamp mod Barca og så to kvartfinaler i CL i starten af April, CdR-finale i midten af april og i slutningen to semifinaler i CL.
Puha, better be ready Isco!
Dios skrev: El_Juan skrev:
Som en anden bruger skrev. Han kan lige så godt gå hen og blive skadet til træning på torsdag. Det er en mærkelig retorik. Så kan man lige så godt pakke ham ind i vat og bomuld, lade ham spille hver anden kamp og tage ham ud så snart kampene er lukket. Hvis man følger Storkens logik, så skal Ronaldo - groft sagt - slet ikke spille fodbold. Hvis det er frygtbaseret og med konstant risikobetoning, hvorfor så overhovedet gøre det?
Det er i øvrigt mangel på indsigt omkring Ronaldo, at udtale sådan. Jeg tror de fleste Madridistas og fodboldelskere ved, at han så vidt muligt gerne vil spille alle kampe fra start til slut, hvis han kan komme afsted med det. For at hjælpe holdet og score. Endvidere tror jeg, at de fleste Madridistas og fodboldelskere er klar over, at han er topprofessionel og han har styr på tingene ned til mindste detalje. Han stoler så meget på sig selv og sin fysik, så hvorfor skulle Carletto ikke ligeledes stole på ham og stole på, at han ville melde ud, hvis han trængte til et hvil.
Carletto og Cristiano vurderede én ting. Og de fik - 'ret'.
Jeg ved ikke om du ikke er i stand til at forstå hvad der bliver skrevet? jeg prøver da igen så! Det handler jo netop ikke om, at Ronaldo trænger til et hvil! det handler om at der er en unødvendig risiko for at Ronaldo kan få en skade, og skaden til Jesé kunne ligeså godt tilfalde Ronaldo, og selvom det er et stort hvis det hele, så er det i mine øjne en utrolig unødvendig og dum risiko at tage.
Vi står overfor en kamp på søndag som vil ha stor indflydelse på mesterskabet, og vinder vi den, så er der kun 2 svære udebanekampe tilbage, og med 2 hårde kampe i kvartfinalerne, så er det vigtigt spillerne bliver skånet så meget som muligt, så de ikke får dumme skader i en så vigtig periode.
Om Ronaldo vil det eller ej, så er det Ancelotti der bestemmer, og der kunne jeg godt savne man lige siger til Ronaldo, at der er noget langt vigtigere på spil end hans personlige rekorder, som jo overstråler alt.
Igen, så handler det ikke om, at Ronaldo kun bliver bedre af og spille, men om at Schalke spillerne måske i frustration begår et dumt frispark på ham, som koster et par uger. Andet er der faktisk ikke i det.
Skru ned, kammerat. Du har travlt med, hvordan andre taler til dig, så tænk venligst selv over det.
Det handler om at der er en unødvendig risiko for at Ronaldo kan få en skade, og skaden til Jesé kunne ligeså godt tilfalde Ronaldo, og selvom det er et stort hvis det hele, så er det i mine øjne en utrolig unødvendig og dum risiko at tage.
Hvordan tolker du lige følgende, som at jeg skriver, at han trænger til et hvil:
Vi snakker netop om det samme og alligevel er du af den forståelse, at jeg åbenbart mener, at snakken går om, om han trænger til et hvil eller ej. Basically hænger det vel egentlig også sammen på et eller andet plan, men det er så hvad det er.
Nu har jeg svaret dig igen. Det er nøjagtig det samme svar, selv om du forsøgte at fordreje den. Det er endvidere nemt at være bagklog og sige, at Jesés skade sige lige så godt kunne være tilfaldet Ronaldo. Sikke noget sludder i bagklogsskabets lys. Det er immervæk er mærkelig måde, at tolke tingene på. Faktum er, at det var Jesé og IKKE Ronaldo der blev skadet. Tough luck. Resten af svaret til dette har jeg som sagt allerede skrevet. Det er dig, dér gentager dig selv og åbenbart ikke har forstået, hvad jeg lige har skrevet.
