Cristiano Ronaldo måtte forlade dagens træning

12 år 3 måneder siden #37 af Real Madrid

AlanSahinovic skrev:

Kristian S skrev: Til ham Alan som syntes vi spiller bedre uden Ronaldo: Iiiih ja! For dælen vi spiller godt lige nu hva?!

Hold kæft hvor er vi RINGE uden Ronaldo!

Så du vil basere det ud fra én kamp?

For vi har også spillet kampe MED en Ronaldo hvor vi også var RINGE.

Jeg mener at sidst vi var på Signal Iduna Park tabte vi 4-1 MED en Ronaldo, eller husker jeg forkert?

Du har fuldstændig ret, og det ene mål havde været guld værd i går ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #38 af Kristian S
Nej, jeg baserer det faktisk på ALLE de kampe vi har spillet, og der er absolut INTET belæg for at påstå at Real Madrid spiller bedre uden Ronaldo.

Check lige hvor mange mål manden har stået for indtil videre. Har da ikke tal på hvor mange gange han har sikret os sejren med et vigtigt mål eller to.

12 år 3 måneder siden #39 af Sahinovic

Kristian S skrev: Nej, jeg baserer det faktisk på ALLE de kampe vi har spillet, og der er absolut INTET belæg for at påstå at Real Madrid spiller bedre uden Ronaldo.

Check lige hvor mange mål manden har stået for indtil videre. Har da ikke tal på hvor mange gange han har sikret os sejren med et vigtigt mål eller to.

Har heller aldrig påstået at vi spiller bedre uden ham? Jeg har sagt at vi MÅSKE spiller bedre uden ham, men at jeg ikke vidste det.

Jaja alle de mål, men kun to titler hvor den ene er Copa del rey siden 2009, sikke en verdensmester - stop.

Florentino Pérez

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #40 af Storken
Jeg har skrevet det et par gange tidligere herinde, men pointen er stadig vigtig:
Ruud Van Nistelrooy scorede 150 mål i 219 kampe for United i de 5 sæsoner han spillede for klubben. Han var den typiske målscorer og kunne finde målet med bind for øjnene. United vandt tre mesterskaber i træk i samme antal sæsoner før han kom til klubben og de vandt tre mesterskaber ud af tre mulige efter han forlod klubben. Hvordan gjorde de det så mens han spillede i klubben? Der vandt de ét mesterskab ud af fem mulige.

Mål er ikke alt...

12 år 3 måneder siden #41 af Daniel
Nej, mål er ikke alt, men i forhold til den enkeltstående kamp (Dortmund i går, red.), så havde et mål fra Ronaldos fod været kærkomment ;-)

12 år 3 måneder siden #42 af SR4

Storken skrev: Jeg har skrevet det et par gange tidligere herinde, men pointen er stadig vigtig:
Ruud Van Nistelrooy scorede 150 mål i 219 kampe for United i de 5 sæsoner han spillede for klubben. Han var den typiske målscorer og kunne finde målet med bind for øjnene. United vandt tre mesterskaber i træk i samme antal sæsoner før han kom til klubben og de vandt tre mesterskaber ud af tre mulige efter han forlod klubben. Hvordan gjorde de det så mens han spillede i klubben? Der vandt de ét mesterskab ud af fem mulige.

Mål er ikke alt...

Den der scorer flest mål i en kamp vinder.. så mål er måske ikke alt, men alligevel pænt vigtigt. At give Ronaldo eller Nielstroy skylden for manglende titler er som at give Laudrup AL æren for el clasico sejrene på 5-0 for både Real og Barca.

12 år 3 måneder siden #43 af El Rojo

Storken skrev: Jeg har skrevet det et par gange tidligere herinde, men pointen er stadig vigtig:

Mål er ikke alt...

Ej men altså. De der argumenter med: "Ja, Cristiano er god, men hvor mange trofæer har han vundet" giver så lidt mening i mine øjne. Man vinder ikke trofæer alene. Det er fuldstændigt intetsigende det med Nistelroy, trofæer eller ej, så har han vel været en af de bedste angribere i Uniteds historie. Fuldstændig vanvittig målfarlig, så er det vel ikke hans skyld at de på et eller andet tidspunkt på vej mod titlerne har trådt forkert. Det samme gælder Ronaldo. Ellers skulle Pedro være bedre end Ronaldo eller hvad? Altså, han har jo vundet flere trofæer?
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, Pelle

Leveret af Kunena Forum