Voldsom pibekoncert mod José Mourinho

11 år 9 måneder siden #13 af mortenj

M_linding skrev:

kavver skrev: Synes det er pinligt, og en skam over klubben, at vores egne fans piber af vores træner. I en tid hvor klubben i den grad har brug for medvind - så piber vores egne fans af vores træner. Det klæder ikke de hvides stolthed. Hold dog med klubben, istedet for individet.

Det er altså Real Madrid det her. De der Superliga-fankultur-principper gælder ikke her.

Og at pifte af Mourinho kan da netop være fordi, at man holder med klubben. Mourinho er bestemt ikke god ved Madridismoen mere..

Manden forsøger jo ikke engang, at udføre det arbejde han bliver betalt i dyre domme for...

Jeg er næsten mere rystet over, at næsten 50% af brugerne på madridista.dk, synes at man skal beholde Mourinho... Der er da et eller andet, som jeg har misset totalt(?)!

Jeg er enig.. Ved at pifte af Mourinho viser man, at han skal ud og at man ved at gøre dette, bare vil klubben det bedste.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #14 af kavver
Besvaret af kavver på emne Voldsom pibekoncert mod José Mourinho

M_linding skrev:

kavver skrev: Synes det er pinligt, og en skam over klubben, at vores egne fans piber af vores træner. I en tid hvor klubben i den grad har brug for medvind - så piber vores egne fans af vores træner. Det klæder ikke de hvides stolthed. Hold dog med klubben, istedet for individet.

Det er altså Real Madrid det her. De der Superliga-fankultur-principper gælder ikke her.

Og at pifte af Mourinho kan da netop være fordi, at man holder med klubben. Mourinho er bestemt ikke god ved Madridismoen mere..

Manden forsøger jo ikke engang, at udføre det arbejde han bliver betalt i dyre domme for...

Jeg er næsten mere rystet over, at næsten 50% af brugerne på madridista.dk, synes at man skal beholde Mourinho... Der er da et eller andet, som jeg har misset totalt(?)!

For det første vil jeg godt sige jeg kun ser spansk fodbold, og holder kun med Los Blancos.
Men tror du, at det gavner nogen personer, at blive piftet ad?
Sidste sæson, var alle henrykte og hyldede alt ved klubben. Og der er altså ikke sket så meget siden sidste år, på træner/spiller fronten.
Madridismoen som du siger, havde brug for præcis en type som Mou - en vinder. Og han fik da noget af stoltheden tilbage sidste sæson. Vi vandt og vandt, som man ikke havde prøvet i 4 år - og i uendeligheder i Chl. Og lur mig om han ikke napper Chl i år, og smutter derefter.

Folk glemmer for hurtigt. Plastik fans plejer jeg at kalde dem - når det kører elsker de alt ved klubben - når det ikke kører, finder de en syndebuk.

11 år 9 måneder siden #15 af ZizouMo

Hugol skrev: www.marca.com/2013/01/06/futbol/equipos/...drid/1357488160.html

Oversættelse?:

Madridista siden jeg blev født
Jeg og hele min familie
Ønsker at Mourinho går af(?)

Hmm?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

11 år 9 måneder siden #16 af Artatj

kavver skrev: Folk glemmer for hurtigt. Plastik fans plejer jeg at kalde dem - når det kører elsker de alt ved klubben - når det ikke kører, finder de en syndebuk.

I applaud you!!

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Artatj.

11 år 9 måneder siden #17 af Hugol

ZizouMo skrev:

Oversættelse?:

Jeg og hele min familie

Hmm?

Og til sidst, "skrid nu"

Kavver,
Hvis du kun har fulgt spansk fodbold, så vil du også vide at spanske fans ikke ser fodbold på den måde du forstår. De spanske Real Madrid fans er så inkarneret madridistas, at stemple dem som plastik fans er ganske humoristisk. Mourinho går stik mod Real Madrids regelsæt og værdier, og det har folk fået nok af. De burde ha piftet for længe siden !!

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Real HWL

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #18 af kavver
Besvaret af kavver på emne Voldsom pibekoncert mod José Mourinho

Hugol skrev:

ZizouMo skrev:

Oversættelse?:

Jeg og hele min familie

Hmm?

Og til sidst, "skrid nu"

Kavver,
Hvis du kun har fulgt spansk fodbold, så vil du også vide at spanske fans ikke ser fodbold på den måde du forstår. De spanske Real Madrid fans er så inkarneret madridistas, at stemple dem som plastik fans er ganske humoristisk. Mourinho går stik mod Real Madrids regelsæt og værdier, og det har folk fået nok af. De burde ha piftet for længe siden !!

Men jeg tror så at de har glemt at følge med i hvad der sker på fodboldbanen. Men ja, lad os slutte som nr. 2 i 3-4 år igen, og ryge ud af Chl. i 1/8 finalen 7 år i træk.
Selvfølgelig skal man da ikke bruge spillere, bare fordi de er fra Madrid. Man skal da bruge de bedste spillere i verden, til den bedste klub i verden.
I sidste ende er det jo Florentino der styrer hvem der træner. Og spiller for den sags skyld. Han har det nok som mig. Han vil også gerne se Madrid vinde.

Og jeg kan da godt forstå folk er vrede over Mourinho smider Casillas på bænken. Det er da fuldt forståeligt. Men lad vær' med at have den der pattebarns tilgang til tingene (pifte af klubbens træner og spillere)
Især når det er en mand der lige har lavet en rekord sæson - og vundet super cuppen i år over Barca, over to kampe.

