Madridista.dk mener: For mange kokke fordærver maden
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kassow-Rossing skrev: Jeg tror I har helt ret, men det må jeg indrømme at det troede vi også alle sammen med Higuain og Benzema for én sommer siden: Altså at den ene sommer ville den anden ryge og den efterfølgende sommer ville den næste ryge.
Når du nu siger " det troede vi også alle sammen"........er det så som i "100%" eller som i "de fleste af os"?
Jeg er godt nok i Alzheimer Light-alderen, men jeg husker ikke lige, at jeg har snakket for muligheden om et Benzema-exit.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
Kassow-Rossing skrev: Jeg tror I har helt ret, men det må jeg indrømme at det troede vi også alle sammen med Higuain og Benzema for én sommer siden: Altså at den ene sommer ville den anden ryge og den efterfølgende sommer ville den næste ryge.
Når du nu siger " det troede vi også alle sammen"........er det så som i "100%" eller som i "de fleste af os"?
Jeg er godt nok i Alzheimer Light-alderen, men jeg husker ikke lige, at jeg har snakket for muligheden om et Benzema-exit.
Jeg vil endda gå så langt som at sige, at jeg aldrig har fornemmet selv den mindste antydning af et Benzema-exit. Det er vist kun inde i hovederne på visse brugere, at dette potentielle exit eksisterer...;)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
PS: Jeg tog fejl mht. Casillas' kontrakt - for nej - han bliver sgu ikke til 2017. I hvert fald ikke som spiller ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg kan selvfølgelig ikke citere folk så lang tid tilbage, og jeg skal da ikke udelukke at netop Siempre og Linding ikke så Benzema forlade klubben, men jeg kan huske at der i en kort periode var bred enighed (her på siden) om at Benzema burde forlade klubben og vi skulle beholde Higuain. Tonen fik en anden lyd lidt senere. Senere igen blev Higuain solgt og de fleste blev enige om at det var som et plaster der skulle rives af: Det gjorde ondt men det var nødvendigt.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kassow-Rossing skrev: Der er mange, der pludselig er blevet bagkloge efter Benzema har hævet sit niveau sidste sæson ;)
Jeg kan selvfølgelig ikke citere folk så lang tid tilbage, og jeg skal da ikke udelukke at netop Siempre og Linding ikke så Benzema forlade klubben, men jeg kan huske at der i en kort periode var bred enighed (her på siden) om at Benzema burde forlade klubben og vi skulle beholde Higuain. Tonen fik en anden lyd lidt senere. Senere igen blev Higuain solgt og de fleste blev enige om at det var som et plaster der skulle rives af: Det gjorde ondt men det var nødvendigt.
Det er jo noget HELT ANDET end at man troede på en Plan Renove i angrebet, hvor først Higuaín og siden Benzema skulle forlade klubben.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
www.realmadrid.com/en/news/2014/08/official-statement-benzema
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
raul7=kongen skrev: Hvordan endte en tråd om målmænd lige med en snak om Benzema?
Noget med en dårlig spiller, og en anden endnu dårligere spiller. Derfor er det nærliggende at skrive noget om Benzema...
(Oh he didnt!!)