Optakt Real Madrid - Valencia, spillerunde 36
Inspektøren skrev:
BBB skrev:
Inspektøren skrev: Og kig også på, hvilke hold der har haft meget succes på det seneste. Det er alle hold, hvor der er disciplin og et stærk fællesskab: Guardiolas Barcelona, Dortmund, Bayern München, Internazionale Milano (Især mod Barcelona i de to semi-finaler), Chelsea (Igen tydeligt mod Barcelona), Atletico og det Real Madrid mandskab som vandt med overlegene 5-0 mod Bayern over to opgør, forleden.
For de havde ikke en stjerne over dem alle? De havde ikke en træner, som specifikt sagde, at den ene spiller altid skulle være glad? Ooookay...
Den med, at Guardiola skulle have sagt, at "den ene spiller altid skulle være glad", ved jeg ikke hvor du har fra. Og da Messi desuden skældte ud på Villa, af samme årsag som Ronaldo, var det under Villanova, hvorfor jeg skrev Guardiolas Barca.
bleacherreport.com/articles/2031180-lion...st-allow-him-to-play
"Give him the ball and keep him happy"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der opstår lignende situationer i hver anden fodboldkamp - især når der er store interesser på spil. Men det er åbenbart en sensation når den onde onde Ronaldo er involveret... Lagde I også mærke til, at svinet havde sat sit hår i går?;)
...........................................................
Til de pessimistiske kan jeg anbefale (ligesom Jimmybroe) Marca's udregner. Mesterskabet er stadig muligt, selv efter den pinlige præstation i går.
- Brylle
- Gæst
-
Ja, han var mega ringe og ene og alene skylden til, at vi sejlede. Det er en rimelig sindsyg udmelding, selv hvis man er fra OZ.Siempre fiel skrev:
Brylle skrev:
Jeg synes oz, at Illarra spillede en meget ringe 1. halvleg, men at kritisere valget af Isco, forstår jeg slet ikke. Han har på det seneste spillet flere rigtig gode kampe og har værktøjerne til at lukke et forsvar op.Siempre fiel skrev: At starte med Illarra og Isco på midten er åbenbart lige dét der ska til for at smide et muligt mesterskab. Tror ik jeg nogensinde finder ord for hvor ringe Illarra er. Næste gang synes jeg vi ska forsøge med én af de dér træningskegler i stedet - tror det vil gøre midtbanen mere dynamisk. Hvis ik der sker mirakler her de sidste minutter, så må denne kamp være det største antiklimaks ever!
Marcelo har i dag været afgørende. Dog ikke på en positiv måde.
Jeg mener bare at konstallationen Illarra-Xabi (den dynamiske duo!!) -Isco er den egentlige årsag til at vi er så uendeligt ringe i første halvleg - Isco er som sådan god nok - bare ik på en midtbane sammen med de to førnævnte. Og Marcelo var fremragende offensivt igår - men det efterlod oceaner af plads bag ham desværre.
At Marcelo var fremragende offensivt, gider jeg ikke engang begynde med, hahaha!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
Ja, han var mega ringe og ene og alene skylden til, at vi sejlede. Det er en rimelig sindsyg udmelding, selv hvis man er fra OZ.Siempre fiel skrev:
Brylle skrev:
Jeg synes oz, at Illarra spillede en meget ringe 1. halvleg, men at kritisere valget af Isco, forstår jeg slet ikke. Han har på det seneste spillet flere rigtig gode kampe og har værktøjerne til at lukke et forsvar op.Siempre fiel skrev: At starte med Illarra og Isco på midten er åbenbart lige dét der ska til for at smide et muligt mesterskab. Tror ik jeg nogensinde finder ord for hvor ringe Illarra er. Næste gang synes jeg vi ska forsøge med én af de dér træningskegler i stedet - tror det vil gøre midtbanen mere dynamisk. Hvis ik der sker mirakler her de sidste minutter, så må denne kamp være det største antiklimaks ever!