11 år 9 måneder siden #19 af M_linding
kavver

Der er vist flere ting, som du har misforstået.

Hugol forklarede det omkring fankulturen i Madrid - den er anderledes end på Brøndby Stadion, og skal være det.

Jeg har før været fortaler for Mourinho, og han gjorde et flot stykke arbejde i 2 år. Men nu har han ikke gode intentioner, og har taget Perez som økonomisk gidsel. Mourinho er røget i unåde hos for mange i klubben, og han nægter at tabeansigt/magt... Det er jo netop Mourinhos magtkampe og stædighed, som har ændret verdens bedste fodboldhold til et serie-5 hold på 6-7 måneder!

Mourinho er ikke på samme hold som dig - han er ligeglad med at blive fyrret, og få sine 50-60 mio euro. Gør som Bernabeu, og støt klubben!

Det er bare min mening/råd...;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

11 år 9 måneder siden #20 af Realmadrid94

kavver skrev:

Hugol skrev:

ZizouMo skrev:

Oversættelse?:

Jeg og hele min familie

Hmm?

Og til sidst, "skrid nu"

Kavver,

Men jeg tror så at de har glemt at følge med i hvad der sker på fodboldbanen. Men ja, lad os slutte som nr. 2 i 3-4 år igen, og ryge ud af Chl. i 1/8 finalen 7 år i træk.
Selvfølgelig skal man da ikke bruge spillere, bare fordi de er fra Madrid. Man skal da bruge de bedste spillere i verden, til den bedste klub i verden.
I sidste ende er det jo Florentino der styrer hvem der træner. Og spiller for den sags skyld. Han har det nok som mig. Han vil også gerne se Madrid vinde.

Og jeg kan da godt forstå folk er vrede over Mourinho smider Casillas på bænken. Det er da fuldt forståeligt. Men lad vær' med at have den der pattebarns tilgang til tingene (pifte af klubbens træner og spillere)
Især når det er en mand der lige har lavet en rekord sæson - og vundet super cuppen i år over Barca, over to kampe.

Jeg er rigtig ked af at du bruger det kort. Lidt "ældre" real fans, ved at det spil man leverede de kampe (generelt mod barcelona) er pinligt. Ja, det kan være en fordel at sætte Pepe på Messi, men det er ikke noget som Real Madrid gør. En rekord sæson hvor Barcelona opgav efter kampen på Camp Nou, og stillede op med unge resten af sæsonen. Real Madrid har det bedste hold i rigtig lang tid, hvorimod man fra 2005 til 2009 har haft mærkværdige køb osv. (Faubert, Gravesen og en masse andre)
Jeg tror selv Barca kommer til at dominere, så længe de har en rød tråd hele vejen. At det så er blevet en halvracistisk gruppe, der kun tillader egne spillere, er noget andet. Men som sagt, det er det samme hold, som sidste år, men man har alligevel tabt flere point end hele sidste år. Der er noget galt i klubben. Hvorfor prøver Mourinho at slås med Toril? Hvorfor bruger Mourinho ikke de "rigtige" unge talenter? Der er så mange ting. Hvis man som Real Madrid fan stadig mener Mourinho er manden for klubben, så ved jeg sku snart ikke. Og til spilkonceptet. Hvorfor forsvarer man mod Bayern, når man er foran? Hvad er logikken?
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Realmadrid94. Begrundelse: Ipad fejl ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #21 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Voldsom pibekoncert mod José Mourinho
Hvor har i været henne.???!?
Manden har skadet madridismoen fra dag et, i første sæson sked han på ikonet valdano og ændret en struktur som mægtige Real kørt efter i mere end hundret år. Han sked på hvor vigtig klubben er og raget magt til sig, valdano og andre advaret os, men nej vi vil gerne have en diktator.
Andet år respekteret han ikke pressen og bragt klubbens ry i miskredit der var anklager om dommer favorisering hver eneste gang vi taber eller uafgjort.
Tredje år smadre han klubben ved at skide på spiller som betragtes bærende for klubben såsom Casillas og smider nyindkøbte på bænken selv om de kostede kassen.
Sådan er Mourinho han er ikke interesseret i at vinde for klubbens skyld han er interesseret i at vinde for sin egen skyld

• nocture
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #22 af nocture
Besvaret af nocture på emne Voldsom pibekoncert mod José Mourinho
Hvor var I alle henne for et halvt år siden? Der var
Manden jo Gud og det bedste der nogensinde var sket :)

11 år 9 måneder siden #23 af raul7=kongen
Når det går skidt skal man vel se på årsagerne. Mener man Mourinho er en af årsagerne og ikke har mere at byde ind med, så kan det vel reelt være ligegyldigt, hvad folk mente for 1, 7 eller 36 måneder siden. Man er selvfølgelig ikke fan, hvis man stopper med at støtte klubben i modgang, men jeg har svært ved at se, hvorfor man er mindre fan, fordi man er kritisk overfor de ting som foregår - hvad end det er i medgang eller modgang.

Man er hverken mere eller mindre madridista, fordi man er kritisk overfor personer, så længe man er det med baggrund i, at man ønsker klubben det bedste. Og det gør vi vel trods alt alle herinde, med undtagelse af Storken selvfølgelig, men han er sq også lidt sær ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #24 af Storken
Besvaret af Storken på emne Voldsom pibekoncert mod José Mourinho

raul7=kongen skrev: Og det gør vi vel trods alt alle herinde, med undtagelse af Storken selvfølgelig, men han er sq også lidt sær ;)

He who was seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music...

;-)

Leveret af Kunena Forum