Vi er stadig favoritter!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: Synes det er lidt pinligt at deres snakkes smalle trupper uden at nævne vores egen.
Vi har reelt kun Isco i øjeblikket som trussel til den forreste kæde, mens Barcelona f.eks. har Pedro og Alexis siddende.
Er faktisk helt enig. Da Di Maria så ud til at være skadet/færdig igår tidligt i kampen og kommentatorerne nævnte Illarramendi som erstatning, der var jeg seriøst ved at tude - skræmmede så kæmpe forskel der er på udskiftningsmulighederne når vi ser bort fra keeper og midterforsvar. Der er kun Isco som seriøst alternativ ellers (nu hvor Jesé og Khedira er ude for sæsonen)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Elkrimi skrev: Synes det er lidt pinligt at deres snakkes smalle trupper uden at nævne vores egen.
Vi har reelt kun Isco i øjeblikket som trussel til den forreste kæde, mens Barcelona f.eks. har Pedro og Alexis siddende.
Hvad skal vi gøre? Vi har to af verdens tre dyreste spiller som kanter, og en angriber, som er blevet mærket som en person, der psykisk ikke kan klare konkurrence.
Det er fantastisk at vi stadig har Dí María, men hvis flertallet herinde skulle bestemme, så var han jo også solgt i sommers, fordi "vi havde en bred trup".
og en angriber, som er blevet mærket som en person, der psykisk ikke kan klare konkurrence.
Nu ved jeg ikke hvad du helt præcist mener, men synes ikke det er helt fair, og stemple Benzema på den måde. Mig bekendt, så var Higuain i en ligeså forfærdelig situation, og spillede ligeså forfærdeligt og uden selvtillid. Mon ikke der lægger mere bag det end bare, at ingen af dem kan tåle konkurrence?
Mourinho presser alle sine spillere til det yderste, for at de kan præstere i max. 1-2 sæsoner. Sagt så mange gange før, så er det ikke en luksus, og det skaber bare flere problemer på sigt end det gavner, men når man spiller for sig selv, så er man generelt ligeglad med hvad der sker efterfølgende.
Det interessante er, at begge angribere spiller fantastisk, og Benzema har aldrig spillet så godt før, som han gør det nu, og Higuain er bare Higuain.
Benzema og Higuain led godt nok under det psykiske pres Mourinho udsatte dem for, og det var jo som sagt også noget begge kom ud med efterfølgende.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Storken
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Præcis! Det ville være decideret ubegavet at sælge Karim. Han er i min optik blandt de tre bedste boksangribere i verden...
Ar ren nysgerrighed, hvordan ser din top 3 ud?
Fordi jeg har svært ved at se hvordan Benzema overgår Zlatan, Cavani, Falcao, Lewandowski og til dels Robin van Persie.
Storken skrev:
DarioGomez skrev: Præcis! Det ville være decideret ubegavet at sælge Karim. Han er i min optik blandt de tre bedste boksangribere i verden...
Fordi jeg har svært ved at se hvordan Benzema overgår Zlatan, Cavani, Falcao, Lewandowski og til dels Robin van Persie.
1. Zlatan
2. Lewandowski
3. Benzema
4. Falcao
5. Cavani
6. RvP
LasseRMD skrev:
Storken skrev:
1. Zlatan
2. Lewandowski
3. Benzema
4. Falcao
5. Cavani
6. RvP
Her gik jeg ellers og troede, at argumentet for Benzema var hans deltagelse i det opbyggende spil (dvs. udenfor boksen). Man bliver hele tiden klogere :-)
Jeg er i øvrigt uenig i rangeringen.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Storken skrev:
Jeg mener, at Benzema, Zlatan og Lewandowski er de suverænt bedste. Costa følger lige efter, mens Falcao af gode grunde ikkd rigtigt tæller med, mens jeg ikke har den store fidus til Cavani ift. Resten.
Ps: Benzema er såmænd OGSÅ god i det opbyggende spil imodsætning til fx Costa.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Storken
- Gæst
-
DarioGomez skrev:
Storken skrev:
Jeg mener, at Benzema, Zlatan og Lewandowski er de suverænt bedste. Costa følger lige efter, mens Falcao af gode grunde ikkd rigtigt tæller med, mens jeg ikke har den store fidus til Cavani ift. Resten.
Ps: Benzema er såmænd OGSÅ god i det opbyggende spil imodsætning til fx Costa.
Vi er enige om at en boksangriber er en angriber, der har sit udgangspunkt i at score mål? Det er hverken en falsk-9'er eller en spilstation. Derudover er en dygtig boksangriber kendetegnet ved at kunne dominere modstanderens felt ved hans fysiske tilstedeværelse.
Jeg er heller ikke en fan af Cavani, men han er trods alt langt farligere end Benzema. Det er to vidt forskellige typer spillere, men som boksangriber er Cavani den klart bedste af de to. Jeg vil endda påstå, at Cavani arbejder mere for sit hold end Benzema.
Jeg ved ikke hvorfor Falcao ikke tæller med, men jeg formoder, at det skyldes, at han er i en helt anden kategori end Benzema. Colombianeren er virkelig skræmmende foran målet. Det virkelig spørgsmål er om en Falcao på krykker er farligere end Benzema :-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Skal vi også regne El Gordo med så? Jeg mener, nok er han blevet tyk, men når han er i form, så er han uhyggelig ...
Storken skrev:
Van Persie, Really? Og ham har du med i stedet for en af verdens farligste angribere denne sæson Suarez?
Dit spørgsmål mangler dybde. Det er som at sige hvem den bedste midtbanespiller er, uden at definere offensive og defensive kvaliteter.
De eneste angribere som i min verden er bedre end Benzema til alt, er Zlatan og Lewandowski. Spillere som Cavani, Falcao, Costa etc. er fantastiske boksspillere, men de mangler meget ift. spilforståelse, positionsspil og løbemønstre.
Min top 3:
1. Zlatan.
2. Lewandowski.
3. Benzema.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Benzema har været fantastisk i indeværende sæson, men i top 3 af boksangribere er han dog trods alt ikke. Det er ikke i den rolle, at han udmærker sig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también