Jeg mener bare at konstallationen Illarra-Xabi (den dynamiske duo!!) -Isco er den egentlige årsag til at vi er så uendeligt ringe i første halvleg - Isco er som sådan god nok - bare ik på en midtbane sammen med de to førnævnte. Og Marcelo var fremragende offensivt igår - men det efterlod oceaner af plads bag ham desværre.
At Marcelo var fremragende offensivt, gider jeg ikke engang begynde med, hahaha!
Shit, jeg indrømmer gerne at jeg ik magter personager som dig - du er vist så anderledes fra de mennesker i det miljø jeg kommer fra. Hvis du er i stand til at læse "Ja, han var mega ringe og ene og alene skylden til, at vi sejlede" ud fra det jeg skriver, så er du vist så mindrebemidlet, at der ik er fare for jeg er løbet ind i dig de steder jeg har studeret. Men det ka selvfølgelig hænge sammen med at du måske ik er gammel nok til at være gået ud af folkeskolen endnu.
Jeg anbefaler dig hermed én ting: Gå fuldstændig uden om mine indlæg og undlad at henvende dig til mig når du tydeligvis kun har perfide, personlige, teenageagtige angreb i sinde. Med lidt intelligens og evne til at læse OG evne til at forstå burde selv du ku læse at jeg ik på nogen måde giver Illarra skylden alene for at vi spillede skidt - både dette, såvel som en gedigen modifikation af min Marcelokommentar er skrevet i efterfølgende, uddybende indlæg som du nemt springer over fordi det er sjovere at angribe en person - prøv evt Arto i stedet for at prøve at provokere til en skrivekamp på et offentligt forum. Ha et godt frikvarter..
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sådan er det sgu da på banen og hvis Morata er en lille pivefis, så kan han melde sig under fanerne i en anden klub. Det bliver faktisk en smule patetisk, hvis de skal sidde i rundkreds og drikke jordbær-te.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Brylle
- Gæst
-
Er det her et serie 3 hold, der bare skal ud og dele en kasse bagefter, eller en international stormagt, der går efter tre titler i år? Skal vi rose Morata for at sparke den over, eller skal han lære at tage de rigtige beslutninger?Inspektøren skrev: Jeg er meget uenig. Faktisk kunne jeg ikke være mere uenig. Fodbold er en holdsport, og er der en, som begår en fejl, råber man ikke af ham, uanset om man er bagud 1-2 og der er få minutter tilbage af en afgørende kamp. Derimod bakker man op og siger "okay du forsøgte fair nok, når nu vi andre ikke kunne score på vores stor chancer." At råbe af andre, motiverer ikke folk til at gøre det bedre. Hvordan ville du selv have det, hvis du var i Morata's position.
Situationen med Ronaldo, som vi har set end del gange denne sæson (Mod Schalke, Rayo, Sevilia og i går mod Valencia), vil du aldrig se i en klub som Dortmund eller Atletico. På de to hold er der ikke en som Ronaldo, der SKAL score flest mål af alle. I stedet arbejder de to hold som en enhed. Du kan sammenligne med en patrulje der er i krig. Der ser du også, at alle er klar til at ofre sig for hinanden. Alle er og skal være lige. Det andet med, hvor vi har en stjerne der føler sig over de andre, hvilket Ronaldo i den grad gøre, kan simpelthen ikke tolereres. Der er kun to der må have mere magt end andre og det er anføren (Ramos) og manageren (Ancelotti).
.
Selvfølgelig skal der deles skideballer ud, og det er ikke kun to mand, der står for det. Man er et hold og skal hjælpe hinanden på vejen mod succes.
- Brylle
- Gæst
-
"-Isco er den egentlige årsag til at vi er så uendeligt ringe i første halvleg "Siempre fiel skrev:
Brylle skrev:
Brylle skrev:
Shit, jeg indrømmer gerne at jeg ik magter personager som dig - du er vist så anderledes fra de mennesker i det miljø jeg kommer fra. Hvis du er i stand til at læse "Ja, han var mega ringe og ene og alene skylden til, at vi sejlede" ud fra det jeg skriver, så er du vist så mindrebemidlet, at der ik er fare for jeg er løbet ind i dig de steder jeg har studeret. Men det ka selvfølgelig hænge sammen med at du måske ik er gammel nok til at være gået ud af folkeskolen endnu.
