Bedømmelse af truppen mod Barcelona

12 år 4 måneder siden #13 af BBB

AlanSahinovic skrev: Faktum: Han scorer 3 mål og laver 1 assist, som betyder at Barcelona vandt, han gør sit arbejde hvilket Ronaldo absolut ikke gør, men jeg lader den ligge nu.

Nåååå... det er et FAKTUM! I see. Jamen så har du da helt ret i, at Messi spillede som verdens bedste fodboldspiller.

Det er godt nok dumt skrevet. Hvis du sammenligner ham med Ronaldo, så tror jeg også, at Ronaldo kunne have scoret 3, hvis han fik to ekstra straffespark - og det selvom Ronaldo var ringe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, CRSeven

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• nocture
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #14 af nocture
Besvaret af nocture på emne Bedømmelse af truppen mod Barcelona
Var lige nødt til at give en tak.. Er fandme for at du stopper med at lukke gylle ud :)

12 år 4 måneder siden #15 af Doc.juego
Jeg synes egentlig at vi spiller godt op med Barca, indtil Ramos, ødelægger det for holdet. Personligt har jeg aldrig helt forstået hvorfor Ramos går som en af Verdens bedste forsvars spillere, og bla. i dag viser han hvorfor jeg tvivler. Vi havde godt styr på Barca i perioder af kampen, så der var noget positivt at hente, meeeeen Ramos skulle ødelægge det på en kun halv-farlig situation, og så får Barca den ekstra hjælp af dommeren til sidst på det sidste straffe. (ved godt at Real også fik hjælp, men på Barca's første straffe spark var der også en mikro-lille-bitte Offside, så de 2 gik lige op synes jeg).

Lige pt. mener jeg at Ramos er den svageste af vores 3 hoved central forsvars spillere. Jeg mener at Pepe og Varane lige pt. er de stærkeste. Jeg vil godt hurtigt sige at det ikke bare er pga. Ramos hovedløse aktion i dag, men en tanke jeg har haft i et par kampe, efter at pepe har spillet fantastisk de sidste par kampe, er han garanteret, og jeg synes Varane er mere stabil end Ramos, Ramos han nok nogle bedre lange afleverigner, men er mere ustabil defensivt IMO, og som central forsvars spiller synes jeg at det defensive vægter højest.

God kamp af Di maria i 1 halvleg, i 2 halvleg falder han lidt ud af kampen. Jeg må indrømme at jeg for et par måneder siden ikke havde troet at han ville finde sig så godt til rette på den plads som han har gjort, så der er jeg så sandelig blevet glædeligt overrasket.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, pm, Madridnation.

12 år 4 måneder siden #16 af Dios
Doc.juego skrev:

Jeg synes egentlig at vi spiller godt op med Barca, indtil Ramos, ødelægger det for holdet. Personligt har jeg aldrig helt forstået hvorfor Ramos går som en af Verdens bedste forsvars spillere, og bla. i dag viser han hvorfor jeg tvivler. Vi havde godt styr på Barca i perioder af kampen, så der var noget positivt at hente, meeeeen Ramos skulle ødelægge det på en kun halv-farlig situation, og så får Barca den ekstra hjælp af dommeren til sidst på det sidste straffe. (ved godt at Real også fik hjælp, men på Barca's første straffe spark var der også en mikro-lille-bitte Offside, så de 2 gik lige op synes jeg).

Benzema havde også en 100% chance hvor han var offside. Det var efter Bale's fantastiske drive med bolden, hvor han lige får spillet Benzema helt fri. Mål eller ej, så er der offside :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 4 måneder siden #17 af BBB

Doc.juego skrev: Personligt har jeg aldrig helt forstået hvorfor Ramos går som en af Verdens bedste forsvars spillere, og bla. i dag viser han hvorfor jeg tvivler.

Ramos er hurtig, stærk, boldsikker både med fødder og hoved. Derfor går han for at være en af verdens bedste forsvarsspillere.

Doc.juego skrev: Vi havde godt styr på Barca i perioder af kampen, så der var noget positivt at hente, meeeeen Ramos skulle ødelægge det på en kun halv-farlig situation, og så får Barca den ekstra hjælp af dommeren til sidst på det sidste straffe.

Neymar var inde i feltet med ingen mand mellem ham og Lopez. Hvordan kan det være en "halv-farlig" situation?
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 4 måneder siden #18 af Raul7-2880
Køb dog en ny højre back... Carjaval har ikke, og ALDRIG have niveauet til Real.
Alonso er blevet gammel og ufattelig lang, mindre spilletid til ham.

Ja tak til Piszczek og Vidal.

