Vi er stadig favoritter!
Men omvendt er det vel også en kamp for de to hold om andenpladsen...
Jeg tror ikke at Barca smider point for undgå et mesterskab til os, hvis det samtidig betyder at de selv må tage til takke med 3. pladsen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: Fiel
Jeg tror ikke at Barca smider point for undgå et mesterskab til os, hvis det samtidig betyder at de selv må tage til takke med 3. pladsen.
Nej det er klart at hvis vi f.eks. ligger lige præcis som nu, så vil Barca ende på 3.-pladsen hvis de lader sig tabe til Atletico, så i den situation spiller de nok for at vinde. MEN det er trods alt sandsynligt at ét af holdene er i en situation hvor de ik har det vilde at spille for - og i sådan en situation ville det jo gøre at vi får præcis det resultat vi ik ønsker - og derfor ville det jo langt være at foretrække at få kampen tidligere, så det er langt mere tilfældigt om det "rigtige" hold sætter til.
RED.: Havde lige glemt at nr. 3 i ligaen også har direkte adgang til CL. Så jo, jeg er ligesom LasseRMD slet ik i tvivl om at de til enhver tid smider/sælger 2.-pladsen for at undgå et mesterskab til os. Kun ifald det havde haft betydning for kval'en til CL (sku ud i en kval-runde), så ku jeg se dem gå efter det.
Elkrimi skrev: Fiel
Det er jeg faktisk sikker på, at de gør :D
Specielt, hvis de har haft succes i copa'en og CHL.
Siempre Madrid skrev:
Dios skrev: Jeg håber du har ret, men vi alle bliver klogere på Onsdag. Taber vi denne kamp, eller spiller uafgjort, så er mesterskabet færdigt, så man kan jo evt. snakke om mesterskabet efter Onsdag.
Vi står til at mangle Ramos (heldigvis gavner det os mere end det gavner Sevilla) og Di María. Kommer der bare lidt retfærdighed, så får Ronaldo også et par kampes karantæne, da det simpelthen er så dumt det han udtaler efter kampen igår.
Retfærdighed...........ville være, om du fik dine skolepenge igen. Det er simpelthen urimeligt, at du skal betale, når du ikke har fået mere ud af dem.
Som altid er du den mest modne trods din alder, men andet kommer efterhånden ikke bag på mig ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg vil egentlig godt sætte en 50'er på, at mindst to af de tre hold smider points, en lørdag kl. 20.00 i regnvejr, hvor det ikke var forventet. Det kræver umanerligt meget af spillerne, at skulle spille to kampe om ugen, særligt med den stigende sværhedsgrad - og vi har netop igennem februar set, at holdene sagtens kan snuble uventet.
Det bliver et kapløb lige til målstregen og det kan meget vel først blive afgjort på sidste spilledag.
Der er chance for at Barcelona smider point mod Espanyol på lørdag, så hvis vi vinder på onsdag og Espanyol hjælper os, så er vi igen foran med 4 point, eller 3 for den sags skyld.
Det bliver spændende!
Jeg kan ikke være enig i, at Lillesøster er favoritter til at vinde La Liga. Nuvel, de ligger numero uno, men bysbørnene har altså tre, måske endda fire krævende udebanekampe tilbage i indeværende sæson - Bilbao, Valencia, Barcelona og til dels Levante, som altid er drilske. Jeg ser i denne henseende Barcelona stå klart stærkere i favoritbilledet. Dels pga. gårsdagens tre heldige point og dels pga., at Barcelona med momentum ikke sætter point til mod Villarreal og Espanyol på udebane - Real Madrid påduttede dem momentum i går, desværre.
Real Madrid har dog fine muligheder. Kampene ude mod Sevilla og La Real skal bare vindes ;-)
- Madridfan7
- Gæst
-
" to decide whether the comments made by the Madrid players are worthy of punishment."…
There are no recent cases of players receiving suspensions for making comments against referees.
Vi har reelt kun Isco i øjeblikket som trussel til den forreste kæde, mens Barcelona f.eks. har Pedro og Alexis siddende.
Atl. Madrid er jeg ret sikker på ryger ud af CL - de klarer ikke Barca over to kampe - dvs at de om to uger kun har La Liga at tænkte på og bliver derfor uhyre svære at stoppe. Kun Barcelona vil kunne gøre det (sidste spillerunde) og så er spørgsmål om de helst vil se Real Madrid vil vinde eller have deres andenplads :) Træls scenarie!