Jeg anbefaler dig hermed én ting: Gå fuldstændig uden om mine indlæg og undlad at henvende dig til mig når du tydeligvis kun har perfide, personlige, teenageagtige angreb i sinde. Med lidt intelligens og evne til at læse OG evne til at forstå burde selv du ku læse at jeg ik på nogen måde giver Illarra skylden alene for at vi spillede skidt - både dette, såvel som en gedigen modifikation af min Marcelokommentar er skrevet i efterfølgende, uddybende indlæg som du nemt springer over fordi det er sjovere at angribe en person - prøv evt Arto i stedet for at prøve at provokere til en skrivekamp på et offentligt forum. Ha et godt frikvarter..
Det var mere denne, jeg kommenterede på, så der er ingen grund til at prøve at trække Illarra ind i denne debat :)
Tja, er det ikke på Arto, at man skriver oz, bar, ikk, ska osv, som åbenbart er din retskrivning? ;)
Nej, det var bare min første og bedste reaktion til en person, der simpelthen vælger at rose Marcelo for hans fantastiske præstation i går. Det er ikke så let at tage seriøst som du tror :)
Siempre Madrid skrev: Har vi for eksempel ikke tidligere på sæsonen set Xabi Alonso tage ud af Álvaro Arbeloa i en decideret sviner?
Sådan er det sgu da på banen og hvis Morata er en lille pivefis, så kan han melde sig under fanerne i en anden klub. Det bliver faktisk en smule patetisk, hvis de skal sidde i rundkreds og drikke jordbær-te.
Hvorfor skal Morata stemples som en pivefis? mig bekendt er det ikke ham der piver. Men et par brugere her inde :)
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Brylle skrev:
"-Isco er den egentlige årsag til at vi er så uendeligt ringe i første halvleg "Siempre fiel skrev:
Brylle skrev:
Brylle skrev:
Det var mere denne, jeg kommenterede på, så der er ingen grund til at prøve at trække Illarra ind i denne debat :)
Tja, er det ikke på Arto, at man skriver oz, bar, ikk, ska osv, som åbenbart er din retskrivning? ;)
Nej, det var bare min første og bedste reaktion til en person, der simpelthen vælger at rose Marcelo for hans fantastiske præstation i går. Det er ikke så let at tage seriøst som du tror :)
Wauw - tør slet ik gætte på hvem du er uden for dette forum - men tror godt jeg ka gætte hvorfor du har så god tid til personangreb ;-) At jeg vælger at forkorte nogle ord for at gøre det en anelse hurtigere at skrive et indlæg ka jeg godt se må være til stor irritation i dit liv - der er vel nærmest ik noget vigtigere. Men ok - jeg har godt læst kommentarer på nationen nogle gange, så jeg er klar over der er folk med god tid som ik har andet at gå op i. God dag ;-)
Og så er det lidt sjovt ift det her med at læse og forstå - eller vælger du bare at ta en halv sætning ud af kontekst: "Jeg mener bare at konstallationen Illarra-Xabi (den dynamiske duo!!) -Isco er den egentlige årsag til at vi er så uendeligt ringe i første halvleg" - er det meget uklart at jeg mener konstallationen af de 3 spillere (som jeg alle 3 nævner) er et stort problem??? Og nej, det er et hypotetisk spørgsmål, da der ik er tvivl om svaret. Så det er IK en invitation til at du ska svare på spørgsmålet. Vær nu venlig at springe mine indlæg over - de er jo hjernedøde og umulige at ta seriøst, så der er absolut ingen grund til at du bruger dine evner på dem. Ses Brylle, peace out!
