Cristiano Ronaldo måtte forlade dagens træning
- Ikertheman
- Gæst
-
Dios skrev: . Han har haft den skade i jeg ved ikke hvor mange måneder, og når han så endelig kan få det hvil hans krop tilsyneladende havde brug for, så vælger man at spille med ham, kun udelukkende på grund af hans egen personlige bedrifter, og det synes jeg simpelthen er grotesk.
Har du en kilde på ovenstående postulat? Jeg kan umiddelbart ikke grave frem, at han har løbet rundt med skaden over længere tid...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pelle skrev:
Dios skrev: En hver mand som styrketræner ved at ego-træning er noget af det værste der findes, og det samme gør sig gældende her. Lad egoet blive hjemme, og få så de nosser Ancelotti og bænk Ronaldo, uanset hvor god form han selv synes han er i!
What? Den må du gerne lige uddybe?
Det tror jeg ikke, at du skal ønske dig, Pelle. Smid det i kassen med andet nonsens fra Dios......hvis der er plads til mere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Pelle skrev:
Dios skrev: En hver mand som styrketræner ved at ego-træning er noget af det værste der findes, og det samme gør sig gældende her. Lad egoet blive hjemme, og få så de nosser Ancelotti og bænk Ronaldo, uanset hvor god form han selv synes han er i!
Går udfra du hentyder til det med Ancelotti skal bænke ham? Jeg burde nok have skrevet at han skulle bænkes for at få et hvil, hvis det var ordet hvil du savnede, eller mener du bare han skal spille 65 kampe om året?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev:
Det tror jeg ikke, at du skal ønske dig, Pelle. Smid det i kassen med andet nonsens fra Dios......hvis der er plads til mere.
Gamle mennesker bliver sære, er det ikke det man siger? ;)
Ikertheman skrev:
Dios skrev: . Han har haft den skade i jeg ved ikke hvor mange måneder, og når han så endelig kan få det hvil hans krop tilsyneladende havde brug for, så vælger man at spille med ham, kun udelukkende på grund af hans egen personlige bedrifter, og det synes jeg simpelthen er grotesk.
Har du en kilde på ovenstående postulat? Jeg kan umiddelbart ikke grave frem, at han har løbet rundt med skaden over længere tid...
Behøver man en kilde for at se, at Ronaldo har haft problemer med knæet i mange måneder nu? Ancelotti gør alt for at nedtone hans skade, og jeg behøver ikke en kilde, for det er jo ikke min skyld du ikke har fulgt med? Læs optakten til Schalke kampen ;)
- Mcmanaman
- Gæst
-
Dios skrev:
Ikertheman skrev:
Behøver man en kilde for at se, at Ronaldo har haft problemer med knæet i mange måneder nu? Ancelotti gør alt for at nedtone hans skade, og jeg behøver ikke en kilde, for det er jo ikke min skyld du ikke har fulgt med? Læs optakten til Schalke kampen ;)
Det som er mest mærkværdigt ved denne her sag er, at Ronaldo forlanger at spille en ligegyldig kamp op til kampen mod Barcelona. Det kostede ham nogle kræfter mod Barcelona, og det går mig virkelig på at klubben ikke har tænkt lidt længere omkring Ronaldo.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev:
Gamle mennesker bliver sære, er det ikke det man siger? ;)
Jo, men jeg har altid undret mig over, om du er Waldorf eller Statler i Muppet Show ;-)
PS: Lad mig være den anden ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Ikertheman
- Gæst
-
Dios skrev:
Ikertheman skrev:
Jeg giver dig ret i, at Ronaldo spillemæssigt ikke har været på toppen efter Ballon d'or, men jeg mangler stadig dokumentation for, at det er pga. en skade...Du ved tydeligvis noget, som vi alle andre, inklusiv Marca, AS etc ikke ved, så endelig: enlighten os alle!
Jeg har nu læst optakten til begge Schalke opgør, hvad er det, du gerne vil highlighte? Det, jeg hæfter mig ved er, at CR7 havde 3 ugers pause før det første opgør mod Schalke pga. udvisningen..
Hvis du ikke kan bevise det, så er vi ude i noget hypotetisk igen og så kan vi lige så godt tage hele Mou/Casillas/Muldvarpe sagen op igen - hvilket endnu en gang vil ende uden en konklusion, da der mangler evidens......
Dios skrev:
Pelle skrev:
Går udfra du hentyder til det med Ancelotti skal bænke ham? Jeg burde nok have skrevet at han skulle bænkes for at få et hvil, hvis det var ordet hvil du savnede, eller mener du bare han skal spille 65 kampe om året?
Nej, jeg er enig i, at Ancelotti skal grow some balls i forhold til Ronaldo. Men din sætning omkring enhver mand der styrketræner ved, at ego-træning er noget af det værste der findes. For det første fatter jeg slet ikke sætningen. For det andet - nej, fuck it. Jeg fatter ikke sætningen!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Nej, jeg er enig i, at Ancelotti skal grow some balls i forhold til Ronaldo. Men din sætning omkring enhver mand der styrketræner ved, at ego-træning er noget af det værste der findes. For det første fatter jeg slet ikke sætningen. For det andet - nej, fuck it. Jeg fatter ikke sætningen!
Han mener, når man tilsidesætter al hensyn til ordentlig teknik og planlægning og udelukkende fokuserer på vægten af hvad man løfter. Det er ikke hensigtsmæssigt.
Vedrørende hans skadessituation, er det også min klare overbevisning at han har rendt rundt med skade i et par uger efterhånden. Han har set lidt begrænset ud i sine løb, været mere sparsom med dem og ømmet sig mere end almindeligvis.
Nej, man kan ganske rigtigt ikke endegyldigt bevise noget af det, medmindre han selv eller klubben går ud og bekræfter spekulationerne, men hans ansigtsudtryk og spillestil har talt sit tydelige sprog. I øvrigt er en tidlig udskiftning mod Dortmund, en fraværelse til en vigtig ligakamp og et tidligt exit fra gårsdagens træning heller ikke uvæsentligt...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Kristian S
- Guld bruger
-
Hold kæft hvor er vi RINGE uden Ronaldo!
Kristian S skrev: Til ham Alan som syntes vi spiller bedre uden Ronaldo: Iiiih ja! For dælen vi spiller godt lige nu hva?!
Hold kæft hvor er vi RINGE uden Ronaldo!
Så du vil basere det ud fra én kamp?
For vi har også spillet kampe MED en Ronaldo hvor vi også var RINGE.
Jeg mener at sidst vi var på Signal Iduna Park tabte vi 4-1 MED en Ronaldo, eller husker jeg forkert?
Florentino Pérez