To skridt fra Lissabon

12 år 3 måneder siden #25 af pm
Besvaret af pm på emne To skridt fra Lissabon

Real Madrid skrev:

Dios skrev:

DarioGomez skrev: Vi bliver godt nok talt ned under tæppet i studiet..,

Er vi virkelig så ringe i andres øjne?! :-)

Ja det synes jeg faktisk. Vores offensiv er ren verdensklasse, hvor vores defensiv er det stik modsatte. Men lad os håbe Real Madrid får kritikkerne inkl. Jeg selv på andre tanker. Jeg håber på det bedste, men jeg frygter godt nok også for det pres vi kan blive udsat for

Kampen i aften kan godt give et godt billede af, om vi skal have ny midterforsvar og midtbanespiller eller ej.

Vi skal bare have varane i start formationen og så kan Ramos sidde på bænken eller sælges. Frygter hans dummer sig endnu engang i aften og vi bliver straffet for det. Sagt på en anden måde, jeg er mere bange for Ramos end deres offensiv.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved pm.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #26 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne To skridt fra Lissabon
Ramos er mit største bekymring i aften så kommer pepe derefter alonso

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #27 af Pepe

Real-Laudrup skrev: Ramos og Pepe mod Mandzukic......

Det var den samme følelse jeg sad med i 2012, da de var oppe imod Mario Gomez og han rev dem fra hinanden. Jeg havde virkelig gerne set Varane starte, men det er vel forståeligt, da han ikke er helt fit.

Sad faktisk og tænkte lige netop på om pepe og ramos kan holde hovedet koldt

12 år 3 måneder siden #28 af Dios
Besvaret af Dios på emne To skridt fra Lissabon

Real Madrid skrev:

Dios skrev:

Ja det synes jeg faktisk. Vores offensiv er ren verdensklasse, hvor vores defensiv er det stik modsatte. Men lad os håbe Real Madrid får kritikkerne inkl. Jeg selv på andre tanker. Jeg håber på det bedste, men jeg frygter godt nok også for det pres vi kan blive udsat for

Kampen i aften kan godt give et godt billede af, om vi skal have ny midterforsvar og midtbanespiller eller ej.

Ny midterforsvar synes jeg nu vi skal have uanset hvad. Ramos skal udskiftes og Varane er forhåbentlig snart 100% klar, så han kan overtage den ene plads.
Jeg vil stadig godt se hvad Khedira kan gøre ved vores midtbane.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, elle44

12 år 3 måneder siden #29 af elle44
Besvaret af elle44 på emne To skridt fra Lissabon

Tjah. De roser os for hvad vi skal roses for. Men de har jo ret i at vores defensiv sejler.

Jeg synes det var en helt fair analyse de kom med. Bayern er favoritter.

Men kom så Real!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 3 måneder siden #30 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne To skridt fra Lissabon

Dios skrev:

Real Madrid skrev:

Dios skrev:

Ny midterforsvar synes jeg nu vi skal have uanset hvad. Ramos skal udskiftes og Varane er forhåbentlig snart 100% klar, så han kan overtage den ene plads.
Jeg vil stadig godt se hvad Khedira kan gøre ved vores midtbane.

Alle er vel enige om, at Varane passer perfekt på profilen, men hvor er han på vej hen med alle de skader?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Real Madrid.

12 år 3 måneder siden #31 af BBB
Besvaret af BBB på emne To skridt fra Lissabon

rezamadridista skrev:

Mathiaska skrev: Tror de har ret i studiet om, at det primært bliver 4-4-2 vi spiller i aften. Jeg frygter dog at vi ikke kommer til at have bolden ret meget, hvis overhovedet. Hvornår har vi sidst set eksempler på hold der har været mindst lige så besiddende/kontrollerende mod Peps tiki-taka?

Tror vi kommer til at have lidt over 50 procent boldbesiddelse, mens Bayern ligger på omkring de 70 stykker.

Kommer vi til at spille med to bolde siden, at vi kan nå over 100%?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios, rezamadridista

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #32 af Pepe
Gud hvor vil det hjæle holdet hvis casimero kom ind på den centralmidtbane , hans styrke , hurtighed og energi er lige præcis det vi har brug for
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Pepe.

12 år 3 måneder siden #33 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne To skridt fra Lissabon
Vi bliver nødt til at spille mere fodbold, vi gør det lidt i det 40' minut med Isco ude på venstre kant og så opstod der en kæmpe chance til Di Maria, og det så bestemt ikke svært ud og komme igennem Bayerns forsvar.

Og ja jeg ved godt vi fører 1-0 og vi har haft kæmpe chancer, men føler bare ikke det kan gå så godt med at forsvare hele kampen igennem.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo

12 år 3 måneder siden #34 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne To skridt fra Lissabon
Bayern skal da være glade for de kun er bagud med en enkelt pind ved pause. To mål mere kunne godt være lagt ind.
Boldbesiddelse...my ass! De var langt farligere de to forrige sæsoner.

12 år 3 måneder siden #35 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne To skridt fra Lissabon
Ja, der kunne nemt have stået 3-0 til os! En smule mere skarphed er et must i næste halvleg.

Og vi må meget gerne forsøge at holde bolden lidt højere op på deres banehalvdel i næste halvleg i stedet for og forsvare så dybt. Før eller siden bryder Robben, Ribery eller Alaba (som har haft et par farlige løb) igennem vores forsvar og så er vi doomed.

Bayern må for alt i verden ikke score i aften.

12 år 3 måneder siden #36 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne To skridt fra Lissabon
Puha kunne nemt have stået 3-0. Kan det virkelig passe, Bayerns midterforsvar er mere ringe end vores ;-)
Jeg er fortrøstningsfuld, især, hvis vi får en 2-0 føring, det vil med garanti stresse Bayern mere, hvilket vil give mere plads på banen til os, hvis vi får kæmpet os op på den sidste tredjedel af banen.

Kigger man på hver spiller, så har det været en fin kamp. Ronaldo har været lidt usynlig, men var vel også forventet, han ikke vil være helt oppe i gear.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum