Vi er stadig favoritter!

12 år 4 måneder siden #13 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Vi er stadig favoritter!
Fiel

Men omvendt er det vel også en kamp for de to hold om andenpladsen...

Jeg tror ikke at Barca smider point for undgå et mesterskab til os, hvis det samtidig betyder at de selv må tage til takke med 3. pladsen.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Elkrimi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #14 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Vi er stadig favoritter!

Elkrimi skrev: Fiel

Jeg tror ikke at Barca smider point for undgå et mesterskab til os, hvis det samtidig betyder at de selv må tage til takke med 3. pladsen.

Nej det er klart at hvis vi f.eks. ligger lige præcis som nu, så vil Barca ende på 3.-pladsen hvis de lader sig tabe til Atletico, så i den situation spiller de nok for at vinde. MEN det er trods alt sandsynligt at ét af holdene er i en situation hvor de ik har det vilde at spille for - og i sådan en situation ville det jo gøre at vi får præcis det resultat vi ik ønsker - og derfor ville det jo langt være at foretrække at få kampen tidligere, så det er langt mere tilfældigt om det "rigtige" hold sætter til.

RED.: Havde lige glemt at nr. 3 i ligaen også har direkte adgang til CL. Så jo, jeg er ligesom LasseRMD slet ik i tvivl om at de til enhver tid smider/sælger 2.-pladsen for at undgå et mesterskab til os. Kun ifald det havde haft betydning for kval'en til CL (sku ud i en kval-runde), så ku jeg se dem gå efter det.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Siempre fiel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi

12 år 4 måneder siden #15 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Vi er stadig favoritter!

Elkrimi skrev: Fiel

Det er jeg faktisk sikker på, at de gør :D

Specielt, hvis de har haft succes i copa'en og CHL.

12 år 4 måneder siden #16 af Dios
Besvaret af Dios på emne Vi er stadig favoritter!

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Jeg håber du har ret, men vi alle bliver klogere på Onsdag. Taber vi denne kamp, eller spiller uafgjort, så er mesterskabet færdigt, så man kan jo evt. snakke om mesterskabet efter Onsdag.

Vi står til at mangle Ramos (heldigvis gavner det os mere end det gavner Sevilla) og Di María. Kommer der bare lidt retfærdighed, så får Ronaldo også et par kampes karantæne, da det simpelthen er så dumt det han udtaler efter kampen igår.

Retfærdighed...........ville være, om du fik dine skolepenge igen. Det er simpelthen urimeligt, at du skal betale, når du ikke har fået mere ud af dem.

Som altid er du den mest modne trods din alder, men andet kommer efterhånden ikke bag på mig ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 4 måneder siden #17 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Vi er stadig favoritter!
Onsdag bliver en nøglekamp, men jeg tror vi alle undervurderer betydningen af programmet, og at ingen af de tre store har ret meget dybde i truppen. Alle tre er med i CL, hvilket betyder et maksimalt pres.

Jeg vil egentlig godt sætte en 50'er på, at mindst to af de tre hold smider points, en lørdag kl. 20.00 i regnvejr, hvor det ikke var forventet. Det kræver umanerligt meget af spillerne, at skulle spille to kampe om ugen, særligt med den stigende sværhedsgrad - og vi har netop igennem februar set, at holdene sagtens kan snuble uventet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM, ElMadrid

12 år 4 måneder siden #18 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Vi er stadig favoritter!
Atlético må nu betragtes som værende favoritter. De er bedre indbyrdes end Real Madrid og de har et "lettere" kampprogram i den kommende tid. Om de kan stå distancen er en anden sag.

Det bliver et kapløb lige til målstregen og det kan meget vel først blive afgjort på sidste spilledag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 4 måneder siden #19 af Steen
Besvaret af Steen på emne Vi er stadig favoritter!
Hvis vi vinder på onsdag, så tror jeg vi vinder ligaen. Men jeg er ikke sikker på en sejr, Sevilla er rigtig gode for tiden.
Der er chance for at Barcelona smider point mod Espanyol på lørdag, så hvis vi vinder på onsdag og Espanyol hjælper os, så er vi igen foran med 4 point, eller 3 for den sags skyld.

Det bliver spændende!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Steen.

12 år 4 måneder siden #20 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Vi er stadig favoritter!
Barcelona har det klart letteste kampprogram i La Liga, qua deres markant nemmere udebaneprogram. Jeg forventer i denne henseende, at alle tre tophold vinder deres resterende respektive hjemmebanekampe.

Jeg kan ikke være enig i, at Lillesøster er favoritter til at vinde La Liga. Nuvel, de ligger numero uno, men bysbørnene har altså tre, måske endda fire krævende udebanekampe tilbage i indeværende sæson - Bilbao, Valencia, Barcelona og til dels Levante, som altid er drilske. Jeg ser i denne henseende Barcelona stå klart stærkere i favoritbilledet. Dels pga. gårsdagens tre heldige point og dels pga., at Barcelona med momentum ikke sætter point til mod Villarreal og Espanyol på udebane - Real Madrid påduttede dem momentum i går, desværre.

Real Madrid har dog fine muligheder. Kampene ude mod Sevilla og La Real skal bare vindes ;-)

• Madridfan7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #21 af Madridfan7
Besvaret af Madridfan7 på emne Vi er stadig favoritter!
as.com/diarioas/2014/03/24/english/1395667780_256871.html

" to decide whether the comments made by the Madrid players are worthy of punishment."…

12 år 4 måneder siden #22 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Vi er stadig favoritter!
Artiklen tilføjer dog:

There are no recent cases of players receiving suspensions for making comments against referees.

Følgende bruger(e) sagde tak: Madridfan7

12 år 4 måneder siden #23 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Vi er stadig favoritter!
Vi er stadig favouritter og stadig verdens bedste. Både hvad angående kvalitet og kvantitet. Og den her kamp beviste det meget godt. At vi så ikke kan spille med 10 mand ad gangen er en anden sag.

12 år 4 måneder siden #24 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Vi er stadig favoritter!
Synes det er lidt pinligt at deres snakkes smalle trupper uden at nævne vores egen.
Vi har reelt kun Isco i øjeblikket som trussel til den forreste kæde, mens Barcelona f.eks. har Pedro og Alexis siddende.

Atl. Madrid er jeg ret sikker på ryger ud af CL - de klarer ikke Barca over to kampe - dvs at de om to uger kun har La Liga at tænkte på og bliver derfor uhyre svære at stoppe. Kun Barcelona vil kunne gøre det (sidste spillerunde) og så er spørgsmål om de helst vil se Real Madrid vil vinde eller have deres andenplads :) Træls scenarie!

Leveret af Kunena Forum