Bedømmelse af truppen mod Barcelona
CRSeven skrev:
AlanSahinovic skrev: Ramos gør det 100% bevidst, han vil bare gerne have det til at se ud som om han ikke gøre det bevidst. Kontakten er der og det sker i fart, så der skal heller ikke meget til før en spiller vælter, og jo den ville også have blevet dømt i England.
Jeg er nu ret sikker på at Ramos ikke gør det bevidst. Hvorfor skulle han gå efter at give Neymar et straffe samt et tidligt bad til ham selv? Han prøver jo at nå Neymar, inden han trækker ind foran ham, da han har gjort det gør han naturligvis alt for at undgå kontakten, desværre var det bare ikke nok.
Fordi det netop er Ramos. Han har før lavet snotdumme ting, og det er bestemt heller ikke sidste gang han gør det igen, come on. Så kan man vælge ligesom du gør og bare stryge let over det, eller man kunne rent faktisk gøre noget ved Ramos's mange røde kort.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
AlanSahinovic skrev:
CRSeven skrev:
AlanSahinovic skrev: Ramos gør det 100% bevidst, han vil bare gerne have det til at se ud som om han ikke gøre det bevidst. Kontakten er der og det sker i fart, så der skal heller ikke meget til før en spiller vælter, og jo den ville også have blevet dømt i England.
Jeg er nu ret sikker på at Ramos ikke gør det bevidst. Hvorfor skulle han gå efter at give Neymar et straffe samt et tidligt bad til ham selv? Han prøver jo at nå Neymar, inden han trækker ind foran ham, da han har gjort det gør han naturligvis alt for at undgå kontakten, desværre var det bare ikke nok.
Fordi det netop er Ramos. Han har før lavet snotdumme ting, og det er bestemt heller ikke sidste gang han gør det igen, come on. Så kan man vælge ligesom du gør og bare stryge let over det, eller man kunne rent faktisk gøre noget ved Ramos's mange røde kort.
Ahh okay, jeg vidste ikke du var Ramos' terapeut så du havde haft sådan nogle samtaler med ham. Kontakten kan ikke undgåes efter Neymar har taget trækket, han går tydeligt også selv efter den, det jo ikke fordi Ramos' losser ham ned.
- Barça
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Jeg synes de forsøgte at stresse i perioder og det er jeg enig i klæder holdet, men ingen er jo overmennesker og der er altså ikke muligt at presse højt i en hel kamp. Min pointe er bare, ind imellem bliver vi mod dygtige hold nød til at hvile ved at kunne forsvare dybt, men den facet af spillet kan helt sikkert blive bedre.
Re: Ramos, pisse irreterende at han ryger ud fair eller ej (super svært for dommeren). Men jeg synes det skal med i liningen at han i min optik er den bedste til at sætte spillet igang af de tre. Han har både de korte og lange bolde i sig. Og netop afspillet fra CB's ser jeg som et stort problem. Virkede som om der manglede mod til at spille op gennem midten, kan skyldes manglende bevægelse eller blot en aktiv valgt strategi. Det sidste virker ikke fornuftigt.
Synes det er lidt hyklerisk med al den dommedagssnak, faktum er at holdet har rykket sig meget og titler er ikke noget der bestilles i et postordrekatalog. Holdet er i en gunstig situation i alle tours. Fedt
imgur.com/bHwFquP
Hmm. Enten er det en fejl, ellers er du blevet myrdet og hacket af en vampyr. Hvad skal det til for?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Pepe
- Gæst
-
AlanSahinovic skrev: Ramos din kæmpe idiot, sådan en spiller har Real Madrid ikke brug for, føj.
Ronaldo aflevere den guldbold tilbage til verdens bedste fodboldspiller nogensinde som går ved navnet Lionel Messi.
Di Maria og Benzema er fantastiske.
Du får tak fordi du har fuldstændig ret omkring idioten Ramos.
Verdens bedste fodboldspiller spiller i hvidt.
Dios skrev: @JimmyBroe.
imgur.com/bHwFquP
Hmm. Enten er det en fejl, ellers er du blevet myrdet og hacket af en vampyr. Hvad skal det til for?
Haha' bums;-) You wish.
Ja, jeg gav Lopez 2 :-O {SKRIG}. Jeg synes ikke han levede op til sin vanlige standard. Men alle har lov til at have en dårlig dag:)
Men hey stump, hvad sker der for det her:
Et svagt øjeblik? :x
Jeg er her stadig XOXO
Synes vi spiller en fantastisk første halvleg. Chokstart, men den reaktion vi kommer med er uovertruffen. Benzema havde chancer til at lave 4-5 mål inden for den første halve time. Redder Pique ikke på stregen er vi foran 3-1 efter 25 minutter. Super aggressivt pres, super tempo i afleveringerne, fede indlæg. Psykopat god første halvleg af Maria, jeg fattede overhovedet ikke hvor god han var. Han daler ligesom alle andre i anden halvleg.
Det der skuffer mig mest er den måde vi kommer ud til de sidste 45. Det lignede et mandskab der godt vidste, at vi havde det fint med ét point. Der begår vi fejlen i mine øjne. Man er nødt til at stresse Barca, man er nødt til at ville skabe kampen, i hvert fald hvis man er et hold som Real Madrid, for den defensive organisation er bare ikke oppe på det niveau hvor vi kan dæmme op for dværgenes pasningsspil i 90 minutter.
Vanvittigt skuffende, men på baggrund af de første 45 er jeg stadig meget fortrøstningsfuld. Hala Madrid!
JimmyBroe skrev:
Dios skrev: @JimmyBroe.
imgur.com/bHwFquP
Haha' bums;-) You wish.
Ja, jeg gav Lopez 2 :-O {SKRIG}. Jeg synes ikke han levede op til sin vanlige standard. Men alle har lov til at have en dårlig dag:)
Men hey stump, hvad sker der for det her:
Et svagt øjeblik? :x
Haha, hvad fanden skulle han have gjort anderledes? Det er sjovt, så forskellige man ser fodbold.
Som jeg tidligere har nævnt, så er jeg ikke inhabil :P Di María er vel nok Real Madrid's bedste mand i øjeblikket, og igår lukkede jeg øjnene for hans defensive arbejde, og bare nød ham offensivt, for han var virkelig hjernedød god igår i første halvleg.
Det samme var Benzema i øvrigt :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Barça skrev: media2.fcbarcelona.com/media/asset_publi...ized.v1395615162.JPG
Berøring sker da Neymar skal til at skyde og løfter benet som dit billedet flot viser..
Neymar løber ind foran Ramos (man kan se på Ramos overkrop hvor meget han gøre for at undgå ham). Her løfter Neymar sit venstre ben og rammer Ramos. Jeg ser det som om at Neymar skulle til at sparke og ikke prøvede at filme.
m.101greatgoals.com/gvideos/sergio-ramos...ymar-in-the-box-gif/
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.