Optakt Real Madrid - Valencia, spillerunde 36

12 år 2 måneder siden #37 af DarioGomez
En eller anden sig, at jeg har regnet forkert, og at Barcelona IKKE bliver mestre, hvis de vinder deres to sidste kampe...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #38 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: En eller anden sig, at jeg har regnet forkert, og at Barcelona IKKE bliver mestre, hvis de vinder deres to sidste kampe...

Det gør de ikke, hvis vi vinder vores tre kampe.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 2 måneder siden #39 af Siempre fiel

Brylle skrev:

Siempre fiel skrev: At starte med Illarra og Isco på midten er åbenbart lige dét der ska til for at smide et muligt mesterskab. Tror ik jeg nogensinde finder ord for hvor ringe Illarra er. Næste gang synes jeg vi ska forsøge med én af de dér træningskegler i stedet - tror det vil gøre midtbanen mere dynamisk. Hvis ik der sker mirakler her de sidste minutter, så må denne kamp være det største antiklimaks ever!

Jeg synes oz, at Illarra spillede en meget ringe 1. halvleg, men at kritisere valget af Isco, forstår jeg slet ikke. Han har på det seneste spillet flere rigtig gode kampe og har værktøjerne til at lukke et forsvar op.

Marcelo har i dag været afgørende. Dog ikke på en positiv måde.

Jeg mener bare at konstallationen Illarra-Xabi (den dynamiske duo!!) -Isco er den egentlige årsag til at vi er så uendeligt ringe i første halvleg - Isco er som sådan god nok - bare ik på en midtbane sammen med de to førnævnte. Og Marcelo var fremragende offensivt igår - men det efterlod oceaner af plads bag ham desværre.

12 år 2 måneder siden #40 af Siempre Madrid

Siempre fiel skrev: Og Marcelo var fremragende offensivt igår

Din førerhund skal have en førerhund.

Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, mohbar

12 år 2 måneder siden #41 af anes
Det er oz bare for ringe det her, og Ancelottis udtalelser efter kampen gør mig ikke mere rolig. Illarra spiller en dårlig kamp i dag, det er okay at sige det men det er en mild underdrivelse.
Marcelo er tilbage, jeg har meget tillid til ham og det kommer til at gå helt til sidste dag hvem der skal starte i CL-finalen. Hvis det her ikke er bare er en venlig udtalelse efter kampen, så må Ancelotti dele førerhund med Siempre fiel

12 år 2 måneder siden #42 af Siempre fiel

Siempre Madrid skrev:

Siempre fiel skrev: Og Marcelo var fremragende offensivt igår

Din førerhund skal have en førerhund.

Fremragende var måske nok en gedigen overdrivelse - ingen var fremragende offensivt eller defensivt igår. Men mener dog at Marcelo var involveret i rigtig meget og derfor foregik det meste da oz over venstrekanten - men ok, det er sandt at han stadig mangler skarphed og der ik kom vildt meget ud af hans aktioner. Der er dog noget vildskab og lyst til at bidrage offensivt og hans fremløb skaber mange gange overtal i venstresiden (desværre oz undertal i eget forsvar).
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• smølf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #43 af smølf
Besvaret af smølf på emne Optakt Real Madrid - Valencia, spillerunde 36
Marcelo bidrog med absolut intet offensivt, ja han løber meget og skaber overtal. Men hans indlæg er lige til serie 5 og han kan ikke ramme en angriber om så han stod med hovedet oppe i røven på Benzema.

Illaramendi skuffer igen, dog vil jeg også mene at han bliver brugt forkert. Han havde jo heller ikke spillet hvis Khedira eller Modric var klar, jeg tror stadig på ham som afløser for Alonso.

Ronaldo.. Han burde skamme sig over det udbrud over for Morata, efter han selv har spildt er hav af gode muligheder. Jeg fik en dårlig smag i munden og jeg forstår sgu godt hvis Morata smutter til sommer for det er helt tydeligt at der foregår et eller andet mellem de to.

12 år 2 måneder siden #44 af Siempre Madrid

smølf skrev: Ronaldo.. Han burde skamme sig over det udbrud over for Morata, efter han selv har spildt er hav af gode muligheder. Jeg fik en dårlig smag i munden og jeg forstår sgu godt hvis Morata smutter til sommer for det er helt tydeligt at der foregår et eller andet mellem de to.

Kaldes det ikke blot hierarki? Jeg synes, at der lægges for meget opmærksomhed i, at Morata får en røffel og selv om Cristiano Ronaldo via sin præstation i går måske ikke er den rette til at uddele verbale øretæver, så er det altså heller ikke værre.

Salig John Stampe fra AGF har vist også fra tid til anden svinet og nedgjort sine medspillere, bare fordi han kunne. Men det var en del af spillernes modningsproces og hvis de ikke kan tåle kritikken fra en medspiller, hvordan skal de så klare kritikken fra 85.000 fans?

