Optakt Real Sociedad–Real Madrid: Kun tre point tæller

12 år 3 måneder siden #25 af Raul-rik
Er jeg den eneste, der fik brækfornemmelser da jeg stalkede Tobias Hansens Twitter profil og fandt et billede af Pepe, der bliver trådt i hovede hvortil omtalte kommentator har skrevet: "retfærdighed" ....?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #26 af Dios

BBB skrev: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Morten Bruun om Tobias Hansens evner som kommentator.

Haha jeg lagde også godt mærke til det igår, men var for træt til at poste det :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 3 måneder siden #27 af DarioGomez

Raul-rik skrev: Er jeg den eneste, der fik brækfornemmelser da jeg stalkede Tobias Hansens Twitter profil og fandt et billede af Pepe, der bliver trådt i hovede hvortil omtalte kommentator har skrevet: "retfærdighed" ....?

Har lige set det. Det er jo under al tænkelig kritik...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 3 måneder siden #28 af Raul-rik
Så har den kære Tobias Hansen hevet billedet ned fra Twitter... Men så let glemmer vi ikke...

12 år 3 måneder siden #29 af DarioGomez
Hvis ikke en herinde fra har tweetet til ham omkring det - så må han jo læse med herinde.

Det gør det jo næsten endnu mere sørgeligt. Særligt at han så ikke havde fanget, at Cristiano Ronaldo var skadet ...

Geez ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 3 måneder siden #30 af Raul-rik
Har først ny skrevet til han og spurgt hvorfor han har taget billedet ned

Leveret af Kunena Forum