Voldsom pibekoncert mod José Mourinho

• nocture
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #25 af nocture
Besvaret af nocture på emne Voldsom pibekoncert mod José Mourinho
Selvfølgelig vil vi det bedste for Real madrid.. men fra at ville dét, til efterfølgende at kræve en fyring af mou, synes jeg er lidt for stort et skridt.. Alle ved jo godt, at vi har spillet som lort i denne sæson, men det er ikke alene mourinhos skyld.. ALLE spillere har været uskarpe denne sæson, og ja.. selvfølgelig er det trænerens opgave at motivere spillerne, men havde vi vundet de kampe, hvor vi smed nogle dumme point pga uskarphed fra offensiven, så er jeg næsten sikker på at stemningen ville være laaangt bedre samt + folk ville ikke være SÅ skeptiske overfor mourinho.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #26 af kavver
Besvaret af kavver på emne Voldsom pibekoncert mod José Mourinho

M_linding skrev: kavver

Der er vist flere ting, som du har misforstået.

Hugol forklarede det omkring fankulturen i Madrid - den er anderledes end på Brøndby Stadion, og skal være det.

Jeg har før været fortaler for Mourinho, og han gjorde et flot stykke arbejde i 2 år. Men nu har han ikke gode intentioner, og har taget Perez som økonomisk gidsel. Mourinho er røget i unåde hos for mange i klubben, og han nægter at tabeansigt/magt... Det er jo netop Mourinhos magtkampe og stædighed, som har ændret verdens bedste fodboldhold til et serie-5 hold på 6-7 måneder!

Mourinho er ikke på samme hold som dig - han er ligeglad med at blive fyrret, og få sine 50-60 mio euro. Gør som Bernabeu, og støt klubben!

Det er bare min mening/råd...;)

Først når Ultra Sur går i mod Mourinho, vil jeg overveje det!

Jeg tror egentlig ikke Mourinho mangler penge, for at være ærlig. Jeg tror mere på, at han er så besat på at vinde titler, at han er villig til at gøre alt, for at det skal lykkedes. Og lur mig, om at vi engang i maj, står og løfter en pokal som vi har hungrede efter.

11 år 9 måneder siden #27 af Dios
Intet har gjort mig mere stolt de seneste rigtig rigtig mange år, end og hører fansenes reagere på dette vanvid der foregår i klubben. Det eneste som gør mig ked af det, er jeg desværre ikke kan deltage.

kavver.

Du er sikkert ligeså stor Real Madrid fan som jeg selv, eller omvendt. Men vil lige stille dig et spørgsmål.
Ville du stadig være Real Madrid fan, hvis vi røg ned i Segunda, og vi ikke kunne spille med om mesterskabet, og Chl trofæet? Hvis ikke så fair nok, men så kan jeg bare bedre forstår dine holdninger.
Men det ville alle os Madridistas som støtter klubben, og ikke et individ i klubben. For mig handler det ikke om, at Real Madrid er verdens bedste klub, eller om vi vinder La Decima, men følelsen man får inde i kroppen når Placido Domingo på smukkeste vis synger Hala Madrid.
Det er langt sjovere, hvis man er en af de bedste klubber i verden, og man kan spille med om diverse trofæer, men titler er ikke vigtigere end klubben eller historien bag.

I øvrigt finder jeg det komisk, at du vil overveje ikke og støtte Mourinho, når Ultra Sur stopper med det. Hvorfor om jeg må spørge?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

• Kheldar
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #28 af Kheldar
Besvaret af Kheldar på emne Voldsom pibekoncert mod José Mourinho

M_linding skrev: Jeg er næsten mere rystet over, at næsten 50% af brugerne på madridista.dk, synes at man skal beholde Mourinho... Der er da et eller andet, som jeg har misset totalt(?)!

Jeg er en af dem der har stemt nej, men det er såmænd ikke fordi, jeg mener vi skal beholde Mou. Det er mere fordi, jeg ikke mener, at han skal have et gyldent håndtryk, for at have ødelagt så meget på lidt under 6 måneder. Den måde han har håndteret tingene på, den er simpelthen ikke god nok. At han skal være så infantil og magtsyg, det er jo fuldstændigt håbløst. Han sætter sig selv over holdet og klubben, og det går bare ikke længere. Florentino accepterer desværre alt for meget, fordi han håber på at Mou skaffer os La Decima. Ja, Mou var årsagen til en rekordsæson, og jeg har også selv været glad for at han kom til klubben, men nok er nok, og selvom han skaffer La Decima, så skal han stadig ud efter denne sæson. Hvis han vinder trofæet med de store ører, så smutter han i det mindste selv, hvilket jeg ville foretrække, og så må vi leve med ham indtil da.

At han konstant kritiserer dommerne, modstanderne og de værste rivaler, det er naturligvis også træls, men det er han til gengæld ikke ene om, og jeg vil mene at Sir Alex i United er mindst lige så slem, hvis ikke han er endnu mere træls end Mou. Det gør det selvfølgelig ikke et hak bedre, men det er da altid rart, at minimum en anden manager er mere grum end Mou. Gad vide om det er noget han har taget med fra England?!

Leveret af Kunena Forum