Det er muligt, at det er Ancelotti der bestemmer, men du misser pointen. Det hedder sig, at tage en beslutning i fællesskab. Og hvis Ronaldo gerne vil spille, så skal han selvfølgelig have lov til at spille. Det er nu en engang ham der ved, hvad der er bedst for ham selv. Hvilket Carletto ligeledes er klar over, så hvorfor skulle han ikke støtte ham?
Det er påfaldende, hvordan du prøver at vende den og hvordan du tolker mit svar som noget helt andet, når det er nøjagtig det samme vi snakker om. Forskellen er bare, at du har misset den egentlige pointe.
"[...] men om at Schalke spillerne måske i frustration begår et dumt frispark på ham". Vi tager den lige igen. Det kan ske til træning på torsdag eller under en hvilken som helst anden kamp. Hvis man vil pakkes ind i vat og bomuld og spille med risikobetoning i en sådan grad, at det er på grænsen til det sygelige, så skal man ikke spille fodbold. Han render konstant rundt med en risiko for at blive skadet, hver eneste dag til træning og hver tredje dag til kamp. Det er en del af gamet.
Men det er nemt at sole sig i bagklogsskabets klare lys. Faktum er, at Ronaldo kom, så og scorede. Og han er mere end klar igen til kampen mod FC Barcelona. Simple as that. Ronaldo er endvidere topprofessionel. Han ved hvad han gør. Og det samme ved Carletto, hvorfor han naturligvis stoler på ham. Hvis han ikke havde tillid til ham, så ville han heller ikke tage den "risiko" og lade ham spille. Simple as that.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: Jese skade er noget så uheldig, især for hans personlige udvikling.
Holdet kommer til at mangle hans speed og gå-på-mod, men lad os håbe at Isco nu for alvor griber sin chance.
Og Isco er vel reelt den eneste som kan supplere BBC. Alternativt kunne Di Maria rykkes frem og Illarra ind på midtbanen. Der er muligheder hvis vi støder ind i en skade, men det er ikke endvidere robust med kun 2 kvalificerede reserver til midtbanen og angrebet!
Helt vanvittig spændende periode vi går i mode, med udekamp mod Sevilla, hjemmkamp mod Barca og så to kvartfinaler i CL i starten af April, CdR-finale i midten af april og i slutningen to semifinaler i CL.
Puha, better be ready Isco!
Don't jinx it man ;-)
Bayern, Dortmund, Psg, Chelsea, Barca, Atl Madrid - det er altså virkelig stærke modstandere. Niveauet i dette års kvartfinaler er simpelthen så højt, og 7 af de 8 hold har alle niveauet til at nå finalen. Kun Olympiacos er en overraskelse. Det blir den ene spændende kamp efter den anden!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Det kan egentlig gøres meget kort. Jeg vil henvise til dit første indlæg, og jeg har endda markeret det med fed! ;)
1) Hvorfor skulle Carletto sætte Cristiano Ronaldo på bænken? Manden er toptrimmet, toptunet og sulten. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Cristiano nok selv skal sige til, hvis han har brug for et hvil. I øvrigt har han mig bekendt næsten lige haft en mere eller mindre ufrivillig pause. Det må være mere end nok til ham! ;)
Ronaldo kan også få en skade ved og tanke benzin, og glemme at trække håndbremsen, så bilen triller over foden, men det er jo overhovedet ikke det der er tale om, eller lad mig tale for mig selv og sige, det jeg taler om. Ja han kunne også brække foden på torsdag, men hvad har det stadig med sagen at gøre? jeg forstår det vitterligt ikke!
At lade ham spille imod Schalke var unødvendigt, og det handler ikke om og være bagklog, men tænke over konsekvenserne af hvad der kunne have sket. Heldigvis skete der intet, men chancen var for stor i mine øjne. Det er chancen eller ambulancen.
