Cristiano Ronaldo i fare for at misse Copa del Rey-finale
Dios skrev: Hans tilstedeværelse på banen er nok uanset hvor godt han så spiller. Det vil være for nemt og lukke ned med Isco eller Di María på kanten.
Sådan tænkte Barca nok også sidste år. Messi endte med at være anonym, og Barca blev ydmyget.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
- Pepe
- Gæst
Hold da ferie , tænk at der stadig findes folk som ikke sætter pris på ham TRAGISKRaúl 7 skrev: Vi var tæt på at slå Barca uden Ronaldo for nogle uger siden, så mon ikke vi kan gøre det i CdR finalen også. Spar ham nu til kampen mod Bayern.
BBB skrev:
Dios skrev: Hans tilstedeværelse på banen er nok uanset hvor godt han så spiller. Det vil være for nemt og lukke ned med Isco eller Di María på kanten.
Sådan tænkte Barca nok også sidste år. Messi endte med at være anonym, og Barca blev ydmyget.
Skal jeg være ærlig, så har jeg ingen idé om hvilken kamp du hentyder til? Haha :D Men jeg ville være villig til at tage chancen, og den chance var man også villig til at tage imod Schalke, så jeg sætter alle mine penge på Ronaldo starter inde på Onsdag :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
BBB skrev:
Skal jeg være ærlig, så har jeg ingen idé om hvilken kamp du hentyder til? Haha :D Men jeg ville være villig til at tage chancen, og den chance var man også villig til at tage imod Schalke, så jeg sætter alle mine penge på Ronaldo starter inde på Onsdag :)
Så du ikke Bayern vs. Barca og returkampen?
BBB skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
Så du ikke Bayern vs. Barca og returkampen?
Nårh på den måde :) Jo selvfølgelig gjorde jeg det, men jeg troede du mente i et El Clasico opgør :)
- icomeinpeace
- Senior bruger
Dios skrev: Er vi ikke bare ude i, at Ronaldo spiller Cdr finalen, og dermed bliver sparet i yderligere 2 uger til semifinalerne går igang? Jeg ved godt det er en dum chance at tage, men en sejr over Barcelona kan give truppen det løft som de har brug for, og ligaen burde sagtens kunne vindes uden Ronaldo. Kommer man ud som taber på onsdag, så ser det altså ikke godt ud for Real Madrid, og en sejr vil give den ro og tiltro på tingene som der 100% bliver brug for imod Bayern.
Jeg er ikke sikker på, at han selv ønsker at spille kampen. Med mindre han er 100% klar, naturligvis. Men han har prøvet at vinde (og afgøre) CdR mod Barca. Jeg tror han tænker meget mere på CL og VM, og selvom pointen med at holdet vil få et løft (tiltrængt, endda) så synes jeg det ligner et afbud, næsten uanset hvor fint han har det.
Ydermere, så vi jo med Messi i sidste sæson, samt begyndelsen af denne, hvor farligt det er, hvis man spiller med en muskelskade (og et evt springerknæ). Jeg tror simpelthen ikke CdR er chancen værd. Om end det er den mest sansynlige titel for RM i år
Dios skrev: Åh crap. Havde ikke set det allerede var ugen efter. Troede først det var 2 uger efter, men uanset hvad, så håber jeg man spiller med Ronaldo i alle 3 opgør, hvis det bare er en lille skade, som Real Madrid hele tiden bliver ved med at sige det er.
Hans tilstedeværelse på banen er nok uanset hvor godt han så spiller. Det vil være for nemt og lukke ned med Isco eller Di María på kanten.
Hvem er du og hvad har du gjort ved Dios? Ha Ha
Jeg kan næsten ikke tro mine egne øjne. Dios siger sådan noget om Ronaldo :-)
Men du har fuldstændig ret. Jeg håber og tror på at han spiller. Alene at han er med gør, at modstanderens forsvar ved at de kommer i problemer.
ElMadrid skrev:
Dios skrev: Åh crap. Havde ikke set det allerede var ugen efter. Troede først det var 2 uger efter, men uanset hvad, så håber jeg man spiller med Ronaldo i alle 3 opgør, hvis det bare er en lille skade, som Real Madrid hele tiden bliver ved med at sige det er.
Hans tilstedeværelse på banen er nok uanset hvor godt han så spiller. Det vil være for nemt og lukke ned med Isco eller Di María på kanten.
Hvem er du og hvad har du gjort ved Dios? Ha Ha
Jeg kan næsten ikke tro mine egne øjne. Dios siger sådan noget om Ronaldo :-)
Men du har fuldstændig ret. Jeg håber og tror på at han spiller. Alene at han er med gør, at modstanderens forsvar ved at de kommer i problemer.
Haha :D
Nu er det jo ikke fordi jeg synes Ronaldo er dårlig og ikke anerkender hans evne til at finde målet, men når det er sagt, så kan jeg da godt finde de første 3 jeg ville erstatte ham med, men Isco og Di María er langtfra 2 af dem! :)