Ancelotti: Balancen på holdet bliver afgørende
- Pepe
- Gæst
-
Hvis en ting jeg hader ved den nuværende real madrid er spillernes attitude når vi er foran. Det ligner som om vi ønsker at modstandere score.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
Pepe skrev: Isco er simpelthen fantastisk idag, vildt.
Hvis en ting jeg hader ved den nuværende real madrid er spillernes attitude når vi er foran. Det ligner som om vi ønsker at modstandere score.
Real Madrid kunne gå i omklædningsrummet nu og stadig komme ud til en 2-0 føring efter pausen :-)
- Pepe
- Gæst
-
Storken skrev:
Real Madrid kunne gå i omklædningsrummet nu og stadig komme ud til en 2-0 føring efter pausen :-)
Jeg synes mere at dortmund der er elendig en Real madrid der er god.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Storken
- Gæst
-
Pepe skrev:
Storken skrev:
Det var også min pointe :)
Dortmund har manglet kontinuitet hele sæsonen, hvilket har betydet et ekstremt lavt bundniveau.
DarioGomez skrev: Mølby er simpelthen er sproglig og sportslig berigelse, der straks burde ophøjes til tv-helgen...
Han er marginalt bedre end Toft og Werge.
Kampen minder mig utrolig meget om Sevilla kampen. Et Real Madrid hold som dominere, men efter vores føring, så går alt bare i stå, og det virker mere til, at de vil trække tiden end og blæse til angreb. Det ser fantastisk ud indtil videre, men hold da op hvor er Dortmund også bare dårlige.
Før sæsonen håbede jeg vi trænede vores spil med bolden, og det er gået over al forventning, omend der stadig kan forventes meget mere, men tilvænning er hvis ordet i denne sammenhæng.
Næste sæson håber jeg godt nok Ancelotti tager udgangspunkt i hvordan Real Madrid spiller uden bold. Det er jo helt grinagtigt, og hold da op et lavt niveau de ligger for dagen.
Savner noget mere intensitet, men kan vi kører den stille og roligt hjem med nogle flere mål, så er det klart vejen frem idag.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Pepe
- Gæst
-
Storken skrev:
Pepe skrev:
Storken skrev:
Det var også min pointe :)
Dortmund har manglet kontinuitet hele sæsonen, hvilket har betydet et ekstremt lavt bundniveau.
Med den situation vi er i nu hvor vi har mange vigtigt kampe, og de skader vi har og de skader og karantæner der kan komme, og sådan som kampen har udviklet sig burde vi gå efter 5,6, eller 7 mål.
Det vil være godt at lukke hele kvartfinalen her i aften.
- Pepe
- Gæst
-
Fuldstændigt enige, der skal ikke meget til før kampen er helt åbent, det gøre vi næsten altid når vi er foran at vi lader modstander komme ind i kampen igen, seneste eksempler mod barca og sevilla, modstander skal gøres færdig så hurtigt som muligt.Dios skrev: Når Dortmund er så dårlige som de er, så skal de altså straffes! Kampen skal afgøres i aften, og det betyder en komfortabel sejr med plus 3.
Kampen minder mig utrolig meget om Sevilla kampen. Et Real Madrid hold som dominere, men efter vores føring, så går alt bare i stå, og det virker mere til, at de vil trække tiden end og blæse til angreb. Det ser fantastisk ud indtil videre, men hold da op hvor er Dortmund også bare dårlige.
Før sæsonen håbede jeg vi trænede vores spil med bolden, og det er gået over al forventning, omend der stadig kan forventes meget mere, men tilvænning er hvis ordet i denne sammenhæng.
Næste sæson håber jeg godt nok Ancelotti tager udgangspunkt i hvordan Real Madrid spiller uden bold. Det er jo helt grinagtigt, og hold da op et lavt niveau de ligger for dagen.
Savner noget mere intensitet, men kan vi kører den stille og roligt hjem med nogle flere mål, så er det klart vejen frem idag.
- Pepe
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Pepe skrev: 14 mål allerede i kvartfinalen VILDT, der skal ikke være tvivl om hvem der er er VERDENS bedste fodboldspiller , selvom han er ikke er op på 100% endnu.
Ah, han har da kun scoret en i kvartfinalen. ;0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...