90 minutter og så videre til kvartfinalen
AlanSahinovic skrev:
Dios skrev:
AlanSahinovic skrev: Men er det ikke bedre at Casemiro som nok vil give 100% får en hel kamp i stedet for en Modric der spiller 75%?
Jeg har hørt mange folk sige at Casemiro ikke har niveauet til Real Madrid, men jeg kan ærgerligt talt ikke huske sidst han fik spilletid? Jo han har fået 10-15 min, men synes simpelthen ikke det er nok. Jeg kan ikke vurdere om han har niveauet til Real Madrid ud fra det jeg har set, som ikke har været meget.
Modric på 75% er stadig langt bedre end Casemiro :)
Jeg syntes også Casemiro skal ind i stedet for Modric, men jeg kan godt se logikken i og have ham startende inde, og give ham første halvleg, for lige at se tingene ad, som M_linding påpeger.
Jeg havde godt set den komme med at en Modric på 75% stadig er langt bedre end Casemiro, og ud fra hvad Modric har vist må jeg give dig ret. Men synes stadig ikke at Casemiro har fået en ordentlig chance endnu, som jeg havde forventet at han fik idag.
Helt enig, men til din trøst, så har jeg stadig ikke set Madridista.dk ramme rigtig på den officielle startopstilling endnu, så vi har stadig en chance for at se Casemiro, omend chancen er forfærdelig lille syntes jeg.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev: Jeg hader kampe som idag. Det er selvfølgelige befriende, at vi er videre, men man glæder sig sådan til at se talenterne, men jeg tør godt sige det bliver en total rodet kamp, og Real Madrid aldrig rigtig finder flowet, og samtlige talenter "flopper". Forstået på den måde, at de ikke spiller specielt toneangivende, da de overhovedet ikke kender hinanden, og Schalke rent faktisk er et godt spillende hold med mange gode pasningsspillere, men lad os håbe de sparer dem i aften :)
Jeg håber på det bedste underholdning i aften, men det ville på ingen måde komme bag på mig, hvis det bliver en kamp fyldt med fejl fra vores side af.
Det tror jeg, at du har fuldstændig ret i. Der sker nok ikke noget ved at lave kaffen med lidt ekstra bønner, så man ikke falder i søvn til kampen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Som Dios er inde på, kan det nemt blive noget værre rod, især hvis man skifter hele holdet ud. Og det er der ingen der har glæde af;)
Når det så er sagt, så er jeg enig i, at Casemiro (og Morata) mangler at få noget ordentlig spilletid. For de der indhop på 5-10 minutter kan man ikke bruge til noget, hvis man skal vurdere deres niveau.
- RasmusKring
- Gæst
-
M_linding skrev: Jeg tror at det er en god idé, at lade en stamme af profiler starte inde - netop så der er noget struktur i spillet. Det vil også gavne de talenter, som starter på banen.
Som Dios er inde på, kan det nemt blive noget værre rod, især hvis man skifter hele holdet ud. Og det er der ingen der har glæde af;)
Når det så er sagt, så er jeg enig i, at Casemiro (og Morata) mangler at få noget ordentlig spilletid. For de der indhop på 5-10 minutter kan man ikke bruge til noget, hvis man skal vurdere deres niveau.
Det er vel et spørgsmål om hvilke spillere, der har brug for en pause. Hvis det er hele holdet, der har den sådan, så bør vi udskifte dem allesammen. Det er kun Barcelona-kampen, der har betydning i denne uge. Så længe vi vinder den, så er jeg bedøvende ligeglad med, om vi taber til Schalke i en rodet kamp.
RasmusKring skrev:
M_linding skrev: Jeg tror at det er en god idé, at lade en stamme af profiler starte inde - netop så der er noget struktur i spillet. Det vil også gavne de talenter, som starter på banen.
Det er vel et spørgsmål om hvilke spillere, der har brug for en pause. Hvis det er hele holdet, der har den sådan, så bør vi udskifte dem allesammen. Det er kun Barcelona-kampen, der har betydning i denne uge. Så længe vi vinder den, så er jeg bedøvende ligeglad med, om vi taber til Schalke i en rodet kamp.
Der sætter du måske, igen, tingene en anelse for meget på spidsen;)
Der er også grænser for, hvor meget man bør sælge en CL-kamp. Der er bl.a. noget der hedder respekt for seere, folk på stadion og turneringen...
Modric, Ronaldo og Ramos kan sagtens deltage i denne kamp - uden at bruge alt for mange kræfter - og stadig være 100 % klar, fem dage senere. Det bør ikke være noget problem overhovedet.
Jeg tror også godt, at Ancelotti vil holde gang i den positive energi/omtale, frem for at lade en masse reserver sejle rundt i et 0-1 nederlag til Schalke.
- RasmusKring
- Gæst
-
M_linding skrev:
RasmusKring skrev:
Der sætter du måske, igen, tingene en anelse for meget på spidsen;)
Der er også grænser for, hvor meget man bør sælge en CL-kamp. Der er bl.a. noget der hedder respekt for seere, folk på stadion og turneringen...
