Cristiano Ronaldo måtte forlade dagens træning

12 år 3 måneder siden #13 af Steen

Ja han var ultra farlig sidst vi spillede mod Dortmund i de to semifinaler? Ja han scorede et tap-in mål som Higuain tager med sig efter et kæmpe forsvarskiks fra Dortmund spilleren.

Jeg ved ikke om vi er bedre uden en Ronaldo på holdet, vil nok helst have ham på holdet, men vi har trods alt klaret os rigtigt godt i alle de kampe han ikke har været med, så nej det er ikke baseret ud fra én kamp.

Hvornår har vi sidst vundet over et rigtig godt hold, hvor Ronaldo ikke var med?
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #14 af Sahinovic

Steen skrev: Hvornår har vi sidst mødt et rigtig godt hold, hvor Ronaldo ikke var med?

Her i weekenden.

Må jeg spørge om hvornår Ronaldo sidst har været rigtig god mod et rigtigt godt hold i denne sæson?

Florentino Pérez

12 år 3 måneder siden #15 af Real Madrid 7

AlanSahinovic skrev:

Steen skrev: Hvornår har vi sidst mødt et rigtig godt hold, hvor Ronaldo ikke var med?

Her i weekenden.

Må jeg spørge om hvornår Ronaldo sidst har været rigtig god mod et rigtigt godt hold i denne sæson?

Atletico madrid?

• Mcmanaman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #16 af Mcmanaman
Besvaret af Mcmanaman på emne Cristiano Ronaldo måtte forlade dagens træning
Jeg husker ikke at Ronaldo har sprudlet i denne sæson, i nogle topkampe i ligaen.
I Champions League har han været fin mod Juventus og Schalke, i pokalen husker jeg heller ikke nogen kampe som sådan.

12 år 3 måneder siden #17 af Sahinovic

Real Madrid 7 skrev:

AlanSahinovic skrev:

Her i weekenden.

Atletico madrid?

Den vi tabte, eller den hvor vi stod uafgjort mod dem?

Florentino Pérez

12 år 3 måneder siden #18 af Steen

Her i weekenden.

For det første, så er der forskel på et rigtig godt hold, og så et gold hold. Dortmund er meget bedre end La Real. Og nu snakker du om at spille godt, synes du selv vi spillede godt imod Real Sociedad? Det synes jeg i hvert fald ikke.

Han var god imod Juventus på hjemmebane, Chelsea, Sevilla på hjemmebane, Real Sociedad på hjemmebane, Atletico Madrid i CdR, og Schalke. Nogle af disse er ikke rigtig gode hold IMO, men det er de ifølge dig, så derfor har jeg taget dem med.

Ronaldo kan sagtens spille dårligt, men alligevel ende med at afgøre kampene som vi har set utallige gange, og det er det der tæller i Champions League.
Jeg synes så heller ikke, at vi er bedre når vi er uden Ronaldo.. Ronaldo skal altid spille, hvis han er frisk!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

12 år 3 måneder siden #19 af Real Madrid 7

AlanSahinovic skrev:

Real Madrid 7 skrev:

AlanSahinovic skrev:

Her i weekenden.

Atletico madrid?

Den vi tabte, eller den hvor vi stod uafgjort mod dem?

Den vi vandt hvor ronaldo scorede 2 mål.

12 år 3 måneder siden #20 af Sahinovic

Steen skrev:

Her i weekenden.

For det første, så er der forskel på et rigtig godt hold, og så et gold hold. Dortmund er meget bedre end La Real. Og nu snakker du om at spille godt, synes du selv vi spillede godt imod Real Sociedad? Det synes jeg i hvert fald ikke.

Han var god imod Juventus på hjemmebane, Chelsea, Sevilla på hjemmebane, Real Sociedad på hjemmebane, Atletico Madrid i CdR, og Schalke. Nogle af disse er ikke rigtig gode hold IMO, men det er de ifølge dig, så derfor har jeg taget dem med.

Ronaldo kan sagtens spille dårligt, men alligevel ende med at afgøre kampene som vi har set utallige gange, og det er det der tæller i Champions League.
Jeg synes så heller ikke, at vi er bedre når vi er uden Ronaldo.. Ronaldo skal altid spille, hvis han er frisk!

Nej jeg skulle nok have ladet være med at tage La Real med.

Men hvis vi udelukkende snakker om de 4 kampe i La Liga mod Atl. Madrid og Barcelona som ifølge mig er de eneste rigtige gode hold som vi har mødt, så har han jo været dårlig i alle de opgør som virkelig tæller.

Om vi er bedre uden Ronaldo ved jeg heller ikke rigtigt, men det kunne være interessant og se en af de store kampe uden en Ronaldo og se hvor godt vi klare os, selvom jeg selvfølgelig helst gerne vil have Ronaldo med.

Florentino Pérez

12 år 3 måneder siden #21 af BBB

AlanSahinovic skrev: Nej jeg skulle nok have ladet være med at tage La Real med.

Men hvis vi udelukkende snakker om de 4 kampe i La Liga mod Atl. Madrid og Barcelona som ifølge mig er de eneste rigtige gode hold som vi har mødt, så har han jo været dårlig i alle de opgør som virkelig tæller.

