Cristiano Ronaldo måtte forlade dagens træning
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Cristiano Ronaldo kommer sandsynligvis ikke med i morgendagens kamp mod Dortmund på Signal Iduna Park.
Han måtte i dag forlade træningen efter blot 20 minutters spil og han blev tilset af en fysioterapeut på banen, inden de begge forlod stedet med bekymrede miner.
På dagens pressemøde slog Ancelotti fast, at man ikke vil løbe nogen risiko med Cristiano Ronaldo, som altså må vente til semifinalerne med at tage rekorden for flest scorede mål i samme CL-sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Går dog heldigvis udfra der er to kampe i semi finalen hvor han får muligheden for dette.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
De skal selvfølgelig nok vinde i morgen!
Holdet klarer sig fint uden Ronaldo - hvis ikke bedre.
Florentino Pérez
- Mcmanaman
- Gæst
-
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Hvad er meningen med ytringsfriheden? Jeg forstår det simpelthen ikke.AlanSahinovic skrev: Det er lige før jeg er mere ked af at Arbeloa er skadet.
AlanSahinovic skrev: Det er lige før jeg er mere ked af at Arbeloa er skadet.
Den kommentar skuffer mig som fan.
CristianoRonaldo skrev:
Hvad er meningen med ytringsfriheden? Jeg forstår det simpelthen ikke.AlanSahinovic skrev: Det er lige før jeg er mere ked af at Arbeloa er skadet.
Den kommentar skuffer mig som menneske. Jeg forstår, hvor du vil hen, men det er bare virkelig forkert skrevet.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
CristianoRonaldo skrev:
Den kommentar skuffer mig som menneske. Jeg forstår, hvor du vil hen, men det er bare virkelig forkert skrevet.[/quote]
Haha - class A comeback! My thoughts exactly!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Det vigtigste er dog, at han bliver helt klar og frisk, for vi får brug for ham i CdR finalen, de afgørende kampe i ligaen og i CL semifinalen.
Steen skrev: Hvordan kan i mene, at holdet er bedre uden Ronaldo? Bedømmer i dette ud fra én kamp? Ja, han har ikke spillet alt for godt i de sidste par kampe, men vi alle ved hvor farlig han er, specielt i disse store opgør og når der står personlige rekorder på spil. Udover det, så synes jeg også at Benzema og Bale har det nemmere når Ronaldo også spiller, så jeg synes det er meget ærgerligt at han ikke kan spille i morgen.
Det vigtigste er dog, at han bliver helt klar og frisk, for vi får brug for ham i CdR finalen, de afgørende kampe i ligaen og i CL semifinalen.
Ja han var ultra farlig sidst vi spillede mod Dortmund i de to semifinaler? Ja han scorede et tap-in mål som Higuain tager med sig efter et kæmpe forsvarskiks fra Dortmund spilleren.
Jeg ved ikke om vi er bedre uden en Ronaldo på holdet, vil nok helst have ham på holdet, men vi har trods alt klaret os rigtigt godt i alle de kampe han ikke har været med, så nej det er ikke baseret ud fra én kamp.
Florentino Pérez
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-