Bedømmelse af truppen mod Valladolid
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
El Rojo skrev:
Siempre fiel skrev:
BBB skrev:
Siempre fiel skrev:
BBB skrev: Vildt nok at Ronaldo bliver skadet, og derefter møder straffen herinde. Var hans 9 minutter virkelig så dårlige?
Måske andre som mig bare har straffet holdet med 1-taller :-)
Det er jo gennemført dumt.
Personligt giver jeg karakterene for min egen skyld og er egentlig ret (læs: totalt) ligeglad med om det passer andre.
.. Kan du så ikke bare skrive dem ned derhjemme ;)
Hehe, jo for forskelligheder accepteres ikke her ;-) Spøg til side, jeg går ud fra at vi alle må acceptere hinandens karaktergivning - og jeg går også udfra at det ik ødelægger folks dag hvis en anden bruger på dagen hvor vi på pinlig vis smider chancen for at blive mestre vælger at "markere" sin utilfredshed ved at give NOGLE spillere lavere end de måske nok havde fortjent - for der var ved Gud 5-7 spillere der fortjente 1-taller. Jeg mener, så er den dér afstemning jo måske heller ik lige vigtigere - eller :-D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre fiel skrev:
El Rojo skrev:
Siempre fiel skrev:
BBB skrev:
Siempre fiel skrev:
BBB skrev: Vildt nok at Ronaldo bliver skadet, og derefter møder straffen herinde. Var hans 9 minutter virkelig så dårlige?
Personligt giver jeg karakterene for min egen skyld og er egentlig ret (læs: totalt) ligeglad med om det passer andre.
Hehe, jo for forskelligheder accepteres ikke her ;-) Spøg til side, jeg går ud fra at vi alle må acceptere hinandens karaktergivning - og jeg går også udfra at det ik ødelægger folks dag hvis en anden bruger på dagen hvor vi på pinlig vis smider chancen for at blive mestre vælger at "markere" sin utilfredshed ved at give NOGLE spillere lavere end de måske nok havde fortjent - for der var ved Gud 5-7 spillere der fortjente 1-taller. Jeg mener, så er den dér afstemning jo måske heller ik lige vigtigere - eller :-D
Mener du helt seriøst, at en spiller som bliver skadet efter 9 minutter, skal bedømmes? Hvis han skal, hvad har så gjort ham fortjent til en karakter på 1?
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Siempre fiel skrev:
El Rojo skrev:
Siempre fiel skrev:
BBB skrev:
Siempre fiel skrev:
Mener du helt seriøst, at en spiller som bliver skadet efter 9 minutter, skal bedømmes? Hvis han skal, hvad har så gjort ham fortjent til en karakter på 1?
Ja, det var efter moden overvejelse og efter at ha gennemanalyseret alle spilleres indsats med brug af grafer statistikker og super slow mo!. Nej, jeg mener hverken helt eller halvt seriøst at en Ronaldo på sine 8 minutter fortjente et 1-tal. Jeg tror jeg vil kalde det et "statement" efter sæsonens største skuffelse - og jeg fatter virkelig ik at folk ka blive ved med at gå op i at en anden brug åbenbart var så pissed og skuffet at han tillod sig være ubarmhjertig (og måske ik så rationel) i den ellers højthellige og ultraseriøse karaktergivning. Se iøvrigt mit svar til Dios i Rygtebørsen - jeg tror ik jeg i min vildeste fantasi ku forestille mig at nogle havde tid og energi nok i sit liv til at blive fortørnet over det :-D