Ancelotti kæmper for Di María
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti hviler ikke på laurbærrene og han er allerede i gang med at planlægge den kommende sæson i forhold til køb og salg af spillere.
Men en af hans prioriteter er at holde på en af de nuværende spillere, nemlig Ángel di María, som har spillet en fænomenal sæson og derfor naturligvis har lukrativt tilbud på hånden, men står det til Carlo Ancelotti og flere spillere i Real Madrid-truppen er han også at finde i den spanske hovedstad i den kommende sæson.
Carlo Ancelotti har fra start været opsat på at holde på Ángel di María og angiveligt skal argentinerens repræsentanter have gjort klart, at man ikke har forlangt en forbedret kontrakt med Real Madrid, men samtidig vil han også overveje sine muligheder, idet et klubskifte netop nu kan give ham en markant lønforhøjelse.
Det menes, at klubber som Paris SG, Monaco, Arsenal, Manchester City, Manchester United og Juventus er interesserede og flere af klubberne skal være klar til at betale 50 millioner € for argentineren, som vil kunne se frem til en årsløn på 7 millioner €, hvilket er det dobbelte af, hvad han tjener i Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Får helt ondt i mit Madrid hjerte når jeg læser sådan noget. Hvis lønnen betyder så meget, så er det bare ud på stedet! Di María har været en af de bedste denne sæson, men sådan noget kan jeg bare ikke acceptere.
Men omvendt skal man også have løn efter fortjeneste. Det ønsker du også på din egen arbejdsplads. Og i år har Di Maria - sammen med Pepe og Modríc - været vores bedste spillere. Jeg håber for alt i verden, at han bliver. Også selv om det skulle betyde en evt. lønforhøjelse.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Dios skrev: Får helt ondt i mit Madrid hjerte når jeg læser sådan noget. Hvis lønnen betyder så meget, så er det bare ud på stedet! Di María har været en af de bedste denne sæson, men sådan noget kan jeg bare ikke acceptere.
And here you go again. Dios for fanden:)
Du har et forskruede forhold til mønt. Selvfølgelig betyder det noget også selvom man tjener svimlende 3,5 mio € årligt. Det ville da være romantisk og smukt hvis man kunne leve af kærlighed og kildevand fra sin klub, men sådan forholder det sig ikke. Som Pelle påpeger skal man have løn efter fortjeneste, og Di Maria har været en af de vigtigeste spillere igennem det meste af sæsonen. Så hvis det koster Real Madrid "sølle" 3 mio€ årligt for at beholde ham! så fred være med det.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: M_linding undskyld mig, men hvordan kan du "like" Dios' indlæg? Du var ikke af helt samme opfattelse da Ronaldo forhandlede sin nuværende kontrakt. Er det fordi at det er Di Maria?:)
Jeg burde heller ikke have liket, som sådan. For selvfølgelig skal di Maria ha' mere i løn.
Jeg deler alligevel bare Dios romantiske opfattelse - og det må aldrig komme til kun at handle om de frygtelige penge!
Florentino Pérez
M_linding skrev:
JimmyBroe skrev: M_linding undskyld mig, men hvordan kan du "like" Dios' indlæg? Du var ikke af helt samme opfattelse da Ronaldo forhandlede sin nuværende kontrakt. Er det fordi at det er Di Maria?:)
Jeg burde heller ikke have liket, som sådan. For selvfølgelig skal di Maria ha' mere i løn.
Jeg deler alligevel bare Dios romantiske opfattelse - og det må aldrig komme til kun at handle om de frygtelige penge!
Så er vi helt enige:)
Jeg er her stadig XOXO
Så vidt jeg husker ligger Alonsos løn på lidt over 6, Marcelos på lidt over 4, Ramos på 4,5, Iker omkring de 6 og Bale 7.
Selvfølgelig skal Dí María ikke have fordoblet sin løn, så han ender på det samme som Bale får, men han kunne godt få lidt mere. Hvis vi giver ham det nu, så kan det være, at hans obligatoriske nedtur kommer under VM.
- Inspektøren
- Gæst
-
Pelle skrev:
Men omvendt skal man også have løn efter fortjeneste. Det ønsker du også på din egen arbejdsplads. Og i år har Di Maria - sammen med Pepe og Modríc - været vores bedste spillere. Jeg håber for alt i verden, at han bliver. Også selv om det skulle betyde en evt. lønforhøjelse.
Hvem er mest værdifuld: En læge som kan redde en persons liv, eller en fodboldspiller der levere underholdning og ikke er nødvendig for at få et samfund til at fungere.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Inspektøren skrev:
Pelle skrev:
Hvem er mest værdifuld: En læge som kan redde en persons liv, eller en fodboldspiller der levere underholdning og ikke er nødvendig for at få et samfund til at fungere.
Sænk alle fodboldspillerenes løn til en 50'er i timen!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
"Maybe they hate me because I'm too good."