Bedømmelse af truppen mod Bayern München
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (90 brugere)
Hele holdet 4.4
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synd Alonso misser finalen - han var knust.
Jeg vil næsten håbe Khedira kan nå at komme i form og overtage pladsen. Der er trods alt over 3 uger til.
- Juanito
- Gæst
-
- RealMadridsArmy
- Gæst
-
Carvajal viser endnu engang at han uden tvivl er blandt verdens absolut bedste bakspillere - rigtig fedt at se. Træls at visse Bayern-spillere var så vanvittigt aggressive i dag. Det kom sgu bag på mig. Også træls at Realspillerne smider sig så meget og slår armene ud hver gang, der bliver lagt en finger på dem. Jeg siger ikke at alle frispark/fald var skuespil, men at en hel del af dem var.
Nu kan jeg mærke at jeg har været ret negativ. Fantastisk holdpræstation. Endnu en sindssygt overlegen defensiv præstation. Det er kanon at se Coentrao gøre det så godt, og helt vildt fedt at Ramos og Pepe står med den autoritet de står med og formår at spille en fejlfri kamp.
Endelig er vi i finalen... f**k, yeah!
Forstår egentligt ikke dommerens advarsel til Alonso, var den virkelig så slem? Ikke i min bog ihvertfald. Schweinsteiger laver en der er meget værre på Modric i det 70 minut og han fik ikke en advarsel.
Btw, så jeg forkert eller gav Ribery en lussing til Carvajal?
Florentino Pérez
- Brylle
- Gæst
-
Der blev spist noget bratwurst i aften!
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Er så stolt over defensiven har virket så kompakt i de to opgør mod bayern. Kæmpe ros til holdet samt træneren. Ancelotti er virkelig en genial mand. Kan huske mange af jer i starten var utilfredse med ham fordi han ikke havde leveret i topkampene men det må man så sandelig sige han har gjort nu.
The treble er stadig en mulighed !!
La Decima skal bare vindes, alt andet er jeg vel ligeglad med.
Hala madrid !!!!
ps. håber ham ribery får karantæne for den flad han stak carvajal, derimod kæmpe ros til carvajal for at vise modenhed og ignore idioten.
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
AlanSahinovic skrev: Tillykke til alle Madridistas, sikke en præstation - wauw siger jeg bare!
Forstår egentligt ikke dommerens advarsel til Alonso, var den virkelig så slem? Ikke i min bog ihvertfald. Schweinsteiger laver en der er meget værre på Modric i det 70 minut og han fik ikke en advarsel.
Btw, så jeg forkert eller gav Ribery en lussing til Carvajal?
Den var ikke mega slem, men det gule kort kan ubetvivleligt forsvares. Og ja, Ribery gav ham en lussing... jeg er ret chokeret - også selvom nogle nok vil sige: "Det er jo Ribery."
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
1. Kæresten slår op med mig og nupper sine ting med hjem fra min lejlighed. Minuttet efter er der kampstart i München.
2. Real Madrid knuser Bayern München som efter de fleste eksperter skulle være verdens bedste fodboldhold.
3. Jeg havde ved sæsonstart overhovedet ikke forventet titler i år. Faktisk ville jeg tilgive Ancelotti hvis han skulle bruge mere end én sæson til at spille holdet op, men han ender med at præstere på så højt et niveau, at det er ufatteligt. Holdet lukker jo nærmest ikke mål ind og scorer mere end noget andet hold i Europa. Nu står man til at kunne vinde alle tre titler.
Jeg er officielt euforisk lamslået! o.O
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev: Jeg sidder tilbage med den mystiske følelse jeg har haft i utallige år.
1. Kæresten slår op med mig og nupper sine ting med hjem fra min lejlighed. Minuttet efter er der kampstart i München.
2. Real Madrid knuser Bayern München som efter de fleste eksperter skulle være verdens bedste fodboldhold.
3. Jeg havde ved sæsonstart overhovedet ikke forventet titler i år. Faktisk ville jeg tilgive Ancelotti hvis han skulle bruge mere end én sæson til at spille holdet op, men han ender med at præstere på så højt et niveau, at det er ufatteligt. Holdet lukker jo nærmest ikke mål ind og scorer mere end noget andet hold i Europa. Nu står man til at kunne vinde alle tre titler.
Jeg er officielt euforisk lamslået! o.O
Ked af det med kæresten, men tillykke med Madrid sejren!
- Ingen svæver på banen som Zizou!