Bedømmelse af truppen mod Bayern München
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det jo helt urealistisk det Ancelotti har opnået. At de scorer 5 mål og holder buret rent selv. Og det var ikke heldigt for Bayern havde nærmest ingen chancer. Til gengæld kunne jeg sagtens se Real have scorer 3-5 mål mere over de 2 kampe.
Måske Real's bedste sæson. Lad det blive 6 titler næste år!
Tillykke med finalen, tillykke med at I holder med verdens farligste hold!
- Madridistao
- Junior bruger
-
Jeg hæfter mig især ved Carvajal som lukker totalt ned for Ribery, hvilket tydeligvis irritere ham nok til at dele lussinger ud.
Derudover leverer Modric endnu engang en fantastisk indsats. Ligesom i sidste kamp smider han næsten ingen bolde væk når Bayern kommer med det første genpres ( Se analyse af sidste kamp ) hvilket gør at vi får mange gode kontramuligheder.
Pepe og Ramos er i deres nuværende form verdens bedste midterforsvar.
Coentrao er solid og placerer sig rigtig i alle situationer i dag.
Xabi gør det rigtig fornuftigt og bliver utrolig svær at erstatte. Vi har ingen andre end ham og Modric der kan spille sig ud af det første pres på samme måde (Modric kan også løbe sig ud af presset).
Jeg håber mest på at Casemiro får lov at spille i stedet. Nok er han ung og uerfaren. Men hans brasilianske tilgang til fodbold gør at han meget sjældent losser bolden væk.
På den anden side skal vi nok møde et hold der pakker sig, hvorfor en fit og kampklar Khedira ville være strålende til at bremse deres kontraer (selvom jeg tvivler på hans form efter så lang en pause)
Min ønskeopstilling er som følger, selvom det nok er mere realistisk med en Illarra.
Casillias.
Carvajal, Pepe, Ramos, Coentrao
Modric, Casemiro, Di Maria,
Bale, Benzema, Cristiano.
Hvad tror i?
rezamadridista skrev:
Kassow-Rossing skrev: Jeg sidder tilbage med den mystiske følelse jeg har haft i utallige år.
1. Kæresten slår op med mig og nupper sine ting med hjem fra min lejlighed. Minuttet efter er der kampstart i München.
2. Real Madrid knuser Bayern München som efter de fleste eksperter skulle være verdens bedste fodboldhold.
3. Jeg havde ved sæsonstart overhovedet ikke forventet titler i år. Faktisk ville jeg tilgive Ancelotti hvis han skulle bruge mere end én sæson til at spille holdet op, men han ender med at præstere på så højt et niveau, at det er ufatteligt. Holdet lukker jo nærmest ikke mål ind og scorer mere end noget andet hold i Europa. Nu står man til at kunne vinde alle tre titler.
Jeg er officielt euforisk lamslået! o.O
Ked af det med kæresten, men tillykke med Madrid sejren!
Man følger 1 fodbold hold gennem hele livet. Mens man skifter kæreste flere gange i livet.
Hala Madrid. Er så glad og tilfreds, at jeg dårligt nok kan falde i søvn!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Kæft vi var vilde, og konstant en trussel den anden vej!
Ved ikke hvad jeg håber eller tror på af startopstillinger til finalen, men kunne Ramos ikke flyttes op på midtbanen?
Casillas
Carvajal - Pepe - Varane - Coentrao
Modric - Ramos - Di Maria
Bale - Benzema - Ronaldo
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
LasseRMD skrev: Fantastisk aften drenge!!!
Kæft vi var vilde, og konstant en trussel den anden vej!
Ved ikke hvad jeg håber eller tror på af startopstillinger til finalen, men kunne Ramos ikke flyttes op på midtbanen?
Casillas
Carvajal - Pepe - Varane - Coentrao
Modric - Ramos - Di Maria
Bale - Benzema - Ronaldo
Håber bestemt, vi holder os til de midtbanespillere, vi nu engang har. Illarra's manddomsprøve, som jeg ser det.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
En lille måned til finalen d. 24/5 og 4 La Liga kampe. Held i uheld at Sami Khedira er ved at være tilbage, nu hvor Alonso er spærret.
Spørgmålet er om man kan snige ham i startopstillingen i så vigtige kampe uden kamptræning og hvilket signal sender man så til Illarra?
Hvad enten det bliver Chelsea eller Atletico, så behøver vi en pasningssikker spiller, men også en der kan sætte sig igennem defensivt især i omstillingerne og her tror jeg Illarra kommer til kort. Heldigvis har Modric udviklet sig til at væres vores vigtigste playmaker og dermed handler det primært om at erstatte Xabi's defensive egenskaber. Her må Khedira være at foretrække.
Casillas
Carvajal-Ramos-Pepe-Coentrao/Marcelo
Bale-Modric-Khedira-Di Maria
Benzema-Ronaldo
www.goal.com/en/match/134277/fc-bayern-m...id-cf/player-ratings
Hvad sker der?
- Madridistao
- Junior bruger
-
Elkrimi skrev: Ubeskrivelig kamp.
En lille måned til finalen d. 24/5 og 4 La Liga kampe. Held i uheld at Sami Khedira er ved at være tilbage, nu hvor Alonso er spærret.
Spørgmålet er om man kan snige ham i startopstillingen i så vigtige kampe uden kamptræning og hvilket signal sender man så til Illarra?
Hvad enten det bliver Chelsea eller Atletico, så behøver vi en pasningssikker spiller, men også en der kan sætte sig igennem defensivt især i omstillingerne og her tror jeg Illarra kommer til kort. Heldigvis har Modric udviklet sig til at væres vores vigtigste playmaker og dermed handler det primært om at erstatte Xabi's defensive egenskaber. Her må Khedira være at foretrække.
Casillas
Carvajal-Ramos-Pepe-Coentrao/Marcelo
Bale-Modric-Khedira-Di Maria
Benzema-Ronaldo
Jeg tror simpelthen ikke at en måned, med samlet set max. 270 minutters fodbold til Khedira er nok til at få ham tilbage i den topform det kræves for at spille en sådan kamp.
Vælger man alligevel at spille med ham, bliver det for nemt for modstanderen at dæmme op for vores angrebsspil, især i genpresset, da man "bare" skal lukke ned for Modric. Di Maria er fantastisk, men ofte vælger han den forkerte dribling ud af det første pres, og det resulterer i nogle giftige boldtab.
Jeg håber naturligvis også at det bliver en midtbanespiller der får rollen, således at ramos ikke skal spille ude af position, omend muligheden foreligger. Derfor sætter jeg mit håb til Casemiro, da, som du påpeger, illarra har nogle mangler mht speed og styrke.
Er der andre end mig der mener han har listet sig foran Illarra i hierarkiet, taget dagens indskiftning af ham fremfor Illarra i betragtning?