Cristiano Ronaldo i fare for at misse Copa del Rey-finale

10 år 6 måneder siden #25 af Steen
Måske. Det kunne også være fordi, at jeg mener han kun er god som defensiv midtbanespiller.

Pelle skrev:

Alt det der er også meget fint. Isco er bare ikke hurtig nok til, at ligge på kanten. Vi har set det nogle gange efterhånden. Hver gang han får bolden på kanten, går spillet i stå. Han hverken kan eller vil tage det lange træk op langs siden, så derfor ryger der en aflevering retur eller ind på midten og spillet går i stå.

Di Maria har gjort det godt som CM, langt bedre end det han leverer ude på kanten, og derfor skal han spille der. Så har vi ikke mange muligheder tilbage, og af dem vi har, så er Isco det bedste vi kan stille med mener jeg. Jeg er enig i at han er lidt for langsom derude, men jeg ser ham have en rolle hvor han trækker ind centralt, så Carvajal kommer til at agere højrekant. Det vil skabe en masse overtalssituationer, og styrke os inde centralt.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #26 af Pelle

Steen skrev: Måske. Det kunne også være fordi, at jeg mener han kun er god som defensiv midtbanespiller.

Pelle skrev:

Alt det der er også meget fint. Isco er bare ikke hurtig nok til, at ligge på kanten. Vi har set det nogle gange efterhånden. Hver gang han får bolden på kanten, går spillet i stå. Han hverken kan eller vil tage det lange træk op langs siden, så derfor ryger der en aflevering retur eller ind på midten og spillet går i stå.

Di Maria har gjort det godt som CM, langt bedre end det han leverer ude på kanten, og derfor skal han spille der. Så har vi ikke mange muligheder tilbage, og af dem vi har, så er Isco det bedste vi kan stille med mener jeg. Jeg er enig i at han er lidt for langsom derude, men jeg ser ham have en rolle hvor han trækker ind centralt, så Carvajal kommer til at agere højrekant. Det vil skabe en masse overtalssituationer, og styrke os inde centralt.

Enig. Vi har ikke mange muligheder. Morata vil jeg heller ikke have derud, selv om han må have tanket selvtillid. Umiddelbart er det måske bedre med to defensive kræfter mod Barca i form af Illarra og Alonso, som kan rydde op, og så lade Modríc sætte spillet igang op til de 3 forreste - Bale, Benz og Di Maria. En sådan opstilling vil naturligvis kræve en mindre transformation fra Di Marias side, da han spillede decideret elendig på den position mod Dortmund.

Generelt kan jeg ikke finde ud af, om jeg tror nok på Illarras kynisme og overblik mod et hold som Barca.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 6 måneder siden #27 af Kristian S
Hmm... er det ikke bedre med en lettere skadet muskel end springerknæ? Om min 14 dage er Ronaldo jo klar igen.

Håber han maks skal bruge 7 dage dog ^^

10 år 6 måneder siden #28 af Steen
Carlo: Cristiano has a small injury. He could feature in the Copa del Rey final but we won't take any risks.
Jeg ved ikke om han bluffer, men Manu Sainz skrev også følgende i går: This doctor has told me CR7 can play (the CdR final) if the injury is small, he could play with a knee wrap (like Bale)''

Han skal være klar til Bayern kampen, så jeg håber at Ancelotti tænker sig godt om og vælger den rigtige beslutning.

10 år 6 måneder siden #29 af Dios
Er vi ikke bare ude i, at Ronaldo spiller Cdr finalen, og dermed bliver sparet i yderligere 2 uger til semifinalerne går igang? Jeg ved godt det er en dum chance at tage, men en sejr over Barcelona kan give truppen det løft som de har brug for, og ligaen burde sagtens kunne vindes uden Ronaldo. Kommer man ud som taber på onsdag, så ser det altså ikke godt ud for Real Madrid, og en sejr vil give den ro og tiltro på tingene som der 100% bliver brug for imod Bayern.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #30 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Cristiano Ronaldo i fare for at misse Copa del Rey-finale

Dios skrev: Er vi ikke bare ude i, at Ronaldo spiller Cdr finalen, og dermed bliver sparet i yderligere 2 uger til semifinalerne går igang? Jeg ved godt det er en dum chance at tage, men en sejr over Barcelona kan give truppen det løft som de har brug for, og ligaen burde sagtens kunne vindes uden Ronaldo. Kommer man ud som taber på onsdag, så ser det altså ikke godt ud for Real Madrid, og en sejr vil give den ro og tiltro på tingene som der 100% bliver brug for imod Bayern.

Er næsten sikker på, at han ikke spiller finalen. Han bliver sparet mod Barcelona så han er kar til semifinalen.

10 år 6 måneder siden #31 af Dios

CristianoRonaldo skrev:

Dios skrev: Er vi ikke bare ude i, at Ronaldo spiller Cdr finalen, og dermed bliver sparet i yderligere 2 uger til semifinalerne går igang? Jeg ved godt det er en dum chance at tage, men en sejr over Barcelona kan give truppen det løft som de har brug for, og ligaen burde sagtens kunne vindes uden Ronaldo. Kommer man ud som taber på onsdag, så ser det altså ikke godt ud for Real Madrid, og en sejr vil give den ro og tiltro på tingene som der 100% bliver brug for imod Bayern.

Er næsten sikker på, at han ikke spiller finalen. Han bliver sparet mod Barcelona så han er kar til semifinalen.

Jeg håber ikke du har ret.

10 år 6 måneder siden #32 af BBB

Dios skrev: Er vi ikke bare ude i, at Ronaldo spiller Cdr finalen, og dermed bliver sparet i yderligere 2 uger til semifinalerne går igang?

Er Barca ikke om en uge? Semifinalerne begynder om to uger (22/4).

10 år 6 måneder siden #33 af Jaken

Problemet er bare at semifinalerne allerede går i gang ugen efter. Godt nok er der ingen weekendkamp imellem Barcelona og Bayern, men om det er nok hvile og risikoen værd, skal jeg ikke kunne sige.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Jaken.

10 år 6 måneder siden #34 af Dios
Åh crap. Havde ikke set det allerede var ugen efter. Troede først det var 2 uger efter, men uanset hvad, så håber jeg man spiller med Ronaldo i alle 3 opgør, hvis det bare er en lille skade, som Real Madrid hele tiden bliver ved med at sige det er.
Hans tilstedeværelse på banen er nok uanset hvor godt han så spiller. Det vil være for nemt og lukke ned med Isco eller Di María på kanten.

• Omar
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #35 af Omar
Er jeg den eneste der tror at Real vinder noget?

10 år 6 måneder siden #36 af M_linding
Jeg er enig med Dios i, at det ville være et vigtigt boost at slå Barcelona - Og dermed bør Ronaldo spille.

Men det er klart, at det vigtigste må være at få ham klar til Bayern. Barcelona kan vi sgu godt slå, selv uden Ronaldo.

Leveret af Kunena Forum