Optakt Real Sociedad–Real Madrid: Kun tre point tæller

12 år 3 måneder siden #13 af DarioGomez
Som tingene er pt, vil jeg langt hellere spille uden Cristiano end Bale.

Den dejlige waliser er jo genialt godt spillende for tiden...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #14 af Roesen7

Siempre Madrid skrev:

-#7- skrev:

DarioGomez skrev: Hansen/Schäfer

Tobias Hansen: Christian Bale.

Jeg tror, at jeg har hørt danske kommentatorer sige Christian Bale oftere end Gareth Bale. Det er så amatøragtigt.

Ellers ret sejt at have Batman på holdet ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, andreashn

12 år 3 måneder siden #15 af raul7=kongen
Nu mener de også vi har dårlig økonomi. Det går virkelig godt for dem!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, pm, andreashn

12 år 3 måneder siden #16 af -#7-
I forhold til kampen kunne jeg godt unde Benzema et mål, hold op han har været god synes jeg.

Og Carvajal fortsætter hvor han slap fra midtugen.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

12 år 3 måneder siden #17 af DarioGomez

raul7=kongen skrev: Nu mener de også vi har dårlig økonomi. Det går virkelig godt for dem!

Fedt det var højtlæsning af Sid Lowes artikel. Altså ift Eibar...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, andreashn

• Zizou5
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #18 af Zizou5
Jeg kender Tobias Hansen, og han er jo kæmpe Barcelona-fan... kan man høre det?
Kanal 7 og de kommentatorer + dårligt spil fra os var godt nok en sølle omgang. 2.halvleg med kanal 6 og godt spil er straks bedre. Kommentatorerne har dog ikke oppet sig.

12 år 3 måneder siden #19 af Roesen7
Carvajal redder da ellers kastanierne ud af ilden i dag. Solid blokering lige før!

Krisen er afværget, Siempre ;-)
Ej, lad os da satse på de lidt svage kampe af ham mod bl.a. Barca var enlig(e) svale(r);-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 3 måneder siden #20 af Lars1991

DarioGomez skrev:

raul7=kongen skrev: Nu mener de også vi har dårlig økonomi. Det går virkelig godt for dem!

Fedt det var højtlæsning af Sid Lowes artikel. Altså ift Eibar...

Det kan jeg dog ikke se noget galt i? Tror ikke det alle der ser kampen der ved det.

Men ja de ret dumme at høre på, blev også irriteret flere gange. Ret skal dog være ret.

12 år 3 måneder siden #21 af Dios

Zizou5 skrev: Jeg kender Tobias Hansen, og han er jo kæmpe Barcelona-fan... kan man høre det?
Kanal 7 og de kommentatorer + dårligt spil fra os var godt nok en sølle omgang. 2.halvleg med kanal 6 og godt spil er straks bedre. Kommentatorerne har dog ikke oppet sig.

Det giver meget god mening, for der er nemlig en situation, hvor Schæfer "taler over sig", og nævner at det må være svært når man er Barcelona fan. Han talte netop til Tobias i situationen.

Jeg har intet imod man bekender kulør, som Morten Bruun f.eks. har gjort det, men så længe man ikke holder et sagligt niveau som Jan Mølby, så springer kæden jo af. Tobias Hansen har det generelt svært ved og rose Real Madrid, hvor Schæfer så kompenseret for det idag.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 3 måneder siden #22 af Siempre Madrid

Roesen7 skrev: Carvajal redder da ellers kastanierne ud af ilden i dag. Solid blokering lige før!

Krisen er afværget, Siempre ;-)
Ej, lad os da satse på de lidt svage kampe af ham mod bl.a. Barca var enlig(e) svale(r);-)

Endnu en nat, hvor jeg kan sove roligt ;-)

Bestemt en fin kamp af Carvajal, ingen tvivl om det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 3 måneder siden #23 af Jaken

Dios skrev:

Zizou5 skrev: Jeg kender Tobias Hansen, og han er jo kæmpe Barcelona-fan... kan man høre det?

Det giver meget god mening, for der er nemlig en situation, hvor Schæfer "taler over sig", og nævner at det må være svært når man er Barcelona fan. Han talte netop til Tobias i situationen.

Jeg har intet imod man bekender kulør, som Morten Bruun f.eks. har gjort det, men så længe man ikke holder et sagligt niveau som Jan Mølby, så springer kæden jo af. Tobias Hansen har det generelt svært ved og rose Real Madrid, hvor Schæfer så kompenseret for det idag.

Han gør heller ikke meget for at skjule sit tilhørsforhold: twitter.com/hrtobiashansen

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 3 måneder siden #24 af BBB
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Morten Bruun om Tobias Hansens evner som kommentator.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum