Cristiano Ronaldo i fare for at misse Copa del Rey-finale

12 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Dårligt nyt for Real Madrid forud for Copa del Rey-finalen mod Barcelona næste onsdag.

Resultatet af undersøgelsen af portugiseren har nemlig vist, at han har pådraget sig en muskelskade og dermed forventer mange, at han vil være ude af spillet i de kommende uger, måske endda i begge semifinaler i CL også.

Real Madrid meddeler kort på sin hjemmeside, at man afventer udviklingen af hans genoptræning.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #2 af LasseRMD
Alle de skader..

Puha, så må vi bruge Isco på kanten. Føler vi har brug for Di Maria's motor på midtbanen!
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Mathiaska, JimmyBroe

12 år 3 måneder siden #3 af Il Duce
Nejnejnejej! Jeg kan vist ikke udtrykke mig nok, hvor meget det ærgrer mig! Ronaldo er et symbol for holdet, og ikke mindst er han holdets talisman. Han er 25% af Real Madrid, og hans manglende tilværelse på banen viste, hvor svagere Real Madrid var i offensive mod Dortmund. I både mod Sociedad y Dortmund kunne vi se, hvor meget Ronaldo betyder for vores kontraangreb.
Jeg håber, at han får et "mirakel", så han kan hjælpe os i semi og i Copa del Rey-finalen.

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

12 år 3 måneder siden #4 af Stickylemonjuice

12 år 3 måneder siden #5 af BBB
Hvornår er det nu Jesé er klar igen? Nåååh ja. :-(

12 år 3 måneder siden #6 af Lars1991

LasseRMD skrev: Alle de skader..

Puha, så må vi bruge Isco på kanten. Føler vi har brug for Di Maria's motor på midtbanen!

Helt enig, han skal ikke være på kanten. Der må vi finde en anden løsning. Isco eller..... ja hvem. :D

12 år 3 måneder siden #7 af Sebberg
Hvad siger folk til at lave den frække og smide Marcelo på kanten? Han har hurtighed og udfordringerne på sin side. Beklageligvis er han en decideret elendig afslutter.

Isco er simpelthen for langsom.

12 år 3 måneder siden #8 af Raul-Madrid
Hvor alle dem som sagde Real er bedre uden Ronaldo ??? ;)

Fuck hvor det ærgeligt at han skal være ude i denne periode...!

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 3 måneder siden #9 af El Rojo
Som jeg ser det er der tre muligheder at jonglere med blandt de 6 forreste, hvis vi antager at Cris ikke kommer med til finalen. Jeg anser Alonso, Modric, Bale, Benzema og Di Maria som sikre startere, så det er spørgsmålet om Illara, Isco, Casemiro (eller Morata?) skal have den sidste startplads.

1) Den sandsynlige
Illara-Modric-Alonso
Bale-Benzema-Di Maria

Den vi stillede med mod Dortmund. Den ville jeg ikke være glad for, primært pga. jeg ikke føler at Illara bidrager med særlig meget, når tempoet er højt, og det må vi gå ud fra det bliver i CdR-finalen. Det går simpelthen for langsomt for den kære Asier. Desuden synes jeg, ligesom alle andre velsagtens, at Di Maria har vist sig utroligt kampdygtig på den centrale. Alt den vildskab og uforudsigelighed han bringer på midten er noget vi savner, når de andre spillere hedder Modric & Alonso. Af to forskellige grunde er jeg derfor ikke vild med den sandsynlige.

2) Den offensive
Modric-Alonso-Di Maria
Bale-Benzema-Isco

Den her er jeg væsentligt mere glad for, end første alternativ, primært fordi det ville smide Illara på bænken. Isco fylder simpelthen ikke nok i defensiven til at han kan være en af de tre centrale. Vi har brug for bølgebrydere på den centrale midtbane, ellers kommer Barca til at spille ubesværet rundt om os. Isco mangler bare at bevise sig (hans første 5-10 kampe undtaget), og jeg er bange for hvad der sker hvis han ikke rammer niveauet. Men dynamikken denne opstilling giver med Isco der trækker indad og Di Maria der kommer rundt om på venstre er spændende, og jeg regner med, at det er den her vi skal se i årets første titelkamp. Der er selvfølgelig muligheden for at bytte Isco og Morata, men det tror jeg simpelthen ikke på.

3) Den spændende
Casemiro-Modric-Alonso
Bale-Benzema-Di Maria

Den her tror jeg selvfølgelig ikke særlig meget på, men det er en måde at få den svingende Isco ud på bænken, uden at bringe Illara fra start. Så ikke den helt store fidus i Casemiro i hans indhop mod Dortmund, synes han var for lang tid om at afvikle i flere situationer. Dog fylder han unægtelig mere end de fleste andre, og jeg tænker, at han kunne være fed nok som støvsuger ved siden af Alonso derinde og så med Modric i en lidt mere frigjort rolle foran de to, uden at gå tilbage til den deciderede 4-2-3-1. Denne her opstilling giver os noget mere defensiv ballast, i og med Di kæmper bagud selvom han ligger på kanten og selvfølgelig fordi Casemiro er med. Jeg tror dog ikke på den, for Casemiro har jo ikke bevist særlig meget siden pre-season.

Håber på Cristiano, hvis ikke så på alternativ 2 eller 3. Regner selvfølgelig med alternativ 1.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

12 år 3 måneder siden #10 af LasseRMD

Sebberg skrev: Hvad siger folk til at lave den frække og smide Marcelo på kanten? Han har hurtighed og udfordringerne på sin side. Beklageligvis er han en decideret elendig afslutter.

Isco er simpelthen for langsom.

Tænkte faktisk selv på den, men du var hurtigst :D

Kan godt se Marcelo på kanten. Han spiller jo næsten kant i forvejen på den venstre back.

12 år 3 måneder siden #11 af Jaken
Jeg gider ikke sugarcoate det; det er noget værre pis... Det er mig et evigt mysterium hvorfor Ronaldo skulle spille 80 minutter mod Dortmund, når han humpede rundt i 79 af dem... Crap!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

12 år 3 måneder siden #12 af mohbar
Men hvorfor ikke spille Bale på Venstrefløjen? Han har jo før vist det er hans bedste plads.

Leveret af Kunena Forum