12 år 2 måneder siden #45 af Dios
Det er sgu lidt sjovt hvor forskelligt man ser kampene :) Selv synes jeg faktisk vi spillede rigtig godt. Var rigtig glad for tempoet, gejsten og de mange gode pasninger og kombinationer i løbet af kampen. Vi tabte lidt på vores høje pres, da vi aldrig fik fat i anden boldene, da vores forsvarsspillere (Varane og Ramos) var de eneste til at forsvare igår. Gik de helt frem, så var der plads bag dem, og chancerne ville have været endnu større, men nu var der tilgængelig 10-15 meter imellem forsvar og midtbane, og det straffede Valencia os på.

I kampe som denne, så savner jeg et større sammenhold. Det bliver igen for meget spil Ronaldo eller Bale og lade dem afgøre det. Det gør Benzema fuldstændig usynlig, da han ikke er samme type, og lever for holdet spiller sammen. Vi var simpelthen for ineffektive, men godt synes jeg nu vi spillede.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #46 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Optakt Real Madrid - Valencia, spillerunde 36

Dios skrev: Det er sgu lidt sjovt hvor forskelligt man ser kampene :) Selv synes jeg faktisk vi spillede rigtig godt. Var rigtig glad for tempoet, gejsten og de mange gode pasninger og kombinationer i løbet af kampen. Vi tabte lidt på vores høje pres, da vi aldrig fik fat i anden boldene, da vores forsvarsspillere (Varane og Ramos) var de eneste til at forsvare igår. Gik de helt frem, så var der plads bag dem, og chancerne ville have været endnu større, men nu var der tilgængelig 10-15 meter imellem forsvar og midtbane, og det straffede Valencia os på.

I kampe som denne, så savner jeg et større sammenhold. Det bliver igen for meget spil Ronaldo eller Bale og lade dem afgøre det. Det gør Benzema fuldstændig usynlig, da han ikke er samme type, og lever for holdet spiller sammen. Vi var simpelthen for ineffektive, men godt synes jeg nu vi spillede.

Ja kampe ses helt forskelligt åbenbart. Jeg så at vi lagde tungt pres, men spillede hamrende elendigt.

Mht. Ronaldos løftede pegefinger til Morata, så var det da helt ok. Han (Morata) er jo så elendig, så når han går ind og tror at han skal være frelseren med sådan en gang møg i stedet for at spille den på tværs, så skal han sgu have af vide at han gjorde noget forkert.

12 år 2 måneder siden #47 af Elkrimi
Jeg vil på ingen måde forsvare Marcelo, sikke en ligegyldig kamp nu hvor han havde mulighed for at vise sit værd.

Men hold nu op hvor var Benzema også ligegyldig igår, han skaber jo absolut intet selv. Han er så afhængig af sine medspillere.
Af mange roses han for sit arbejde defensivt og sine evner som oplægger, hvilket heller ikke var til at få øje på igår. Der er sgu for langt mellem snapsene.

Desværre er der ingen oplagte angribere på markedet, nu hvor Falcao og Aguero døjer med skader. Suarez tror jeg ikke er mulig mere.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 måneder siden #48 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt Real Madrid - Valencia, spillerunde 36

Siempre Madrid skrev:

smølf skrev: Ronaldo.. Han burde skamme sig over det udbrud over for Morata, efter han selv har spildt er hav af gode muligheder. Jeg fik en dårlig smag i munden og jeg forstår sgu godt hvis Morata smutter til sommer for det er helt tydeligt at der foregår et eller andet mellem de to.

Kaldes det ikke blot hierarki? Jeg synes, at der lægges for meget opmærksomhed i, at Morata får en røffel og selv om Cristiano Ronaldo via sin præstation i går måske ikke er den rette til at uddele verbale øretæver, så er det altså heller ikke værre.

Salig John Stampe fra AGF har vist også fra tid til anden svinet og nedgjort sine medspillere, bare fordi han kunne. Men det var en del af spillernes modningsproces og hvis de ikke kan tåle kritikken fra en medspiller, hvordan skal de så klare kritikken fra 85.000 fans?

Hierarki min røv! INGEN ER STØRRE END KLUBBEN. INGEN!

Morata er kun 21 og når Ronaldo samtidig har brændt et hav af chancer, så kan han på ingen måde tillade sig sådan et udbrud. Og så er jeg godt træt af al den snak om Ronaldo og hans rekorder. Altså vil mange af jer helst have at Real Madrid skal vinde La Decima eller, at Ronaldo skal vinde FIFA Ballon D'or? Noget siger mig nemlig, at det er det sidste med alle de artikler og kommentarer, som handler om ham alene.

Vamos Los Blancos!

Leveret af Kunena Forum