Modric, Ronaldo og Ramos kan sagtens deltage i denne kamp - uden at bruge alt for mange kræfter - og stadig være 100 % klar, fem dage senere. Det bør ikke være noget problem overhovedet.
Jeg tror også godt, at Ancelotti vil holde gang i den positive energi/omtale, frem for at lade en masse reserver sejle rundt i et 0-1 nederlag til Schalke.
Og hvis det er tilfældet, at det ikke betyder noget for deres form, så skal de spille. Men den fysiske belastning fra kamp til kamp kan godt akkumulere noget træthed, så en enkelt pause kan godt gøre en forskel for resten af sæsonen.
Det er måske sat på spids, men jeg mener det skam også. Vi så altså også sidste år imod Galatasaray, at den her type kampe kan blive roddede og dårlige, selvom man spiller med fuldt hold. De etablerede stjerner kan godt komme til at mangler motivation til sådan en kamp, hvor man reelt ikke spiller om noget. Reserve er måske mere motiverede.
Men anyways det er altsammen spekulation. Jeg er ikke engang sikker på, at jeg skal se kampen i aften. Den kommer til at mangle intensitet og spænding uanset hvilket hold, vi stiller med.
- Storken
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Storken skrev: Det er fuldstændig åndssvagt at risikere noget med El Clasico om 5 dage. Topspillere glemmer nogen gange at holdets bedste kommer før personlig hæder. Hvis Ancelotti havde nosser, så startede Ronaldo på bænken.
Det er lige lovlig sort-hvidt og uintelligent skrevet.
Jeg tror skam Ancelotti har masser af nosser. Det er ikke alle spillere, der bliver bedre af at få en kamp på bænken og hvorfor snakker du om personlig hæder, når ingen andre har nævnt noget i den retning? Hentyder du til at Ronaldo vil spille kampen på banen for at opnå rekorder i denne sæson? Jeg tror Ronaldo ikke kunne blive mere ligeglad i forhold til at optimere chancerne for at vinde La Liga, men jeg tror ikke den mand får en dårligere kamp på Bernabeu om fem dage af at spille en kamp på Bernabeu i aften.
I mine øjne så opnår Real Madrid de bedste muligheder for at blive en dominerende faktor i Spanien og Europa i fremtiden, hvis man lader en stamme af elitære spillere starte i aften og nogle få talenter frem for at lade hele talentbanden starte på banen. Jeg tror Ancelotti er intelligent og tænker fremad.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Storken skrev: Det er fuldstændig åndssvagt at risikere noget med El Clasico om 5 dage. Topspillere glemmer nogen gange at holdets bedste kommer før personlig hæder. Hvis Ancelotti havde nosser, så startede Ronaldo på bænken.
Fuldstændig enig, hvis det ikke lige var for det faktum at Cristiano Ronaldo kun bliver bedre af at spille. Så det er faktisk i holdets interesse at lade ham spille. I øvrigt har han lige haft tre spilledages karantæne og med fem dage til næste kamp, kan man være sikker på at han nok skal være klar.
- Brylle
- Gæst
-
Lige præcis. Denne kamp er jo samtidig en mulighed for at lade nogle af talenterne indgå i systemet sammen med Ronaldo, Ramos, Modric og hvem, der ellers er fit. Samtidig handler det også om at bevare momentum, så man kan fortsætte den rigtig gode stime.Kassow-Rossing skrev:
Det er lige lovlig sort-hvidt og uintelligent skrevet.
Jeg tror skam Ancelotti har masser af nosser. Det er ikke alle spillere, der bliver bedre af at få en kamp på bænken og hvorfor snakker du om personlig hæder, når ingen andre har nævnt noget i den retning? Hentyder du til at Ronaldo vil spille kampen på banen for at opnå rekorder i denne sæson? Jeg tror Ronaldo ikke kunne blive mere ligeglad i forhold til at optimere chancerne for at vinde La Liga, men jeg tror ikke den mand får en dårligere kamp på Bernabeu om fem dage af at spille en kamp på Bernabeu i aften.
I mine øjne så opnår Real Madrid de bedste muligheder for at blive en dominerende faktor i Spanien og Europa i fremtiden, hvis man lader en stamme af elitære spillere starte i aften og nogle få talenter frem for at lade hele talentbanden starte på banen. Jeg tror Ancelotti er intelligent og tænker fremad.
- Storken
- Gæst
-
Hvad er jeres første tanke, hvis Ronaldo blev skadet i en ligegyldig Champions League kamp 5 dage før El Clasico?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Storken skrev: Mit spørgsmål:
Hvad er jeres første tanke, hvis Ronaldo blev skadet i en ligegyldig Champions League kamp 5 dage før El Clasico?
Han kan jo blive skadet til træning på torsdag. Skal man så holde ham væk fra det? Skader er en del af gamet, men det ændrer ikke på at det bedste er at lade Cristiano spille.