Raúl tilbage som sportsdirektør

11 år 11 måneder siden #25 af Siempre Madrid

SR4 skrev: hehe Simpiere det ligner dig ikke.. nu har du IGEN løbet uden om spørgsmålet. Hvorfor er Lopez' situation mere anderledes end Adan's?

Det ligner mig ikke, men jeg har IGEN......

Kan du selv finde ud af hvad du mener?

Og er man i en situation, hvor man drager paralleller mellem López og Adán, så trænger man til mere professionel hjælp end jeg er i stand til at give.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #26 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Raúl tilbage som sportsdirektør

falle skrev:

SR4 skrev: hehe Simpiere det ligner dig ikke.. nu har du IGEN løbet uden om spørgsmålet. Hvorfor er Lopez' situation mere anderledes end Adan's?

Ikke for at putte ord i hans mund, men jeg ville da gerne give mine tanker på det område også.

Helt ærligt, ingen her er dumme. Adan var jo aldrig i nærheden af at være førsteholdsmålmand. Det var jo ren provokation fra Mourinhos side, som også gav Adan et lille ego boost indtil han blev smidt på porten.

Forskellen på Adan og Lopez var så at sidstnævnte stod nogle ganske gode kampe og dermed trådte han direkte ind som fast starter og derfor blev han spillet varm. Mourinho fortsatte ufortrødent sin provokation og Lopez fortsatte som starter. Ancelotti indså at Lopez ikke var så ringe endda og man besluttede at dele kampene op imellem Casillas og Lopez. Altså i sidste ende erstattede Lopez Casillas, mens Adan forblev Adan.

Nu har det hele i den grad handlet om at behandlingen af Lopez var skidt, fordi han jo har været loyal. Men på hvilken måde har han været loyal? Han gik fra at være reserve i Sevilla til førstemålmand i Real. Har han da overhoved noget at klage over?
Stop med at gøre ham mere loyal end han er. Og siden hvornår har loyolitet i det hele taget gjort en spiller berettiget en til at forblive en del af holdet?

• falle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #27 af falle
Besvaret af falle på emne Raúl tilbage som sportsdirektør

SR4 skrev:

falle skrev:

Ikke for at putte ord i hans mund, men jeg ville da gerne give mine tanker på det område også.

Helt ærligt, ingen her er dumme. Adan var jo aldrig i nærheden af at være førsteholdsmålmand. Det var jo ren provokation fra Mourinhos side, som også gav Adan et lille ego boost indtil han blev smidt på porten.

Forskellen på Adan og Lopez var så at sidstnævnte stod nogle ganske gode kampe og dermed trådte han direkte ind som fast starter og derfor blev han spillet varm. Mourinho fortsatte ufortrødent sin provokation og Lopez fortsatte som starter. Ancelotti indså at Lopez ikke var så ringe endda og man besluttede at dele kampene op imellem Casillas og Lopez. Altså i sidste ende erstattede Lopez Casillas, mens Adan forblev Adan.

Nu har det hele i den grad handlet om at behandlingen af Lopez var skidt, fordi han jo har været loyal. Men på hvilken måde har han været loyal? Han gik fra at være reserve i Sevilla til førstemålmand i Real. Har han da overhoved noget at klage over?
Stop med at gøre ham mere loyal end han er. Og siden hvornår har loyolitet i det hele taget gjort en spiller berettiget en til at forblive en del af holdet?

Jeg har ikke skrevet et ord om loyalitet i det du besvarer. Jeg svarede blot på hvad forskellen på de to var, ikke hvor stor deres loyalitet er... Beklager hvis du søgte efter et andet svar.

Men du har da alligevel ret, loyalitet giver ikke en plads på holdet. Det var Callejon et glimrende eksempel på.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #28 af falle
Besvaret af falle på emne Raúl tilbage som sportsdirektør
Helt ærligt, hele denne møgsituation handler ikke om at Lopez er bedre end Casillas - hvornår lærer folk dette??

Det handler heller ikke om at smide Casillas på porten, men derimod at give ham en god afsked med klubben, holdet og dets fans, som han også fortjener, mens han stadig er på toppen. Lopez ville nemlig alle dage være tilfreds med at bænkevarmer - det vil Casillas ikke og det har han heller ikke fortjent. Og bænkevarmer tjansen kommer enten i løbet af sæsonen, eller senest til næste sommer, da Navas med statsgaranti ikke bliver købt for at være reserve længere end allerhøjest nødvendigt - og det er lige om hjørnet.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved falle.

11 år 11 måneder siden #29 af MMM
Besvaret af MMM på emne Raúl tilbage som sportsdirektør

falle skrev: Helt ærligt, hele denne møgsituation handler ikke om at Lopez er bedre end Casillas - hvornår lærer folk dette??

Det handler heller ikke om at smide Casillas på porten, men derimod at give ham en god afsked med klubben, holdet og dets fans, som han også fortjener, mens han stadig er på toppen. Lopez ville nemlig alle dage være tilfreds med at bænkevarmer - det vil Casillas ikke og det har han heller ikke fortjent. Og bænkevarmer tjansen kommer enten i løbet af sæsonen, eller senest til næste sommer, da Navas med statsgaranti ikke bliver købt for at være reserve længere end allerhøjest nødvendigt - og det er lige om hjørnet.

López har efter langt de fleste reporter at dømme fået besked på, at han er mere end velkommen til at blive, han skal bare ikke regne med nogen spilletid. Og efter hele halvanden sæson i klubben, så beder han nu om at blive både fritstillet og få betalt sin kontrakt ud - €12 mio ved kasse et, tak. Det lyder ikke som en spiller, der alle dage vil være tilfreds med at være bænkevarmer.

Navas har ikke erfaring nok til at være førstevalg i Madrid på nuværende tidspunkt (manden har endnu ikke spillet en eneste kamp i Europa), López er ikke god nok til at være førstevalg i Madrid - selvfølgelig bliver Iker den næste sæson. Derefter er alt i spil.

Edit: Til den der pludselige skræk og rædsel ved at se legender på bænken: Chendo, Butra, Michel, Sanchis, Guti, Raul etc. etc. etc. Zizou var ringe i hans sidste adskillige sæsoner, men sluttede af med et godt VM og i modsætning til de fleste legender vokset op i klubben, så fik han lov at gå på pension i klubben, på trods af et faldende niveau.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved MMM.

11 år 11 måneder siden #30 af SR4

falle skrev:

SR4 skrev:

falle skrev:

Jeg har ikke skrevet et ord om loyalitet i det du besvarer. Jeg svarede blot på hvad forskellen på de to var, ikke hvor stor deres loyalitet er... Beklager hvis du søgte efter et andet svar.

Men du har da alligevel ret, loyalitet giver ikke en plads på holdet. Det var Callejon et glimrende eksempel på.

Nej men som sagt så spørgsmålet jo henvendt til Simpire :)

Og ja Callejon var i hvert fald bedre symbol på loyalitet. Og han fik ikke en specialt bedre behandling.

11 år 11 måneder siden #31 af SR4

falle skrev: Helt ærligt, hele denne møgsituation handler ikke om at Lopez er bedre end Casillas - hvornår lærer folk dette??

Og hvornår lærer folk, at de skal stoppe med at sige Casillas ikke længere er på toppen så længe de ikke kan argumentere for det. Og pleas ikke nævn de 2 VM-kampe med et Spanien i forfald, eller den skide Cl-aktion. Det er ved at blive useriøst at man ikke kan nævne andet end de 3 eksempler.

Leveret af Kunena Forum