12 år 4 måneder siden #19 af CRSeven
Synes nu Ramos havde gjort det OK, det er bare irriterende at den regel skal være så fandens dyr for et hold..og sjovt Barca nu har draget fordel af den i to af deres store kampe (imod os og City).

Derudover synes jeg Marcelo var lidt sløj, det er ham der lader Neymar stikke afsted, og synes ikke hans tilbageløb virkelig sparker røv..

Det her var ingen katastrofe, men der skal lidt større koncentration på i de her kampe..

12 år 4 måneder siden #20 af Bismo

Doc.juego skrev: Jeg synes egentlig at vi spiller godt op med Barca, indtil Ramos, ødelægger det for holdet. Personligt har jeg aldrig helt forstået hvorfor Ramos går som en af Verdens bedste forsvars spillere, og bla. i dag viser han hvorfor jeg tvivler. Vi havde godt styr på Barca i perioder af kampen, så der var noget positivt at hente, meeeeen Ramos skulle ødelægge det på en kun halv-farlig situation, og så får Barca den ekstra hjælp af dommeren til sidst på det sidste straffe. (ved godt at Real også fik hjælp, men på Barca's første straffe spark var der også en mikro-lille-bitte Offside, så de 2 gik lige op synes jeg).

Lige pt. mener jeg at Ramos er den svageste af vores 3 hoved central forsvars spillere. Jeg mener at Pepe og Varane lige pt. er de stærkeste. Jeg vil godt hurtigt sige at det ikke bare er pga. Ramos hovedløse aktion i dag, men en tanke jeg har haft i et par kampe, efter at pepe har spillet fantastisk de sidste par kampe, er han garanteret, og jeg synes Varane er mere stabil end Ramos, Ramos han nok nogle bedre lange afleverigner, men er mere ustabil defensivt IMO, og som central forsvars spiller synes jeg at det defensive vægter højest.

God kamp af Di maria i 1 halvleg, i 2 halvleg falder han lidt ud af kampen. Jeg må indrømme at jeg for et par måneder siden ikke havde troet at han ville finde sig så godt til rette på den plads som han har gjort, så der er jeg så sandelig blevet glædeligt overrasket.

Vi havde på intet tidspunkt kontrol over kampen. Det er det, der er mest skuffende - ikke Ramos' hjerneblødning. Så snart vi har bolden, tonser vi bare afsted mod målet, som et eller andet serie 4 hold, og håber på, at der kommer et eller andet ud af det. Hvorfor forsøger vi ikke, at holde bolden i deres banehalvdel i lidt længere tid? Hver gang vi kombinerer foran deres felt, bliver de nervøse, og deres forsvar er hullet som en si. Hvorfor prøver vi ikke på at styre tempoet i kampen? Hvorfor presser vi ikke højre op på banen? Vi ligger bare og forsvarer foran egen felt, og når vi får bolden, tonser vi bare frem mod målet - that's it.

Jeg er meget skuffet over vores indstilling til kampen.

12 år 4 måneder siden #21 af mortenj

Raul7-2880 skrev: Køb dog en ny højre back... Carjaval har ikke, og ALDRIG have niveauet til Real.

Du kan ikke erstatte Alonso med Vidal. De er overhovedet ikke samme type spillere. Vidal er en langt mere offensiv spiller og når Alonso skal erstattes skal det være med en type som Gündogan.

12 år 4 måneder siden #22 af Bismo

Raul7-2880 skrev: Køb dog en ny højre back... Carjaval har ikke, og ALDRIG have niveauet til Real.

Sagt som en typisk Madrid fan. Én dårlig kamp, og vi skal udskifte halvdelen af holdet. Det er taktikken, der bliver lagt for dagen, den er gal med og ikke spillerne, som for de flestes vedkommende kæmper til det sidste. Carvajal er ikke nogen dårlig højreback.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #23 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Bedømmelse af truppen mod Barcelona

Hvad er Carvajal, 21? Han er ganske fin og bliver vel forhåbentlig bedre med årene.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #24 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Barcelona

BBB skrev:

AlanSahinovic skrev: Ronaldo aflevere den guldbold tilbage til verdens bedste fodboldspiller nogensinde som går ved navnet Lionel Messi.

Hvis man ser bort fra assisten til Iniesta, så gjorde Messi ikke det store væsen af sig i kampen, så din kommentar er helt forfejlet.

Ronaldo kunne dog sagtens aflevere sit trofæ til Dí María i stedet.

Når Ronaldo scorer på straffe, er han Penaldo, men når Messi gør, så er han verdens bedste ;)

Ramos bekræfter igen igen, at han ikke har nok hjerneceller til at spille i Real Madrid. Uanset hvor godt hans topniveau er, så kan man ikke stole på ham.

Leveret af Kunena Forum