Ronaldo er endvidere topprofessionel. Han ved hvad han gør. Og det samme ved Carletto, hvorfor han naturligvis stoler på ham. Hvis han ikke havde tillid til ham, så ville han heller ikke tage den "risiko" og lade ham spille. Simple as that.
Mener du det seriøst? det ligger jo ikke i Ronaldo's hænder om han får en grim takling eller ej. Nu må du da stoppe, altså! Tror du Jesé's skade skyldtes dårlig form eller han ikke er ligeså professionel som Ronaldo? det er et uheld, og uheld sker desværre. Det har intet at gøre med om Ronaldo trænger til et hvil, men at Ronaldo vil spille for at slå hans personlige rekorder.
For det første Dios, så lægger du vægt på én sætning, tolker ud fra det og ser bort fra alt det andet jeg lige har skrevet. Jeg fremhævede det endda selv i mit forrige indlæg, for at understrege sammenhængen, men alligevel taler du udenom. Imponerende. Men det er let at dreje det efter sit eget hoved.
For det andet, så har jeg aldrig sagt, at det "ligger i Ronaldos hænder om han får en grim takling eller ej". Det er din - mærkværdige tolkning af tingene - og det er ord, som du putter i min mund.
"Jeg forstår det vitterligt ikke!" Godt så. Så fik vi det på plads. Så - undskyld sproget - hold dog k***, i stedet for at blive ved. Så kan du bede mig uddybe det jeg har skrevet og bede mig forklare det nærmere, hvis du vitterligt ikke forstår, i stedet for at tolke på det og dreje det. Det er sgu da en ærlig sag.
At lade ham spille imod Schalke var unødvendigt, og det handler ikke om og være bagklog, men tænke over konsekvenserne af hvad der kunne have sket.
En tyk og fed understregning af, at du antageligt ikke har fattet halvdelen af hvad der bliver skrevet. Fint nok, at du mener det var unødvendigt. Tak, det jeg tror vi har fattet. Det er sagen uvedkommende. Han kom, så, lavede mål og sejrede. Færdig arbejde. Videre til næste kamp, som han er fit og klar til. Så gentager jeg mig ellers mig selv: Konsekvenserne for hvad der potentielt kan ske, er noget Ronaldo og alle andre spillere må leve med hver dag. Hvordan kan det være så svært at forstå. Akkurat som en anden skrev, så kan han blive skadet igen til træning. Skal man så have spare ham til træning? Det er jo unødvendigt, fordi der er en vigtig kamp, så der må de endelig ikke tage nogen risiko...
Jeg ved ikke, om du er et menneske, der tit går og tænker over og dvæler ved, hvad der kunne have sket. I så fald, så var det nok en idé, at kigge frem ad og leve livet, i stedet for at sætte en begrænsning op på den måde. Det er vel en pointe du kan forstå. Og hvis I ikke, så fair nok, så gider jeg ellers ikke høre én gang til, at det var unødvendigt.
Good lord...
Egentlig bruger jeg blot dine egne ord imod dig. Det du skriver står du vel inde for? det er dine indlæg jeg ikke forstår, fordi de er så modsigende. Jeg lægger vægt på det du skriver, og indtil videre kører det ikke specielt godt for dig, hvis jeg skal være ærlig. Skriv hvad du mener, og hold dig til det! Du ævler løs om ligegyldige ting i stedet for at forholde dig til emnet!
Du er fantastisk god til, at skrive 100 flotte, men ligegyldige ord i en sammenhæng.
Jeg forstår dig nu, for du trækker alt det tilbage som jeg ikke forstod. Du elsker at forholde dig til facts, og den er jeg med på. Problemet er bare, at din holdning først og fremmest er baseret på tomheder, som du derefter trækker i land, fordi jeg lægger vægt på det du skriver.
Jeg er færdig efter det her, for jeg kan godt se hvor det fører hen til, og det var egentlig ikke et sted jeg ville hen.
Men for at slå det fast, så var det unødvendigt ;)