Bedømmelse af truppen mod Valladolid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (56 brugere)
Hele holdet 2.3
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er sur ligenu. Bare sur. For anden gang på sæsonen har vi smidt mesterskabet. Men med den måde vi spillede idag, har vi heller ikke fortjent det.
Jeg tror dog stadig på at vi nupper Chl-trofæet.
HALA MADRID Y NADA MAS
E:
Haha Dios. Marcelo og Coentrao :-D
- Superstarboe
- Gæst
-
- FigoJensen
- Gæst
-
Nu vil jeg gå ud og brække mig i en spand!
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Inspektøren
- Gæst
-
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
- FigoJensen
- Gæst
-
Real Madrid 7 skrev: Er det bare mig eller glemmer folk bayern kampen der sagde alle vi var så gode og jeg ved ikke hvad, men hvem har da forventet at real madrid ville vinde the tripel? så brokker folk om holdet og jeg ved ikke hvad Sælg morata sælg illara Glem nu ikke vi har fået en nye træner nye spiller,
Så fordi Real spiller godt i en kamp, så behøver de ikke arbejde for deres løn i den næste? ... Bayern kampen har overhovedet intet med det her at gøre. Det er muligt de ikke er vant til at vinde the triple, men derfor kan man sgu godt forlange lidt engagement og vilje for klublogoet! De kan da i det mindste få det til at se ud som om de interesserer sig for om de vinder mesterskabet eller ej!
Og ærlig talt så synes jeg ikke en undskyldning om ny træner og nye spillere holder længere. Der er 3 kampe tilbage af sæsonen... De er vidst ikke helt så nye længere ;-) Og præstationerne i dag har da ingenlunde noget med at holdet ikke er sammenspillet i hvert fald! Det har noget med taktik, mentalitet og vilje at gøre - og i Moratas (og deltvist Illaras) tilfælde, mangel på talent.
Hvis man absolut skal hænge spillere ud, så lad os da starte med dem, som skal holde vores spil igang, og skabe chancer. For Modric og Di María var fuldstændig væk igår, og mange kritisere Isco, og jeg er tildels enig, men han var da klart den bedste mand af alle de kreative på banen igår. Der var ikke meget som lykkedes for ham, men der var absolut ingenting der lykkedes for de 2 sidstnævnte.
Morata er et friskt pus når han er på banen, men han skulle nok nærmere sendes på banen efter Valladolid's mål, da han rent faktisk ødelægger Real Madrid's spil mere end han gavner. Jeg har aldrig set en spansk spiller med så dårlig teknik!
Spillet var forfærdeligt, og i mine øjne er det kun Casillas (fordi han intet havde at lave), Pepé og Ramos som var gode nok igår. Resten var skuffende, men i mine øjne er det godt nok svært at klandre Benzema for meget. Han er ingen mand, som vinder kampene på egen hånd, men når man har så kreative spillere på banen i Modric, Isco og Di María, så er det godt nok skuffende, at Benzema ikke fik flere, eller langt bedre bolde at arbejde med!
Kampens dårligste spiller går til Di María IMO. Morata spillede skrækkeligt, men mine forventninger til ham er ikke eksisterende, men de er tilgengæld høje hos Di María, som endnu engang beviser han overhovedet ikke hører til Real Madrid, hvis det er på kanten han skal agere fra!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
igår var dagEN hvor Benzema skulle have taget et langt større ansvar, men han var rent faktisk værre end Morata vil jeg mene, som har noget franskmanden ikke har, nemlig gåpåmod.
Jeg er helt sikker på at Suarez havde gjort LANGT mere skade på modstanderen igår, i og med at han er en langt bedre fodboldspiller på alle tænkelige parametre.