To skridt fra Lissabon
Kampen minder mig på mange måder om Barcelona kampen. Vi brænder og brænder, og Bayern og Barca kommer ikke frem til noget, og bum ud i den blå luft, så er der udlignet.
Håber vi kommer stormene ud og går efter nr. 2 mål, som vil give os det perfekte udgangspunkt, også spille som i første halvleg.
Vamos vamos!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
De. Flertal? Han har haft én skade, han havde bare et setback.Real Madrid skrev:
Dios skrev:
Real Madrid skrev:
Dios skrev:
DarioGomez skrev: Vi bliver godt nok talt ned under tæppet i studiet..,
Er vi virkelig så ringe i andres øjne?! :-)
Ja det synes jeg faktisk. Vores offensiv er ren verdensklasse, hvor vores defensiv er det stik modsatte. Men lad os håbe Real Madrid får kritikkerne inkl. Jeg selv på andre tanker. Jeg håber på det bedste, men jeg frygter godt nok også for det pres vi kan blive udsat for
Kampen i aften kan godt give et godt billede af, om vi skal have ny midterforsvar og midtbanespiller eller ej.
Ny midterforsvar synes jeg nu vi skal have uanset hvad. Ramos skal udskiftes og Varane er forhåbentlig snart 100% klar, så han kan overtage den ene plads.
Jeg vil stadig godt se hvad Khedira kan gøre ved vores midtbane.
Alle er vel enige om, at Varane passer perfekt på profilen, men hvor er han på vej hen med alle de skader?
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
Dios skrev: Perfekt første halvleg, hvis man udelukkende kigger på resultatet. Charmen med Real Madrid's omstillingsspil forsvinger bare, når vi udelukkende spiller Chelsea bold og losser den væk 9 ud af 10 gange. Vi skal præge spillet noget mere, men ellers kan jeg godt lide det lave presspil, når vi endnu ikke har skabt vores egen identitet som kan bruges i stort set alle kampe.
Kampen minder mig på mange måder om Barcelona kampen. Vi brænder og brænder, og Bayern og Barca kommer ikke frem til noget, og bum ud i den blå luft, så er der udlignet.
Håber vi kommer stormene ud og går efter nr. 2 mål, som vil give os det perfekte udgangspunkt, også spille som i første halvleg.
Vamos vamos!
Jamen du har da ret. Jeg ville også ønske, vi kunne holde lidt bedre fast i bolden, når vi erobrer den, og en hurtig kontra ikke er mulig.
Men allermest ærgrer jeg mig over, vi ikke udnytter vores chancer bedre, når de kommer. Det ville være så demotiverende for Bayern, at de blev straffet så kontant hver gang, vi spiller hurtigt igennem.
- Pepe
- Gæst
-
RAMOS DU ER FØDT SOM EN KLOVN
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Dios skrev: Perfekt første halvleg, hvis man udelukkende kigger på resultatet. Charmen med Real Madrid's omstillingsspil forsvinger bare, når vi udelukkende spiller Chelsea bold og losser den væk 9 ud af 10 gange. Vi skal præge spillet noget mere, men ellers kan jeg godt lide det lave presspil, når vi endnu ikke har skabt vores egen identitet som kan bruges i stort set alle kampe.
Vamos vamos!
Ja, Bayern var totalt tandløse. 'Kæft det er godt, at Pep har overtaget det hold, for sidste års Bayern havde været mere problematisk.
Bayern spiller skide forudsigeligt.
Det bedste fra kampen: VI holdt nullet! Allianz er ikke et uindtageligt fort, så vi kan sagtens score dernede også.
Forskellen på Carlos og Mou's hold: Vi ser meget mere rolige ud i år og spiller med selvtillid. Så dejligt at se en hele vejen igennem solid indsats fra holdet. Vi har langt de største chancer og kunne reelt have lukket det hele i første halvleg. Til næste kamp har vi forhåbentligt både Bale og Ronaldo til rådighed, og så er vi endnu stærkere.
- Rubæk
- Gæst
-
Bismo skrev: Det bedste fra kampen: VI holdt nullet! Allianz er ikke et uindtageligt fort, så vi kan sagtens score dernede også.
Forskellen på Carlos og Mou's hold: Vi ser meget mere rolige ud i år og spiller med selvtillid. Så dejligt at se en hele vejen igennem solid indsats fra holdet. Vi har langt de største chancer og kunne reelt have lukket det hele i første halvleg. Til næste kamp har vi forhåbentligt både Bale og Ronaldo til rådighed, og så er vi endnu stærkere.
Perfekt opsummering. Jeg skal ikke kunne sige om det har været tilfældet i længere tid, men 4-4-2 formationen når vi er i defensiven er en genistreg fra Carlos side, når Isco og Di Maria er så fokuserede.
Noget helt andet: ALLE spillede godt - hvornår har man sidst set det?
Anden halvleg havde vi bolden lidt mere og stod lidt højere på banen, men var jo nærmest ikke farlige.
Bayern har et rigtig flot presspil, og det er vel det bedste man kan sige om dem i aften
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Dios skrev:
Ja det synes jeg faktisk. Vores offensiv er ren verdensklasse, hvor vores defensiv er det stik modsatte. Men lad os håbe Real Madrid får kritikkerne inkl. Jeg selv på andre tanker. Jeg håber på det bedste, men jeg frygter godt nok også for det pres vi kan blive udsat for
Dine evner som spåmand viste sig at være decideret ringe ;0)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Dios skrev:
Dine evner som spåmand viste sig at være decideret ringe ;0)
Haha :D
Aldrig har jeg været så tilfreds med at jeg tog fejl :) På daværende tidspunkt synes jeg godt nok også, at vi manglede karakter og kvalitet, men heldigvis havde vi Ramos, og hvem havde troet han ville lave flere mål end hele BBC de sidste 5-6 kampe :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.