- Brylle
- Gæst
-
Jeg tør da godt fortælle dig, at jeg er en mand med sabbatår, der har fri i dag :)Siempre fiel skrev: Wauw - tør slet ik gætte på hvem du er uden for dette forum - men tror godt jeg ka gætte hvorfor du har så god tid til personangreb ;-) At jeg vælger at forkorte nogle ord for at gøre det en anelse hurtigere at skrive et indlæg ka jeg godt se må være til stor irritation i dit liv - der er vel nærmest ik noget vigtigere. Men ok - jeg har godt læst kommentarer på nationen nogle gange, så jeg er klar over der er folk med god tid som ik har andet at gå op i. God dag ;-)
Og så er det lidt sjovt ift det her med at læse og forstå - eller vælger du bare at ta en halv sætning ud af kontekst: "Jeg mener bare at konstallationen Illarra-Xabi (den dynamiske duo!!) -Isco er den egentlige årsag til at vi er så uendeligt ringe i første halvleg" - er det meget uklart at jeg mener konstallationen af de 3 spillere (som jeg alle 3 nævner) er et stort problem??? Og nej, det er et hypotetisk spørgsmål, da der ik er tvivl om svaret. Så det er IK en invitation til at du ska svare på spørgsmålet. Vær nu venlig at springe mine indlæg over - de er jo hjernedøde og umulige at ta seriøst, så der er absolut ingen grund til at du bruger dine evner på dem. Ses Brylle, peace out!
Der følger en forklaring på, at Isco er en fejl lige efter, og det er den, jeg simpelthen ikke kan følge dig i. Det burde ikke være til et så stort problem, at du selv skal gå helt off topic og ikke engang kan forholde dig til emnet.
Brylle skrev: Er det her et serie 3 hold, der bare skal ud og dele en kasse bagefter, eller en international stormagt, der går efter tre titler i år? Skal vi rose Morata for at sparke den over, eller skal han lære at tage de rigtige beslutninger?
Selvfølgelig skal der deles skideballer ud, og det er ikke kun to mand, der står for det. Man er et hold og skal hjælpe hinanden på vejen mod succes.
Både-og. Mennesker vil dog stadig være mennesker, om det så er ude i haven eller foran 75.000 andre. I sidste ende er det et spørgsmål om pædagogik og psykologi. Jeg kender ikke Moratas psyke og ved ikke hvordan man bedst muligt fremprovokerer en positiv reaktion og udvikling fra ham, og kan udelukkende tale for mig selv, men som udgangspunkt finder jeg det ukonstruktivt sådan at overfuse en holdkammerat (og i endnu højere grad en ung spiller, der ikke ligefrem er en af de første på holdkortet) for at have misbrugt en mulighed (og her er ironien og dobbeltmoralen over Ronaldos egen hang til at sparke langt ude fra under svære betingelser ikke taget med – eller det er den vel så egentlig nu ;-)).
Jeg synes bare at det er farligt at begynde at gøre spillere angste for at begå fejl – det er nu engang en del af modningsprocessen og en ret afgørende del af fodboldverden, at man skal tude tage chancer (han burde dog have spillet den i situationen, men jeg taler mere generelt) - men mennesker er forskellige og nogle reagerer bedre på hårdere behandling og mere pres (eks. Ronaldo) end andre der har behov for tillid og tålmodighed (eks. Benzema) for at præstere bedst muligt og få mest muligt ud af sit potentiale.
Når alt det så også er sagt, og jeg kan godt se at min retorik overfor Ronaldo kan virke hård, så vil jeg, som M_linding, mene at der nok er blevet kogt lige lovlig meget suppe på meget lidt. Kampens hede og alt det der.
Jeg spekulerer over om de i Madrid i virkeligheden ikke allerede er kommet over det..
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real HWL skrev:
Siempre Madrid skrev: Har vi for eksempel ikke tidligere på sæsonen set Xabi Alonso tage ud af Álvaro Arbeloa i en decideret sviner?
Hvorfor skal Morata stemples som en pivefis? mig bekendt er det ikke ham der piver. Men et par brugere her inde :)
Du kom mig i forkøbet, for jeg ville faktisk have tilføjet, at jeg tror at det er et problem, som skabes mere i et par brugeres hoveder end et egentligt problem for Morata, at han får skæld ud på banen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.