Ancelotti: Balancen på holdet bliver afgørende
Steen skrev: Hvad tror i kampen ender? Jeg er usikker. 2-1 til os, eller måske 2-2. Reus scorer for tyskerne.
Det bliver ikke let og Di Maria er ude, tror på en smal sejr - 2-1.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Siempre fiel skrev: Måske en lille smule off topic, men hvis man ska vurdere ud fra stemningen i Madrid bymidte lige nu, så ska jeg love for der blir fuldt knald på på stadion iaften. Er du loco de tyskere ka larme!!
Rigtig god kamp. Må Casillas holde buret rent og må Benz spille sig direkte ind i dit hjerte ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
Siempre fiel skrev: Måske en lille smule off topic, men hvis man ska vurdere ud fra stemningen i Madrid bymidte lige nu, så ska jeg love for der blir fuldt knald på på stadion iaften. Er du loco de tyskere ka larme!!
Rigtig god kamp. Må Casillas holde buret rent og må Benz spille sig direkte ind i dit hjerte ;-)
Hehe, tvivler på a Benz nogensinde rigtigt spiller sig ind i mit hjerte, omend han dog de seneste par måneder har vist sine fremragende evner flere gange. Og vi får desværre virkelig brug for Iker iaften - pludselig ser det knap så lyst ud uden Marcelo og Di Maria - og blir det Illarra i stedet, så blir vi jo nærmest 40 % dårligere overall. Seriøst, jeg ved udmærket godt det ik er så pænt at blive ved med at hakke på den sikkert rigtigt søde, unge mand - men hold nu kæft hvor er jeg bare uendeligt træt af at det er sådan en simpel spiller vi nok er nødt til at sætte ind når vi får en skade. Håber det blir Isco, men tror ik Ancelotti tør "chance" med ham som starter.
Og så ærgrer det mig at det ligner regn iaften. Det har regnet hernede idag og det er mildt sagt mørkegråt pt - en våd bane synes jeg er mest "tyskervenligt" desværre..
Det er under alle omstændigheder en omstændighed, som ikke bliver kampafgørende, til den ene eller anden side.
- Brylle
- Gæst
-
DarioGomez skrev: I øvrigt virkelig dårligt nyt mht Angelito. :(
Ja, hvad i alverden gør man så. Kommer vi til t skab nok med Illarra ved siden af Modric, eller skal man gamble og benytte Isco?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- Ramses
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Vær frisk Ancelotti. Isco på kanten, Bale centralt...
Ja, hvis han vil have vi skal tabe...
For det første, så ved jeg ikke hvordan du har tænkt dig at stille op med de spillere? Bale centralt? Hvordan? Bale-Xabi Alonso-Modric?
For det andet, så er det lidt sjovt, at du gerne vil have Bale til at spille centralt, når det er en position vi alle ved han kommer til at fejle stort på. Han er jo ikke god når han ikke har plads til at lave løbene, og det har han jo ikke centralt på banen. Det er ude på kanterne han skal håbe, at han kan tage løbeduellerne med de to BVB-backer.
Og så må Isco ikke spille i disse store kampe. Han arbejder bare ikke nok. Han kan sagtens skiftes ind, men han skal ikke starte inde.
Jeg bryder mig ikke om Ilarra, men hans defensive kompetencer kan blive nødvendige i dette opgør.
De to vigtigste spillere i aften bliver Modric og Benzema. Mod Dortmund skal vi ikke forvente at Ronaldo dribler 4 spillere og score, eller at Bale laver et vanvittigt langskudsmål. Det er Modric der skal være agere playmaker i Di Maria's fravær, samt Benzema der skal søge ned og tilbyde sig så meget som muligt til Bale og Ronaldo. Overtalssituationer bliver afgørende i dag.
Edit: Isco starter inde.. Puha, jeg bliver nervøs..
Dortmund skal nok angribe på den side, hvor Isco kommer til at efterlade plads.. For mig at se, er det en vanvittig dårlig idé.
I øvrigt så skal Sahin presses, han må ikke have plads. Vi alle ved, hvor god han er til at slå afleveringerne.
Casillas, Carvajal, Pepe, Ramos, Coentrao, Xabi Alonso, Modric, Isco, Bale, Cristiano Ronaldo, Benzema
- Raul7-2880
- Platin bruger
-