Om vi er bedre uden Ronaldo ved jeg heller ikke rigtigt, men det kunne være interessant og se en af de store kampe uden en Ronaldo og se hvor godt vi klare os, selvom jeg selvfølgelig helst gerne vil have Ronaldo med.

Har vi haft nogen gode spillere i de fire opgør? Altså udover Dí María som altid er fantastisk. Det er bemærkelsesværdigt, at du afgrænser dig til fire kampe på sæsonen, hvor hele holdet har spillet dårligt.

Hvis vi nu udelukkende fokuserer på kampen på udebane mod Barcelona i 11/12, så har Ronaldo spillet godt i 100% af storkampene. Det er alligevel en ret god statistik.

E:
Jeg kan lige spare Siempre for et indlæg, og skrive at alle kampe er vigtige, for en sæson består ikke kun af de fire kampe mod lillesøster og Barcelona.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, JimmyBroe

12 år 3 måneder siden #22 af Sahinovic

BBB skrev:

AlanSahinovic skrev: Nej jeg skulle nok have ladet være med at tage La Real med.

Har vi haft nogen gode spillere i de fire opgør? Altså udover Dí María som altid er fantastisk. Det er bemærkelsesværdigt, at du afgrænser dig til fire kampe på sæsonen, hvor hele holdet har spillet dårligt.

Hvis vi nu udelukkende fokuserer på kampen på udebane mod Barcelona i 11/12, så har Ronaldo spillet godt i 100% af storkampene. Det er alligevel en ret god statistik.

E:
Jeg kan lige spare Siempre for et indlæg, og skrive at alle kampe er vigtige, for en sæson består ikke kun af de fire kampe mod lillesøster og Barcelona.

Jeg afgrænser mig heller ikke kun til fire kampe, Ronaldo har generelt ikke præsteret i nogle af kampene som jeg forventer af verdens bedste fodboldspiller, og han har specielt ikke præsteret i de store kampe, og i næste runde i Champions League får vi nok brug for at han spiller lidt bedre end han plejer hvis vi skal videre til en finale, så skal han ikke være usynlig igennem to kampe ligesom han var mod Dortmund sidste år.

Der er jo forskel på hvad jeg forventer af en Ronaldo og hvad jeg forventer af en Benzema. Jeg forventer jo altid mere af en Ronaldo, men han skuffer mig gang på gang og igen - specielt i de store kampe.

Ifølge mig er det blandt andet i en semifinale i Champions League han skal vise at han er verdens bedste fodboldspiller, det er nok der vi aller mest har brug for verdens fodboldspiller.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

12 år 3 måneder siden #23 af Dios
Hvorfor kommer alle tråde til at handle om Ronaldo er god nok eller ej? Fatter det virkelig ikke! Vi er nogle som mener Ronaldo uden tvivl kan erstattes, og der er nogle som mener Ronaldo er gud. Længere er den jo ikke. Jeg tror ikke uanset hvad der kommer til at ske, at folk ændre holdning, men det er vel heller ikke derfor man debattere, men for at forstå hinanden og gøre sig klog på det modsatte og uforståelige.

Det er surt Ronaldo ikke er med, for der er ingen tvivl om, at han er en klar forstærkning til holdet, men det kan ikke rage mig mindre med hans personlige bedrifter. Så længe holdet vinder, så vil jeg skide på om Ramos eller Ronaldo runder de 30 mål i løbet af sæsonen.

Jeg kan dog kun gentage mig selv og sige, at det er det dummeste jeg længe har hørt og set. Han har haft den skade i jeg ved ikke hvor mange måneder, og når han så endelig kan få det hvil hans krop tilsyneladende havde brug for, så vælger man at spille med ham, kun udelukkende på grund af hans egen personlige bedrifter, og det synes jeg simpelthen er grotesk. Igen en handling som fremhæver Ronaldo over holdet IMO, og specielt konsekvensen af, at Ronaldo var ude imod La Real, som godt nok blev vundet, men det var kampen som definitivt kunne ødelægge chance for det hjemlige mesterskab, og heldigvis har vi et fantastisk udgangspunkt senere idag, for det kunne også hurtigt have ødelagt vores chance for videre avancement.

Uanset hvor god fysisk form han er, og hvor stor en dedikation han tillægger fodbolden, så kan ingen spillere presses så hårdt over en hel sæson, for ikke at tænke på næste sæson med et VM imellem. Han er ikke 20 år længere, og selvom han måske ikke har stået bedre end nogensinde før, så kan ingen vinde over moder natur!

En hver mand som styrketræner ved at ego-træning er noget af det værste der findes, og det samme gør sig gældende her. Lad egoet blive hjemme, og få så de nosser Ancelotti og bænk Ronaldo, uanset hvor god form han selv synes han er i!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Mcmanaman

12 år 3 måneder siden #24 af Pelle

Dios skrev: En hver mand som styrketræner ved at ego-træning er noget af det værste der findes, og det samme gør sig gældende her. Lad egoet blive hjemme, og få så de nosser Ancelotti og bænk Ronaldo, uanset hvor god form han selv synes han er i!

What? Den må du gerne lige uddybe?

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum