Bedømmelse af truppen mod Valladolid
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Mht Di Maria, så ka det være vi slet ik behøver koncentrere os mere om ham i denne sæson, da der spekuleres i at han er skadet for resten af sæsonen og evt misser VM.
Når det så er sagt, så er jeg faktisk enig med dig omkring hans niveau/stabilitet. Han har gjort det rigtig fint i mange kampe denne sæson, men jeg ville personligt ik græde over at miste ham til sommer - til fordel for en anden (og bedre) kreativ spiller selvfølgelig
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Benzema kan intet på egen hånd, selv Morata kommer frem til mere, dog med et svagt 'finish'. Di Maria er brugt og svingende.
Jeg havde virkelig en forhåbning om at Benzema tog sagen i egen hånd i dag og gik forrest, nu hvor hans to makkere manglede, men det det var tydeligt at han intet skaber - han er blot en spilstation og en middelmådig afslutter.
Og så ligner han en der havde løbet 12 km, da han blev taget ud og reelt kun havde løbet 7.2... Det er ikke godt nok!
Undskyldningen med franskmanden har tit været, at han jo ikke har kunne score så meget når nu Ronaldo og Bale gør det så flittigt. Men hvad var undskyldningen så i går?
Jeg er også stadig i chok over hvor lidt Illarramendi kan og elendig ser han også ud ved deres scoring!
Det er stadig en fantastisk sæson, hvis CL rives hjem, men offensiven SKAL forstærkes især da vi ikke kender Jese's fremtid. Benzema og Morata er ikke godt nok.
Suarez.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg sagde i opstarten sidste år, at jeg ikke regnede med titler i år, da Ancelotti skulle have tid til at sætte sit præg på holdet og få ryddet op efter det morads, klubben stod i sidste forår. Så hvis nogen på det tidspunkt havde fortalt mig, at vi med tre runder tilbage stadig var en del af mesterskabskampen, havde vundet Copa del Rey og var i CL-finalen, så havde jeg kigget skeptisk på dem. For helt ærligt - jeg troede, vi skulle blive mere tid på at blive spillet sammen som hold.
Til det må jeg bare sige: Vi må virkelig rose Carletto for at skabe et hold, der - de seneste to kampe fraregnet - er blevet kontinuerligt bedre, og som virker mere afbalancerede og sammentømrede end set længe.
Og jo, gu' er det ærgerligt at tabe point til både Valencia og Valladolid, men reelt set er det jo ikke de kampe, der 'koster' os mesterskabet i år. Det er derimod, som jeg også tidligere har anført, det faktum, at vi blot har hentet et ud af 12 mulige point mod Barcelona og Atlético. En sejr mod hvert af holdene og vi havde lignet klokkeklare mestre på nuværende tidspunkt, så det er helt klart et punkt til forbedring næste år, også selvom vi i foråret har set bedre ud på det område end de forudgående år:
Et meget uheldige 3-4-nederlag til Barcelona.
Udklassering af Dortmund (i første kampe i hvert fald)
To gange udklassering af Bayern München
5-0 samlet over Atlético i Copa del Rey.
2-1 over Barcelona i pokalfinalen.
Helt skidt er det altså ikke!
--
Så hvis spillerne kan holde sig skadesfrie og glemme #33 for i år, så mener jeg også, at vi kan krone en ganske succesfuld sæson med at slå de andre fra Madrid den 24. maj, og gør vi det, så vil de færreste vist huske tilbage på 2013/2014 som en decideret katastrofe.
Næste år bliver vi mestre, ingen tvivl, for der kommer vi ikke til at præstere så dårligt mod de to øvrige tophold i ligaen! Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Igen, jeg ved godt man ka argumentere for at det da var ok og sådan - men i min verden vil det en af de værste sæsoner ever - pga den ydmygelse en sådan afslutning vil medføre. Så igår blev CL-finalen lige endnu vigtigere. Og efter at ha sovet på det har jeg absolut ik fundet så meget som én eneste yderligere formildende omstændighed for det der skete igår. Jeg synes det er ret tydeligt at vi desværre i truppen har nogle helt uhyggelige ustabile spillere (som har kostet kassen) og nogle spillere som er så ringe at de er helt uden for nummer. Det var fuldt fortjent at Valladolid fik point igår - mage til elendig bangebuksfodbold fra vores side. Jeg har det SÅ elendigt med at vi lige blev sat uden for den fantastiske, dramatiske afslutning på La Liga - og at Barca nu får et slags mirakelmesterskab som de må grine over hele vejen til pokalskabet - og det i en sæson hvor man taler om totalt sammenbrud og slutningen på en æra. Så tør jeg slet ik tænke på hvorn vi ska tænke hvis vi står tilbage med CdR og bar røv.
D. 24. ka heldigvis ændre sæsonen til en rigtig flot sæson, men lige nu tror jeg bare ik på det - synes det ligger lidt i kortene at vi choker totalt.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Atlético skal bare lige tabe til Malagá.
Og så skal Barcelona og Atlético spille uafgjort i sidste runde.
Plus det sværeste:
Vi skal vinde over både Celta og Espanyol.
Med andre ord ligger den lige til højrebenet; desværre Moratas højreben, og så ved vi godt, at det ikke bliver til noget!
Du kan selv regne løs her:
www.marca.com/2014/03/30/multimedia/graficos/1396139847.html
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
BBB skrev: Vildt nok at Ronaldo bliver skadet, og derefter møder straffen herinde. Var hans 9 minutter virkelig så dårlige?
Måske andre som mig bare har straffet holdet med 1-taller :-) Jeg finder det desuden problematisk at der ikke er 0 på skalaen, da de 6 forreste startere (- Ronaldo + Morata og Illarrra) alle burde ha haft det :-)
Hans løbemønstre lignede Jan Mølbys på en dårlig dag. Han gik ofte rundt, og når han fik bolden, lavede han en lille kropsfinte og spillede den videre. Intet konstruktivt fra ham....... Pinligt.......
Jeg syntes derimod at spillere som Modric og Alonso kan være deres indsats bekendt. De kæmpede for det, og under bøvlede betingelser, for angriberen (eller hvad de nu skulle forestille at være) mistede konstant bolden, og så skulle de to rydde op.
Ps. nøj hvor har Modric mange bold erobringer i sådan en kamp, han er guld værd.
No worries!!!!!!
Dahl skrev: Udover Morata / Benz mener jeg helt klart at Isco var banens dårligste spiller. For pokker han så ud som han ikke gad mere.....
Hans løbemønstre lignede Jan Mølbys på en dårlig dag. Han gik ofte rundt, og når han fik bolden, lavede han en lille kropsfinte og spillede den videre. Intet konstruktivt fra ham....... Pinligt.......
Jeg syntes derimod at spillere som Modric og Alonso kan være deres indsats bekendt. De kæmpede for det, og under bøvlede betingelser, for angriberen (eller hvad de nu skulle forestille at være) mistede konstant bolden, og så skulle de to rydde op.
Ps. nøj hvor har Modric mange bold erobringer i sådan en kamp, han er guld værd.
Isco situationen er blevet noget værre rod som jeg ser det. Han startede som lyn og torden, men blev derefter offer for taktikskifte mv., og sammenholdt med at han ikke havde valgt at skifte til Real Madrid i første omgang (måske jeg har forstået det forkert, men mener det var Zidane da fik ham overtalt til at skifte til os) så står han pludselig i en situation, hvor han ikke er fast starter på et hold med enorm konkurrence om pladserne. Han er et enormt talent og det er nu han skal træde igennem, men det er svært når taktik/træner mv. kan hindre det. Det kan så i sidste ende munde ud i manglende engagement/motivation. Jeg ville ikke blive overrasket hvis han søgte væk for fast spilletid.
Siempre fiel skrev:
BBB skrev: Vildt nok at Ronaldo bliver skadet, og derefter møder straffen herinde. Var hans 9 minutter virkelig så dårlige?
Måske andre som mig bare har straffet holdet med 1-taller :-)
Det er jo gennemført dumt.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Siempre fiel skrev:
Ja hvis man ser karaktergivningen som noget vigtigt og videnskabeligt i stedet for noget sjov for brugerne på et fodbolddebatforum. Personligt giver jeg karakterene for min egen skyld og er egentlig ret (læs: totalt) ligeglad med om det passer andre. Igår var jeg så træt af holdet at det passede det mig bedst at gi 1-taller. Dumt - det har du fuldstændig lov til at synes :-)
Siempre fiel skrev:
BBB skrev:
Siempre fiel skrev:
Personligt giver jeg karakterene for min egen skyld og er egentlig ret (læs: totalt) ligeglad med om det passer andre.
.. Kan du så ikke bare skrive dem ned derhjemme ;)