Voldsom pibekoncert mod José Mourinho
- Siempre Madrid
- Emne forfatter
- Administrator
Til aftenens kamp mod Real Sociedad valgte tilskuerne at vise deres utilfredshed med Mourinho.
Da spillerne som sædvanligt skulle råbes op, fik Casillas en kæmpe hyldest og Mourinho fik lov til at høre Estadio Santiago Bernabéus vrede.
Det blev fanget på mikrofon, og man kan lytte til det her:
http://estaticos.marca.com/multimedia/reproductores/player_audioV5.swf?audio=/audio/2013/01/06/futbol/equipos/real_madrid/1357488160_extras_audio.mp3
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men ja, vil også mene det er fortjent. Han er gået for vidt nu mht. Casillas. En kamp på bænken var nok.
- realkolding
- Gæst
Kan vise sin magt. Jeg krydser fingre for at han forsvinder til sommer
- Spectator
- Gæst
Han er anføreren, klubbens største ikon pt. Jeg tror ikke Mourinho ved, hvilken spiller han har sat sig op imod.
En Florentino Perez kan ikke se igennem fingre med dette. Mourinho skal ud nu. Hans krisebehandling er gennemført elendig.
Årsagen er at han har tabt tråden for længst. Se på indkøbet af Modric, jeg synes nu det er et godt indkøb. Men hvad laver et 30 millioner euro indkøb på bænken hvor han egentlig bør være på banen og tilpasse sig. Hva laver Mourinho med Özil. Özil ska ikke spæne rundt på banen, men fordele spillet og give de afgørende afleveringer eller selv afslutte. Istedet har Özil i nu mange kampe denne sæson faldet totalt udenfor pga det spil Mourinho vælger at køre, og som er så skide svært at definerer.
Hva laver Mourinho med Kaká. Skal du ikke bruge ham, så sælg ham !!!!!
Hva laver Mourinho med Coentrao. Selvf skal manden straffes for sine skandaler men du har brugt 30 millioner for spilleren.
Hva laver Mourinho med Carvalho. Carvalho havde udsigt til minus spilletid og har faktisk gjort det ok de kampe han er blevet presset til at spille fordi andre har været ude. Carvalho kan sgu godt spille, så brug ham.
Og ikke mindst. Casillas og Adan. dette siger jo sig selv.
Frustrationerne vil ingen ende tage. Det er en skandaløs tid Mourinho har bragt os i ! Jeg frygter at han får en sæson til i Madrid. Det som bekymrer mig mest er at vi har fremragende talenter på Castilla der kan blive store, og de får bare ikke chancen. Jesé har Mourinho endnu ikke brugt. Den portugiser har får forhåbentlig set sin sidste sæson i REal Madrid.
Har valgt at takke af på forum!
- kavver
- Gæst
kavver skrev: Synes det er pinligt, og en skam over klubben, at vores egne fans piber af vores træner. I en tid hvor klubben i den grad har brug for medvind - så piber vores egne fans af vores træner. Det klæder ikke de hvides stolthed. Hold dog med klubben, istedet for individet.
Kavver. Fansne siger det samme. Ingen over klubben, og det tror mourinho at han er. Fansne gjorde det rigtige idag, og jeg gør det samme på onsdag hvis det bliver tilfældet.
Nu skal Mourinho heller ikke begynde at tage sin aktion med Adan i forsvar med at sige han er Canterano og fortjener respekt. Selvf fortjener han respekt, men Mourinhos aktioner er ikke autentiske. De kommer på forkerte tidspunkter og de er uetiske.
kavver skrev: Synes det er pinligt, og en skam over klubben, at vores egne fans piber af vores træner. I en tid hvor klubben i den grad har brug for medvind - så piber vores egne fans af vores træner. Det klæder ikke de hvides stolthed. Hold dog med klubben, istedet for individet.
Det er altså Real Madrid det her. De der Superliga-fankultur-principper gælder ikke her.
Og at pifte af Mourinho kan da netop være fordi, at man holder med klubben. Mourinho er bestemt ikke god ved Madridismoen mere..
Manden forsøger jo ikke engang, at udføre det arbejde han bliver betalt i dyre domme for...
Jeg er næsten mere rystet over, at næsten 50% af brugerne på madridista.dk, synes at man skal beholde Mourinho... Der er da et eller andet, som jeg har misset totalt(?)!
Tror at man gerne vil have Casillas rutine med i den kamp så han kan sørge for at vi ikke også ryger ud af Cuppen, for La liga ser 99% umulig ud.
Derudover har Adan været i Madrid i 16 år. Giv dog manden en chance.
No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
- Det ved de ikke engang selv, det eneste jeg kan sige er, at den der spiller i morgen (i dag, red.) ikke spiller Copa del Rey-kampen.
Nu hvor begge var i aktion, mon ikke Jesús får lov til at stå på onsdag :-)
Jeg har aldrig været fortaler for Mourinho som træner for Madrid, men har heller aldrig haft noget imod ham, så længe han gjorde sit arbejde.
Men på det seneste har Mourinho drukket for meget fra lokummet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.